Jump to content
MAINOS

Puheenjohtajisto


OldOne

Recommended Posts

Kerrotko Vapaa nyt ihan suoraan ilman vihjailuja "joidenkin ryhmien" tarjoamista hallituspaikoista sekä keiden ryhmittymien puoluesihteerit olisivat olleet liittokokouksissa? Olen ollut kahdessa liittokokouksessa ja itse en ainakaan ole siellä bongannut puolueiden sihteereitä. Mitä hallituspaikkoihin tulee käydään ensin vaalit ja katsotaan ryhmien kannatukset jonka jälkeen paikkoja voidaan alkaa jakaa. Tämän hetkisessä hallituksessa edustus YE,AA,Sitke ja Vas viime vaaleissa eniten kannatusta saaneet. Valtuuston puheenjohtajuus luonnollisesti kuuluu suurimmalle valtuustoryhmälle kuten nytkin YE.lle ja valtuustoa johtaa Rauno Vesivalo.

Rauno on Yhdessä Eteenpäin syyskokouksen valinta jota YE-ryhmä tulee esittämään liittokokouksessa Tehyn ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi.

Osku vertailit pj. ehdokkaiden kokemusta AY-kentässä lisää vielä molempiin kuinka kauan toimineet tehtävissään.

Ketjussa ollut Turun sanomien haastattelu ja Kimin lausunto, että rientäisi kentälle ratkomaan paikallisia ongelmia on täysin mahdoton. Mielestäni Kim ei  ihan vielä hahmota tehtävää johon pyrkimässä.

Odotellaan tuloksia aivan rauhassa ja kuukauden päästä ne ovat selvillä miten kenellekkin kävi. Onneksi  kukaan meistä ei voi olla varma menestymisestään sen Tehyläiset äänestäjät ratkaisevat.

Tietenkin toivotan Kimille ja VV.lle kohtuullista vaalimenestystä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 217
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus
Vieras: mielenterveystyöntekij

Kerrotko Vapaa nyt ihan suoraan ilman vihjailuja "joidenkin ryhmien" tarjoamista hallituspaikoista sekä keiden ryhmittymien puoluesihteerit olisivat olleet liittokokouksissa?

Samovaarin kanssa samoilla linjoilla että kannattaa välttää epämääräisiä vihjailuja ja kertoa jos oikeasti kerrottavaa. Vapaallahan on kokemusta vielä viime syksyltäkin osallistumisestaan Sitken valtakunnalliseen toimintaan. Viittaatko Vapaa vihjailuillasi siis Sitken toiminnassa saamaasi tietoon, vai mitä yrität kertoa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

msh. Samaa itsekkin perään kuulutan. Vapaan kommetti hallituspaikka sopimuksesta jos luopuvat omasta pj. ehdokkaasta, kiinnostaa varsin monia. Palstahan on varsin julkinen ja faktaa olisi lyötävä pöytään, epämääräisillä heitoilla syyllistetään kaikkia ryhmiä, joka lienee tarkoituskin. Uskon kuitenkin, että Vapaa rehtinä miehenä "pohjalaisena" kertoo koko totuuden.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noh. Itseasiassa tuo tarjous on tullut yhdessä eteenpäin ryhmittymältä. Eli jos me luovumme Kim ehdokkuudesta, saamme mahdollisesti hallituspaikan. Olemme kuitenkin sillä linjalla, että käydään ne vaalit ja katotaan miten menee...

Ja väitäkkö sinä samovaari ihan aikuisten oikeasti, ettei ryhmät ole tuoneet liittareihin mukaan oman puolueensa työntekijöitä opastamaan ja ohjaamaan? Ja ettei Yhdessä Eteenpäin "vieraana" liittareissa ole ollut SDP:n työntekijöitä? Jos tämä pitää paikkansa, niin perun sanani ja sanon vaan, että olen todella saanut disinformaatiota...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

[ Vapaallahan on kokemusta vielä viime syksyltäkin osallistumisestaan Sitken valtakunnalliseen toimintaan. Viittaatko Vapaa vihjailuillasi siis Sitken toiminnassa saamaasi tietoon, vai mitä yrität kertoa?

Niin Vapaa,unohdit vastata kysymykseeni siitä, että onko sinulla sisäpiiritietoa Sitkestä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noh. Itseasiassa tuo tarjous on tullut yhdessä eteenpäin ryhmittymältä. Eli jos me luovumme Kim ehdokkuudesta, saamme mahdollisesti hallituspaikan. Olemme kuitenkin sillä linjalla, että käydään ne vaalit ja katotaan miten menee...

