Jump to content
MAINOS

Kadonneen motivaation metsästys


Chine

Recommended Posts

Mä asun jo Kuopiossa,enkä voi siirtyä kuopioon ku en voi ottaa mahdollista lahden siirtoa maaliskuussa vastaan jos nyt otan tän Kuopion siirron..eli kärvistely Iisalmessa jatkuu

Mikäs Lahdessa viehättää Kuopioon nähden?  huh.gif

Sijanti.

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 249
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Koita jaksaa kärvistellä kevääseen, jos nyt sitten päätät hylätä siirron Kuopioon. Onko sulla mahdollisuuksia saada vielä jostain muuhun paikkaan siirto nyt?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koita jaksaa kärvistellä kevääseen, jos nyt sitten päätät hylätä siirron Kuopioon. Onko sulla mahdollisuuksia saada vielä jostain muuhun paikkaan siirto nyt?

Ei ole juuri nyt.Onneks kevällä on 12 viikkoa kirurgian ja sisätautien kenttää ettei tartte hirveesti koulun penkkejä kulutella..

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Etköhän sä sen lopun sitten jaksa, kun voi olla rauhassa kentällä. Suurin osa lukukaudesta kuitenkin poissa opinahjosta. Älä anna niille periksi, vaan hoida homma kotiin, siihen asti että saat siirron. Opiskelu on jo itsessään ajoittain turhauttavaa ja raskata, saati sitten että joutuu napit vastakkain oppilaitoksen kanssa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Etköhän sä sen lopun sitten jaksa, kun voi olla rauhassa kentällä. Suurin osa lukukaudesta kuitenkin poissa opinahjosta. Älä anna niille periksi, vaan hoida homma kotiin, siihen asti että saat siirron. Opiskelu on jo itsessään ajoittain turhauttavaa ja raskata, saati sitten että joutuu napit vastakkain oppilaitoksen kanssa.

Kiitos tuesta! Enköhän minä hammasta purren ja loistavien opiskelijatovereiden avulla tästä selviä..

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Opinnot varmaan pidentyy ja mutkistuu mut ihan sama..haen sitten vielä syksyllä siirtoa lahteen.

Voi vitalis..jos nyt otan Kuopion paikan vastaan en voi syksyllä hakea Lahteen joten siirto jää tekemättä.VOI HEL*ETTI!

Yritä jaksaa vielä muutama kuukausi! Mä pidän peukkuja pystyssä että pääset sinne Lahteen!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Täälläkin yksi jolla motivaatio opiskeluun laski tänään roimaa vauhtia..

Siirryin hampaita purren tammikuussa helsingistä piramkiin opiskelemaan, koska mies sai täältä opiskelupaikan... Nohh, kyllähän täällä nyt muutaman vuoden asuu, mutta omathan hankaluutensa tässä siirrossa on.. Viimeisen niitin tälle kyllä antoi tänään se kun kirran harjottelupaikkoja jaettaessa opettaja ensimmäisenä sanoo "Te jotka olette tänä vuonna siirtyneet, ette pääse nyt harjotteluun vaan teette sen sitten joskus toiste!" Ahaaa, ollaanko me jotenkin epätasa-arvoisempia kuin muut kun ollaan siirrytty ja paikattu joku muu joka on lähtenyt ? Mikähän v****n järki on ottaa siirto-opiskelijoita jos heille ei ole paikkoja harjotteluun (ei kyllä muillekkaan varmasti mutta silti...) Rahankiilto silmissä kai vaan otettu sisään ja viis väliä sillä miten mutkikkaaksi se opiskelu lopulta kehittyy jos nyt tuolta koskaan pois pääsee. Kelle tästä voi oikeen valittaa ja purnata? Ottaa vaan just nyt niin kovaa päähän!  angry.png

-kiitos, ja anteeksi.  ;)

Cats know how we feel, they just don't care.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

TKelle tästä voi oikeen valittaa ja purnata? Ottaa vaan just nyt niin kovaa päähän!  angry.png

Koulutusalan johtajalle?

"Livet är ett äventyr, sa Snusmumriken förtjust." -Tove Jansson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kelle tästä voi oikeen valittaa ja purnata? Ottaa vaan just nyt niin kovaa päähän!  angry.png

Koulutusalan johtajalle?

Hmmh, auttaiskohan... ? :- Ihmetyttää vaan et muille arvotaan harjottelupaikka ja me jäätiin samantein ulkopuolelle kun paikkoja ei ole riittävästi... ei tajua. Purnasin jo siirto-opiskelijoiden ns. vastaavalle opelle että miten tää oikeen on mahdollista?

