Jump to content
MAINOS

Kadonneen motivaation metsästys


Chine

Recommended Posts

Mistä ihmeestä sais revittyä motivaatiota vihon viimesille luennoille ennen valmistumista?? Nyt ku on duuniaki niin tekis mieluummin sitä ku homehtuis kuuntelemas luentoja kelan etuuksista tai jostain muusta yhtä mielenkiintosesta...

Mitä nopeammin, sitä nopeammin

Hiki säästää verta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 249
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Mulla olis motivaatiota opiskella vaikka kuinka, mutta ei varaa. Lähetän siis kaikille opiskelijoille täältä ison annoksen viimeisiä tenttejä varten! Nautiskelkaa kun saatte vielä istua paikoillanne eikä kiire paina niskaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kai se Iisalmen kirrakin on ihan opettavainen paikka. Jos vaanon itse motivoitunut oppimaan.

Onhan se varmaan,mut pointti ei oo siinä. Pointti on siinä et meiltä vedetään alta näitä harjottelupaikkoja kerta toisensa jälkeen..se vie sitä motivaatiota

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Taitaa Kuopion AMKtarvitaaika paljon paikkoja

joo kyl ne tarvii nyt ku savonia nosti taas alotuspaikkoja..iisalmessa alottava ryhmä on 42 opiskelijaa.aika paljon pienelle yksikölle..

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No elämä on muutakin kuin opiskelua.Vaikkapa elämää ja erotiikkaa muista se.

Toivottavasti muistan ees mitä elämä ilman jatkuvaa vitutusta on.

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No hyvä mies kierrokseen niin kyllä vitutus loppu ja motivaatio palaa kuin itsestään.

Se on tässä suunnitelmana ollukki,easier said than done 8)

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No elämä on muutakin kuin opiskelua.Vaikkapa elämää ja erotiikkaa muista se.

ööh mitä noi on? Mä kun olen luullut, että on vain koulu ja työ. 8)

"mutsis teki valituksen, kun sut sai"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Eristyshoitaja

Kiitos vi*usti Kuopion opiskelijat,veitte meidän paikat tarinasta.

Tarina?  huh.gif

Tarinan sairaala

Uteliaisuuttani kyselen, veivätkö psykan vai leikkurin paikat teiltä Tarinasta? Itse oon nyt työkierrossa ja ois ens keväänä Tarinaan töihin tulo rempan alta :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos vi*usti Kuopion opiskelijat,veitte meidän paikat tarinasta.

Tarina?  huh.gif

Tarinan sairaala

Uteliaisuuttani kyselen, veivätkö psykan vai leikkurin paikat teiltä Tarinasta? Itse oon nyt työkierrossa ja ois ens keväänä Tarinaan töihin tulo rempan alta :)

Leikkurin paikathan ne vei. Mielestäni tarinassa ei oo enää pöpilää,ei oo enää ku Niuva ja Julkula.

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No hyvä mies kierrokseen niin kyllä vitutus loppu ja motivaatio palaa kuin itsestään.

Eiiiii! Älä koske miehiin. Niistä on vain harmia!!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Eristyshoitaja

Kiitos vi*usti Kuopion opiskelijat,veitte meidän paikat tarinasta.

Tarina?  huh.gif

Tarinan sairaala

Uteliaisuuttani kyselen, veivätkö psykan vai leikkurin paikat teiltä Tarinasta? Itse oon nyt työkierrossa ja ois ens keväänä Tarinaan töihin tulo rempan alta :)

Leikkurin paikathan ne vei. Mielestäni tarinassa ei oo enää pöpilää,ei oo enää ku Niuva ja Julkula.

Siellä pari osastoa vielä on psykiatriaa ja pari tulee sinne remppaa karkuun ens vuonna

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sitä arpoo tässä jakkaralla istuessa, että lähtiskö kouluun vai nou....

Motivaatio nollassa, joululomaa odotellessa.

Huomenna taas koe vai mikä lie tentti, sisätauteja...