Olen kuullut tämän saman. Toki kyseessä ei ollut mikään "virallinen" tarjous, kysymys oli vaan heitetty ilmoille että olisimmeko valmiit luopumaan Kimin pj-ehdokkuudesta hallituspaikkaa vastaan. Kuvaa hyvin mitä peliä kulisseissa käydään. Ja todella, Kimin ehdokkuus ei todellakaan ole kaupan, käydään vaalit ja jaellaan niitä hallituspaikkoja sitten.

[ Vapaallahan on kokemusta vielä viime syksyltäkin osallistumisestaan Sitken valtakunnalliseen toimintaan. Viittaatko Vapaa vihjailuillasi siis Sitken toiminnassa saamaasi tietoon, vai mitä yrität kertoa?

Niin Vapaa,unohdit vastata kysymykseeni siitä, että onko sinulla sisäpiiritietoa Sitkestä?

Mun mielestä Vapaa sanoi ihan selkeesti että tarjous tuli YE-ryhmäläiseltä. Tuskinpa tuota "tarjousta" on SITKElle esitetty? Vai onko sulla jotain parempaa inside tietoa Vasemmistoliitosta tai JHLlästä kun tunnut ulkopuolisena olevan paremmin tietoinen tehyläisten asioista kuin he itse?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vapaa viime liittokokouksessa oli samaa aatesuuntaa edustava mukana. Presidenttimme Tarja Halonen oli liittokokous avajaisissa, puoluesihteeriämme Feld-Rantaa en sielellä nähnyt. Toivonki Vapaa, että laitat nimiä joko privaatisti tai julkisesti keiltä tarjous on tullut. Yhdessä Eteenpäin ryhmällä ei kirjoitukseesi ole mitään yhteyttä. Tällä palstalla julkisesti laitettu väite on myös todistettava.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Mun mielestä Vapaa sanoi ihan selkeesti että tarjous tuli YE-ryhmäläiseltä. Tuskinpa tuota "tarjousta" on SITKElle esitetty? Vai onko sulla jotain parempaa inside tietoa Vasemmistoliitosta tai JHLlästä kun tunnut ulkopuolisena olevan paremmin tietoinen tehyläisten asioista kuin he itse?

Heh, siksi juuri kyselen kun minulla ei ole tietoa. Oletan että juuri Vapaalla on jotain sisäpiiritietoa kun on viime syksynkin osallistunut aktiivisesti sekä VV:n että Sitken toimintaan ja koska hän viittaa erilaisiin poliittisiin suhmurointoihin esim.; "Huhut kuuluvat kait peliin, mutta ne kertovat, että nykyinen johto olisi valmis siirtymään ns. eläkevirkaan, kunhan sellainen iskisi kohdalleen"

Näistä siis kyselin, että mihin tietolähteisiin nämä perustuu; Sitken vai VV:n toiminassa kuultuun. Hieman siis tarkennusta kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Samovaari, minä laitoin sulle yksityisviestin asiasta Vapaan puolesta. Kuten edellä sanoin, kyseessä ei toki ollut mikään "virallinen" tarjous, kysymys oli vaan heitetty ilmoille yhden YE-aktiivin toimesta että olisimmeko valmiit luopumaan Kimin pj-ehdokkuudesta hallituspaikkaa vastaan. Ei sen kummempaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Noh. Itseasiassa tuo tarjous on tullut yhdessä eteenpäin ryhmittymältä. Eli jos me luovumme Kim ehdokkuudesta, saamme mahdollisesti hallituspaikan....

Aika kova väite, jota Osku nyt yrittää pyöristää. Eiköhän asianomainen ehdokas voisi itse vastata puheistaan. Herjauksen heittäjähän ei ole täällä anonyymi vaan tehyvaalin ehdokas ja aktiivitoimija, jolla itsellään lähiajantoiminnasta kokemusta niin Sitkestä kuin VV:stä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En minä mitään 'pyöristele' vaan tarkennan. Kyseessä on yksittäisen YE-aktiivin ilmaan heittämä ajatus meidän aktiiville. Samovaarin reaktiosta päätellen kyseinen aktiivi on sooloillut heitellessään tämmösen sammakon.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vapaa kuitenkin väittää asian tulleen YE-ryhmältä, eikä yksittäiseltä henkilöltä. Vapaa varmaan vastaa kunhan on koneen ääressä, itsekkin mielenkiinnolla odotan milloin tarjous tullut ja keneltä??

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kah. Täälläpä on ollut taas varsin mielenkiintoisia keskusteluita... Sori, kun en ole kerinnyt mukaan, olen ollut jäähallilla, pojan harkkapelissä. Haukiputaan ahamat kaatuovat KKP:lle 2-4...  :)

Ja samovaari. Soitan sulle, ku lähden täältä hallilta ajeleen. Olit soittanut...