Cats know how we feel, they just don't care.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kelle tästä voi oikeen valittaa ja purnata? Ottaa vaan just nyt niin kovaa päähän!  angry.png

Koulutusalan johtajalle?

Hmmh, auttaiskohan... ? :- Ihmetyttää vaan et muille arvotaan harjottelupaikka ja me jäätiin samantein ulkopuolelle kun paikkoja ei ole riittävästi... ei tajua. Purnasin jo siirto-opiskelijoiden ns. vastaavalle opelle että miten tää oikeen on mahdollista?

Mitäs vastaava ope siihen tuumasi? Kokeile ylempiä tahoja, tuskin häviät mitään :) Ei kuulosta tasa-arvoiselta kohtelulta enkä ymmärrä, miksi siirto-opiskelija olisi eri asemassa kuin muut. En tosin tiedä tapoja koulussasi.

"Livet är ett äventyr, sa Snusmumriken förtjust." -Tove Jansson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Liisa Ihmemaassa

Miks, oi miks pitää tietää mikäon kvantitatiivinen ja kvalitatiivinen tutkimus. En osaa edes kirjoittaa niitä oikein. Saatikka operationalisointi, validiteetti, reabilisointi... Huomenna olis tentti.

Liisa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Liisa, sulle selviää vastaus omaan kysymykseesi kun alat opinnäytetyötä väsäämään  :nauraa: sitä, miksi se p***'en opus pitää väsätä onkin jo toinen kysymys.

Vaikeaa on tällä hetkellä tarttua minunkaan opintoihin. Jotenkin vaan kotitehtävät ja tentit kasaantuu, ihan vain sen takia etten jaksa niihin pätkääkään panostaa. Valmistuminen kuullostaa tällä hetkellä kovin kaukaiselta ja saavuttamattomalta asialta.

Muuten hän oli niin kuin

Yksi meistä vain,

Hän rokkia rakastaa

Ja öisiä katuja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Liisa Ihmemaassa

Liisa, sulle selviää vastaus omaan kysymykseesi kun alat opinnäytetyötä väsäämään  :nauraa: sitä, miksi se p***'en opus pitää väsätä onkin jo toinen kysymys.

Vaikeaa on tällä hetkellä tarttua minunkaan opintoihin. Jotenkin vaan kotitehtävät ja tentit kasaantuu, ihan vain sen takia etten jaksa niihin pätkääkään panostaa. Valmistuminen kuullostaa tällä hetkellä kovin kaukaiselta ja saavuttamattomalta asialta.

Just juu... :). Ihan tyylillä "peppuedelläpuuhun" olen jo väsännyt puolet opinnäytetyöstä, ja nyt ne pyytää jotain merkillisiä juttuja; taitaa siis olla näistä asioista kyse  :D. Tähän asti on napsahdellut hyviä numeroita, mutta nyt ensmmäinen tentti edessä, josta olen tyytyväinen, jos vaan läpi pääsen. Mua stressaa tämä tyyli; tammikuussa ja toukokuussa jumalaton määrä etätehtäviä + tenttejä. Välissä työharjoittelu. Vähemmän mua stressais vaikka suorittaa tentti, pari harjoittelun aikana.

Mutta kyllä se siitä, tsemppiä !

Liisa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Liisa: Kvantitatiivinen tutkimus = tutkimus, jossa käytetään paljon hyväksi tilastollisia menetelmiä ja aineiston keruuta tuolla tavalla. Käytössä on siis SPSS-ohjelma.

Kvalitatiivinen tutkimus = ns. laadullinen tutkimus, jossa haastattelija voi pyytää ihmisiltä vaikka kokemuksia jostain asiasta tai kerätä jopa vanhaa aineistoa.

Validiteetti: Tutkimuksen luotettavuus, toisin sanoen: Saisitko saman tutkimuksen toistamalla myös saman tuloksen?

Tuossa nyt pähkinänkuoressa osa noista jutuista, toivottavasti vähän auttoi. :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miks, oi miks pitää tietää mikäon kvantitatiivinen ja kvalitatiivinen tutkimus. En osaa edes kirjoittaa niitä oikein. Saatikka operationalisointi, validiteetti, reabilisointi... Huomenna olis tentti.

Liisa

Meillä tutkimusmenetelmien tentti oli rasti ruutuun, ja ABBA/ACDC -menetelmä toi mulle kolmosen. :o Sääli että jätin sen opintokokonaisuuden kesken ja tuokin tenttiarvosana menee hukkaan kun osat vanhenee vuodessa...  angry.png

Ehkä mä käyn sen joskus sitten kun oon kerännyt motivaatiota aimo annoksen jostain lisää...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Liisa Ihmemaassa

Tentti suoritettu ja luulisin että läpi meni. Ohessa oli yksi tutkimusartikkeli, mistä piti poimia tietoja, påätellä onko kyseessä kvantitatiivinen vai kvalitatiivinen tutkimus, mitä tarkoittaa perustutkimus, mistä tutkimusprosessi alkaa jne. Ihan simppeleitä juttuja, mutta pitää olla 15 pistettä 30:stä, että pääsee läpi... Saa nähdä  :o.

