Jump to content
MAINOS

Puheenjohtajisto


OldOne

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 217
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

http://www.vihreat.fi/tehynvihreat/sivut/laurah.html

Vihreillä on näköjään tapahtunut aika selkeä muutos kantaan tässä pj-asiassa sitten viime vaalien. Näin vielä 2005:

TEHYn puheenjohtajan valinta suoralla jäsenvaalilla olisi hyvä vaihtoehto. Nykyinen kulisseissa tapahtuva kaupankäynti ei olisi enää mahdollista. Valituksi tulisi eniten jäseniltä kannatusta saava - ei se - jonka tukijoukot saavat myytyä joillekin muille puolueille.

Me VV:t olemme edelleen tuota mieltä.  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitähän on tapahtunut, kun tehyvihreät ovat noin kelkkaansa kääntäneet?

Siellä on luvattu vihreille tehyläisille mukavia pomon paikkoja tms.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin. Ehkä mä en vain tiedä asioista tai luotan sokeasti johonkin, mitä en ymmärrä. Vaikea sanoa. Mutta sitä mä en ymmärrä, että pitää omaa "puoluettaan" pönkittää polkemalla muita maan rakoon.

Henkilökohtaisesti en haluaisi, että minua edustaa sellainen ihminen. Mutta onneksi se onkin vain minun oma mielipiteeni  :nauraa:

Joo, onhan se nyt tullut kaiketi selville jo, että mä olen ainoa julkisesti ilmottautunut vihreiden edustaja tällä foorumilla. Eipä ole muistakaan ahjoista ihmiset ilmottautuneet esiin. Eli ehkä mä käyn vain yhden miehen (naisen) sotaa muita vastaan  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin. Ehkä mä en vain tiedä asioista tai luotan sokeasti johonkin, mitä en ymmärrä. Vaikea sanoa. Mutta sitä mä en ymmärrä, että pitää omaa "puoluettaan" pönkittää polkemalla muita maan rakoon.

Henkilökohtaisesti en haluaisi, että minua edustaa sellainen ihminen. Mutta onneksi se onkin vain minun oma mielipiteeni  :nauraa:

Joo, onhan se nyt tullut kaiketi selville jo, että mä olen ainoa julkisesti ilmottautunut vihreiden edustaja tällä foorumilla. Eipä ole muistakaan ahjoista ihmiset ilmottautuneet esiin. Eli ehkä mä käyn vain yhden miehen (naisen) sotaa muita vastaan  :D

Lyrica ei tämä mikään sota ole. Kunhan ihmettelin mikä on saanut totaalisen täyskäännöksen vihreissä aikaan, ei se mitään pönkittämistä tai maanrakoon polkemista ole. Kai näistä asioista voi keskustella avoimesti?

Ja et ole "yksin",  esim Sini on ilmoittanut olevansa teidän ryhmässä, lisäksi mukana keskustelussa on ollut SITKEläisiä, YEläisiä jne. Lue tuo vaalikeskustelu uusiksi läpi. Ja se on valitettavaa että muut ryhmät eivät halua osallistua keskusteluun yhtä aktiivisesti kuin me, mutta eihän heitä oikein voi siihen pakottaakkaan. Sama ilmiö on nähtävissä Tehyn intrassakin.

Ei nyt lähdetä dramatisoimaan tätä asiaa, mielestäni esitin tuon pj-asiankin ihan asiallisesti, vai onko se sellainen asia mistä ei saa puhua? Ja kyllä ne kissatkin pitää nostaa pöydälle, sitä Tehy mielestäni nyt kaipaa. Eli keskustellaan kaikesta, avoimesti ja yritetään kaikki olla provosoitumatta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Muut ryhmät ovat jo yksimielisesti päättäneet säilyttää vanhan puheenjohtajan, eli me (VV) ollaan ainoat, jotka tuo jotain uutta kuvioihin. :D

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hieno mainos Tehy-lehdessä Kimillä, se oli tosi söpönä siinä. Kuka makso mainoksen? SKP vai Perussuomalaiset ;D

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hieno mainos Tehy-lehdessä Kimillä, se oli tosi söpönä siinä. Kuka makso mainoksen? SKP vai Perussuomalaiset :nauraa:

Kokoomus. :P  Ei kyllä me kolehtia ollaan kerätty. Tosi kallis mainos, lehti vois kyllä antaa rabattia jäsenille. Omakustanne linjalla menee meitin ryhmä, ei tule rahaa puolueilta ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

voih pyhä jeesuksen tyhjä hauta sitä jaanaa tänpäivän tehy läpyskässä.piti viedä samantein kierrätykseen.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

voih pyhä jeesuksen tyhjä hauta sitä jaanaa tänpäivän tehy läpyskässä.piti viedä samantein kierrätykseen.