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen ollut tähän saakka oikein tunnollinen ja motivoitunut, en ou ennee. Alkoi tutkimusmenetelmä opinnot, samoin tilastotiede. Kiinnostaa kuin kilo p***a koko systeemi. Lintsausprosentti tällä hetkellä kovempi kuin läsnäolo  ::) Pakkohan ne on tenttiäkin, voi mennä aika rämpien läpi jos menee.

Muuten hän oli niin kuin

Yksi meistä vain,

Hän rokkia rakastaa

Ja öisiä katuja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tästä ei tuu lasta eikä paskaa taas tästä lukemisesta..vituttaa. Kirurgian kurssikin on ihan kuraa,kertausta sisätaudesista. Opettaja imi 4 tuntia tekareitaan ja mussutti keinonivelistä jotka käytiin jokin aika sitten. angry.png

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun pitäs kirjottaa syventävien opintojen portfolio torstaihin mennessä enkä oo ku vast alottanu! kaikki tutkimukset sun muut hakematta... ehkä mä kuitenki valmistun vasta maaliskuussa  ;D nyt ei vaan jaksa enää

Mitä nopeammin, sitä nopeammin

Hiki säästää verta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aina kun mussuttaa jostain mikä ei kiinnosta kannattaa katsoa peillin.  Oppiminen koulussa on kuitenkin oppimista koska ette ole kuitenkaan valmiita hoitajia. Opettajien mollaaminen ei ole aina kohdallaan koska oma tietomäärä on rajallinen. Mistä opiskelija voi tietää mitä tietoja ja taitoja tulee tarvitsemaan kunhan joskus pääsee töihin harjoittelemaan oppimaansa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aina kun mussuttaa jostain mikä ei kiinnosta kannattaa katsoa peillin.  Oppiminen koulussa on kuitenkin oppimista koska ette ole kuitenkaan valmiita hoitajia. Opettajien mollaaminen ei ole aina kohdallaan koska oma tietomäärä on rajallinen. Mistä opiskelija voi tietää mitä tietoja ja taitoja tulee tarvitsemaan kunhan joskus pääsee töihin harjoittelemaan oppimaansa.

Niin,mutta niin pitkään kun et opiskele meidän koulussa etkä joudu istumaan samoja luentoja ja kertaamaan samoja asioita 10 kertaa niin et voi tietää miltä tuntuu menettää motivaatio asiasta jota tahtoo opiskella.

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Opiskelu on kokonaisuus  jota ei voi määritellä yhdelllä tai parilla tunne kokemuksella. Oppiminen koostuu monista osatekijöistä jotka täydentävät ja tukevat toisiaan. Toki monet aineet ovat tosi kypsyttäviä ja monet opettajat jopa vielä enemmän. Mutta hoitajaksi oppiminen alkaakin vasta ns. valmistumisen jälkeen. Puhun 28 vuoden kokemuksella johon mahtuu alan opintoja 80, 90 ja 2000 luvulta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Opiskelu on kokonaisuus  jota ei voi määritellä yhdelllä tai parilla tunne kokemuksella. Oppiminen koostuu monista osatekijöistä jotka täydentävät ja tukevat toisiaan. Toki monet aineet ovat tosi kypsyttäviä ja monet opettajat jopa vielä enemmän. Mutta hoitajaksi oppiminen alkaakin vasta ns. valmistumisen jälkeen. Puhun 28 vuoden kokemuksella johon mahtuu alan opintoja 80, 90 ja 2000 luvulta.

Oppiminen on henkilökohtainen kokemus ja jokaiselle eri.

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kritisoida voi aina jos on perusteita, mutta vasta sitten voi antaa rakentavaa kritiikkiä ja muutos esityksiä kun on omaa henkilökohtaista tietoa ja osaamista. turha mollaaminen ilman parempaa tietoa on lapsellista.

Mutta kunhan tulet ohjattavakseni niin katsotaan mitä osaat. Heh.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

onneks ei tarvi enä mitään harjoittelua suorittaa.. kaikki takanapäin.. enä portfolio, päättötyö ja 3op venäjän kieltä tekemät.. sit valmistun! pitäis viel viimeiset rutistukset jaksaa  ;D

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...