Liisa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miks, oi miks pitää tietää mikäon kvantitatiivinen ja kvalitatiivinen tutkimus. En osaa edes kirjoittaa niitä oikein. Saatikka operationalisointi, validiteetti, reabilisointi...

Keskeisiä asioita opinnäytetyön metodiikassa. Ilman kunnon metodiikkaa työ on vain tutkimustulosten esittelyä. En tosin itse perehtynyt metodiikkaan lh-opinnoissani, vaan yliopistossa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä tutkimusmenetelmien tentti oli rasti ruutuun, ja ABBA/ACDC -menetelmä toi mulle kolmosen. :)

Siis anteeks mikä? Luulen, että oon jyvällä, mutta pitää nyt tarkistaa kuiteski. :(

Sisäisesti latino

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä tutkimusmenetelmien tentti oli rasti ruutuun, ja ABBA/ACDC -menetelmä toi mulle kolmosen. :D

Siis anteeks mikä? Luulen, että oon jyvällä, mutta pitää nyt tarkistaa kuiteski. :D

Heheh.. Siis tarkoitin tuolla ABBA/ACDC:llä täysin sattumanvaraista arvailua kun ei ole hajuakaan minkä neljästä (A-D) vastausvaihtoehdosta valitsee.

Kyseessä ei siis ole mikään uusi tilastointimenetelmä SPSS:n rinnalle.  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oi ja voi näitä lontoonkielisiä asiakirjoja. Mää olen aina luullut olevani hyvä englannissa, mutta nyt on pää aivan tyhjä. Kuka tulis tekemään nämä mun puolesta?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kadonnut motivaatio on pakko raapia kasaan näin pikkutunneilla, onhan tässä enää 6h herätyskelloon ja 8h esitelmän pitoon.

Onneksi voi surffailla vaikka netissä jonnen joutavia, samalla kun leikkaa ja liimaa Wordille.

Aika finaalissa, kieltämättä. Ollaan vedetty tentti/viikko systeemillä viim. kentän jälkeen(oliko marraskuun alkua kun palattiin kouluun?) koko ajan, pois joululoma 2vk.

Jäljellä 2 tenttiä ja yksi vikko eli ens viikko.

Huominen esitelmä on peace of cake, portfolio, näyttösuunnitelma ja kenttätehtävät siihen sitten niin loppuhan on ihan tossa huh.gif Nukkumatin luo :-.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Liisa Ihmemaassa

Tähän sellainen *pyörtymishymiö*: tuli femma siitä metodiikan tentistä. Kun avasin Winhasta sitä arviointi luukkua, sydän hakkasi tuhatta ja sataa; "edesläpiedesläpiedesläpi". Mun itsearviointitaitoni taitaa olla ihan hukassa !

Liisa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Iisalmi beibe! Sinne on helpointa päästä heti salon jälkeen. Opetus on sen mukaista..whipii

Haha! Mä oon Salos nyt. Iisalmi tais karsiutua listalta erään hoitajat.netissä vaikuttavan ihmisen tulenkatkuisen palautteen perusteel  :D

EKG NERD

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tähän sellainen *pyörtymishymiö*: tuli femma siitä metodiikan tentistä. Kun avasin Winhasta sitä arviointi luukkua, sydän hakkasi tuhatta ja sataa; "edesläpiedesläpiedesläpi". Mun itsearviointitaitoni taitaa olla ihan hukassa !

Liisa

Onneksi olkoon!!!!

Itellä on ollu motivaatio ihan totaalisen hukassa noiden tutkimusmenetelmien tms kanssa (ei mene päähän eikä kiinnosta yhtään), mutta täytyypä sanoa että anestesiologian vitonen ehkäisee mukavasti lopettamishaluja.  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Iisalmi beibe! Sinne on helpointa päästä heti salon jälkeen. Opetus on sen mukaista..whipii

Haha! Mä oon Salos nyt. Iisalmi tais karsiutua listalta erään hoitajat.netissä vaikuttavan ihmisen tulenkatkuisen palautteen perusteel  :)

Haha oikein! En suosittele tuota "oppilaitosta" vieläkään kenellekkään.  Motivaatio on edelleen samaa luokkaa kun viimeksi tänne kirjoitin. Nyt on onneksi harjoittelut..tosin nuokaan paikat ei menny kuten piti mut parempi täällä ku koulussa.

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...