Kutan laitoin, että huhut, kertomukset jne. kait kuuluvat tähän vaalihommaan. Lisäksi tässä plm tehtävässä tulee käytyä aika laajoja keskusteluita monen kanssa. Ja näissä keskusteluissa on herännyt mm. se, että mikä on nykyisen johdon motivaatio jatkaa ja toisaalta se, että nykyisellä tehyn pj:lla olisi todellakin halua hakeutua jo muualle... En tiedä onko näin. Täällä sitä "ääneen" mietin.

Sitten sinulla msh. En todellakaan jostain kumman syystä ole sitken sisäpiirissä...  ;) Eli tämä kaupankäynti tieto tulee ihan edustamani ryhmän sisältä. Ja jos sinä Samovaari et asiasta tiedä, on kaksi vaihtoehtoa, että olet kuitenkin YE:n ryhmässä ulkona tai sitten teillä sooloileet jotkut. YE:n ryhmittymä, oli sanonta, jota käytin. En tiedä, että onko se "kaupankäynti" viesti ollut teidän virallinen linjaus, vai ei. Edelleenkään en tiedä, että onko tälläinen kaupankäynti ihan normaalia? Te, joilla on enemmän kokemusta, osanneevat asiaan vastata?

Ja kuten laitoin, että olen kait saanut väärää informaatiota tästä puolueiden roolista liittareissa. Minulle on kerrottu tehyn konkareiden suulla, että YE:n Terävä oli ensimmäinen, joka toi liittareihin puolueen edustajan. Olen saanut kuulle ed. liittareilta, että sitke olisi tehnyt samaa. Tämän olen kuullut alueemme entisiltä sitken edustajilta. Mutta kuten olen laittanut, niin en ole ollut itse paikalla ja jos te kokeneet niin sanotte, niin tämä on sitten sarjaa, että joku nyt puhuu palturia...

Ja lopuksi. Eikö se presidenttimme luopunut SDP:n jäsenkirjasta, kun hänestä tuli valtion pää?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Sitten sinulla msh. En todellakaan jostain kumman syystä ole sitken sisäpiirissä...

En epäillyt että olisitkaan sitken sisäpiirissä, kun kerta syksyllä siirryit sitkestä vv:n toimijaksi.

Kyselin vain mistä tämä sinun "tietosi" peräisin esim. siitä että "nykyinen johto olisi valmis siirtymään ns. eläkevirkaan, kunhan sellainen iskisi kohdalleen"  huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jaahas, vaaleihin ei olekaan enää kun 2 vuorokautta ja hallitus ym. paikat ovat taas jo etukäteen jaossa. Varsinaista vaalispekulaatiota  :)

Eiköhän tosiasia kuitenkin ole, että ensin käydään vaalit, jotta nähdään miten ehdokkaiden käy ja mitä ryhmien kannatukset ovat. Sen jälkeen keskustellaan vasta paikkojen jakamisesta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnea pojallesi ja Haukiputaalle voitosta. Huhua ei Vapaa voi koskaan todellisena kertoa esim. mitä kerrot Terävästä on täysin ankka, ota hyvä mies ensin selvää mitä kirjoitat, elikkä Vapaa puhut palturia. Palatakseni alkuperäiseen viestiisi Vapaa niin heitä fakta pöytään, ketkä YE.n hallituksesta teille tarjoneet sopimusta?? Se ei liene salaisuus.

Avoimuutta päätöksentekoon eikö vain.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnea pojallesi ja Haukiputaalle voitosta. Huhua ei Vapaa voi koskaan todellisena kertoa esim. mitä kerrot Terävästä on täysin ankka, ota hyvä mies ensin selvää mitä kirjoitat, elikkä Vapaa puhut palturia. Palatakseni alkuperäiseen viestiisi Vapaa niin heitä fakta pöytään, ketkä YE.n hallituksesta teille tarjoneet sopimusta?? Se ei liene salaisuus.

Avoimuutta päätöksentekoon eikö vain.

Kiitos onnitteluista... Lätkä on ihmeellinen laji... Vielä sellainen oleellinen tarkistus, että KKP voitti, ei haukipudas...  :)

Juu. Hienoa, että korjastit tuon Terävä jutun... Kuten olen useasti laittanut, että huhuja liikkuu... Ja aikanaanhan ne huhut sitten muuttuvat tosisksi tai ankoiksi, kuten laitoit... Pitää tässä vielä tehdä tutkimuksia, jotta voin tuon asian ankaksi allekirjoittaa...  ;)

Toiseksi. Olenko jossakin väittänyt, että YE:n hallituksesta on meille tarjottu diiliä. Sanoin vain, että ye:n ryhmittymästä... ja teillä on kait aika laaja tuo ryhmittymä? Ja teidän varmaan tulee sisäpiirissä hieman selventää, että onko teillä joku sooloillut, vai onko teillä sitten jätetty joillekin jotain kertomati. Mutta se on nyt se oleellisin viesti, ettei Vapaat Vaikuttajat oli valmis tälläisiin "kauppoihin", vaan haluamme kahtoa ne vaalit, kuten nimim. Sofi viestissään laittaa...  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Sitten sinulla msh. En todellakaan jostain kumman syystä ole sitken sisäpiirissä...

