Jump to content
MAINOS

Terveystieteiden maisteriksi


kukkis.

Recommended Posts

Onko joku sairaanhoitaja YAMK lähtenyt opiskelemaan terveystieteiden maisteriksi?

Pitääkö kanditutkinto suorittaa myös, vai voiko hakeutua suoraan maisteri opintoihin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Moi!

Olen itse hakemassa nyt auki olevassa haussa suoraan maisteriopintoihin. Vaatimuksena valitsemaani koulutukseen (sosiaali- ja terveyshallintotieteet, TtM) on soveltuva sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakoulututkinto tai soveltuva yhteiskuntatieteellisen tai terveystieteiden koulutusalan yliopistossa suoritettu alempi tai ylempi korkeakoulututkinto. 

 

Olen pohjakoulutukseltani terveydenhoitaja (AMK) ja olen nyt lukenut avoimessa yliopistossa sosiaali- ja terveyshallintotieteen perusopinnot (30op). 

 

Koulu voi määrätä max 60op täydentäviä opintoja olemassa olevan AMK tutkinnon päälle. Olen myös näitä täydentäviä lukenut siellä avoimessa 11op.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

23.3.2020 klo 08.28, Pohdintaa kirjoitti:

Moi!

Olen itse hakemassa nyt auki olevassa haussa suoraan maisteriopintoihin. Vaatimuksena valitsemaani koulutukseen (sosiaali- ja terveyshallintotieteet, TtM) on soveltuva sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakoulututkinto tai soveltuva yhteiskuntatieteellisen tai terveystieteiden koulutusalan yliopistossa suoritettu alempi tai ylempi korkeakoulututkinto. 

 

Olen pohjakoulutukseltani terveydenhoitaja (AMK) ja olen nyt lukenut avoimessa yliopistossa sosiaali- ja terveyshallintotieteen perusopinnot (30op). 

 

Koulu voi määrätä max 60op täydentäviä opintoja olemassa olevan AMK tutkinnon päälle. Olen myös näitä täydentäviä lukenut siellä avoimessa 11op.