En epäillyt että olisitkaan sitken sisäpiirissä, kun kerta syksyllä siirryit sitkestä vv:n toimijaksi.

Kyselin vain mistä tämä sinun "tietosi" peräisin esim. siitä että "nykyinen johto olisi valmis siirtymään ns. eläkevirkaan, kunhan sellainen iskisi kohdalleen"  huh.gif

Tää on mielenkiintoinen juttu, voisitko Vapaa nyt täsmentää onko sinulla oikeasti tietoa asiassa. Tarkoitatko Jaanaa vai laajemmin Tehyn johtoa ja sen siirtymistä ns."eläkevirkaan"?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Äh sun msh kaa... Olen monesti kirjoittanut ja miettinyt sitä motiivia jatkaa... Ja tämä asia on noussut monissa keskusteluissa eri ihmisten kanssa esille... Niin minun kolleegoitteni kaa, kuin niiden, jotka ovat ns. sisäpiireissä.

Heräsikö JHL :llä kiinnostus asiaan, ihan niinkuin rekrytointi mielessä? Meiltähän on aikaisemminkin mennyt hyvin "koulutettuja" kavereita muihin firmoihin...  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Ihan asiallisesti pyysin kertomaan mihin tämä tietolähteesi perustuu.  Ilmeisesti ei mihinkään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu ei ja niin pois päin... Yhtä asiallisesti vastasin... Olenko jotenkin 100% varmana tietona heittänyt, että Jaana Laitinen-Pesola lähtee pois TEHY: stähuh.gif Kuten laitoin tuossa aikaisemmassa, että pohdin ääneen, että mikä on nykyisen johdon motiivi, sillä keskusteluita käydään, että nykyihen johto olisi valmis hakeutumaan muualle, kun tilaisuus tulee...

Miksihän minusta nyt msh tuntuu, että sinä yrität tässä jotenkin vääntää asioita ja määritellä, miten täällä saa kirjoittaa? Onko tässä motiivinasi jotenkin JHL: n kiilan iskeminen tehyyn, vai teetkö ns. piilopropagandaa vasemmiston hyväksi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Juu ei ja niin pois päin... Yhtä asiallisesti vastasin... Olenko jotenkin 100% varmana tietona heittänyt, että Jaana Laitinen-Pesola lähtee pois TEHY: stähuh.gif Kuten laitoin tuossa aikaisemmassa, että pohdin ääneen, että mikä on nykyisen johdon motiivi, sillä keskusteluita käydään, että nykyihen johto olisi valmis hakeutumaan muualle, kun tilaisuus tulee...

Miksihän minusta nyt msh tuntuu, että sinä yrität tässä jotenkin vääntää asioita ja määritellä, miten täällä saa kirjoittaa? Onko tässä motiivinasi jotenkin JHL: n kiilan iskeminen tehyyn, vai teetkö ns. piilopropagandaa vasemmiston hyväksi?

Heh heh, just katala salajuoni tehyn kaatamiseksi, jos olisin oikeesti noin ilkee niin toivoisin Kimistä tehyn puheenjohtajaa. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Kiitos msh privaviestistäsi..., yritin siihen vastata, mutta sulla on postilaatikko täynnä...

Jeps, käyn putsaamassa. Kiitti tiedosta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu ei ja niin pois päin... Yhtä asiallisesti vastasin... Olenko jotenkin 100% varmana tietona heittänyt, että Jaana Laitinen-Pesola lähtee pois TEHY: stähuh.gif Kuten laitoin tuossa aikaisemmassa, että pohdin ääneen, että mikä on nykyisen johdon motiivi, sillä keskusteluita käydään, että nykyihen johto olisi valmis hakeutumaan muualle, kun tilaisuus tulee...

Miksihän minusta nyt msh tuntuu, että sinä yrität tässä jotenkin vääntää asioita ja määritellä, miten täällä saa kirjoittaa? Onko tässä motiivinasi jotenkin JHL: n kiilan iskeminen tehyyn, vai teetkö ns. piilopropagandaa vasemmiston hyväksi?

Heh heh, just katala salajuoni tehyn kaatamiseksi, jos olisin oikeesti noin ilkee niin toivoisin Kimistä tehyn puheenjohtajaa. :)

Meinaakko, että jos Kimistä tulee TEHY: n pj, niin suurin osa tehyläisistä vaihtaa leiriä, JHL: ään.... Varsin mielenkiintoinen hypoteesi  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...