Mikä nyt noin alkoi ahistaa? oliko siinä jotain asiavirheitä vai mitä?

Ja Vapaa; mä kerroin jo sun vaimolle, häh häh hää  :D

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

voih pyhä jeesuksen tyhjä hauta sitä jaanaa tänpäivän tehy läpyskässä.piti viedä samantein kierrätykseen.

Mikä nyt noin alkoi ahistaa? oliko siinä jotain asiavirheitä vai mitä?

Ja Vapaa; mä kerroin jo sun vaimolle, häh häh hää  :D

ihan suostuu pyydettynä jatkamaan.en muista loppuja.käy kattoon meidän lehtiroskis.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

voih pyhä jeesuksen tyhjä hauta sitä jaanaa tänpäivän tehy läpyskässä.piti viedä samantein kierrätykseen.

Mikä nyt noin alkoi ahistaa? oliko siinä jotain asiavirheitä vai mitä?

Ja Vapaa; mä kerroin jo sun vaimolle, häh häh hää  :D

ihan suostuu pyydettynä jatkamaan.en muista loppuja.käy kattoon meidän lehtiroskis.

No kieltäytyäkö sen olis pitänyt?  huh.gif

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No kieltäytyäkö sen olis pitänyt?

Noh.Vaikka olen Vapaa Vaikuttaja ja henkilökohtaisesti Kim Berg: n takana seuraavaksi puheenjohtajaksi, niin nosta Jaanalla hattua, että peru puheensa ja lähti oikeasti kisaan. Jaanahan on tuumannut että on käytettävissä, ellei tule vaaleja, eli kaikki olisivat hänen takanaan...

Kuitenkin toivon, että nyt saamme oikeasti arvokeskustelua, keskustelua tehyn tulevaisuudesta jne. aikaiseksi. Lainatakseni erästä YE:n erittäin kokenutta tehyn päättäjää, että nyt olemme tehyn historiassa oikeasti pääsemässä kunnon asiakysymyksiin tehyn vaaleissa. Jos me Vapaat Vaikuttajat olemme tämän saaneet aikaiseksi tehyn lähes 30-vuotisessa historiassa ensimmäistä kertaa, olemme jo eräässä tärkeimmässä tavoitteessamme onnistuneet... Ainakin minun mielestä.

ps. Smeichel + muut tehyn jäsenet voivat tuon lainauksen itse lukea tehyn jäsensivujen keskustelusta... Lainaan erästä Liisaa... :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja se on valitettavaa että muut ryhmät eivät halua osallistua keskusteluun yhtä aktiivisesti kuin me, mutta eihän heitä oikein voi siihen pakottaakkaan. Sama ilmiö on nähtävissä Tehyn intrassakin.

Juu, kyllähän näihin moni haluaisi osallistua, mutta kummasti ovat hiljentyneet kun "jostain" suunnasta aina jyrätään. Jyrääminen ei mua haittaa, en ole pienestä kaatunut koskaan. Kyllä mä tiesin mukaan lähtiessäni, että paskaa tulee niskaan (eikä tämä nyt tarkoita hoitajat.nettiä, VV:tä tai muita ryhmiä, elämää kun on tehyn ulkopuolellakin...) Mutta se ei innosta ketään keskustelemaan, jos ensin kyseenalaistetaan jokaisen oma oikeus valita ryhmä minkä mukana on. Esimerkiksi itse olen kyllä vihreiden listalla mukana, mutta se ei tarkoita, että allekirjoitan kaiken mitä vihreäliitto tekee ja sanoo. Se ei tee minusta vihreää, että olen siellä mukana.

Henkilökohtaisesti itse jättäydyn tästä keskustelusta pois juuri sen takia, että en pidä siitä, että minun suuhun laitetaan sanoja, joita en ole sanonut. Tai se mitä kirjoitan, ymmärretään tahallaan väärin ja väännetään näyttämään joltain muulta kuin mitä siinä lukee. Mulla kun ei ole tapana kirjoittaa niin, että joutuu rivien välistä lukemaan asioita. Osaan sanoa ihan mitä ajattelen ja harvoinpa olen jättänyt mitään sanomatta siksi, etten uskaltaisi.

Ei nyt lähdetä dramatisoimaan tätä asiaa, mielestäni esitin tuon pj-asiankin ihan asiallisesti, vai onko se sellainen asia mistä ei saa puhua? Ja kyllä ne kissatkin pitää nostaa pöydälle, sitä Tehy mielestäni nyt kaipaa. Eli keskustellaan kaikesta, avoimesti ja yritetään kaikki olla provosoitumatta.

Kaikesta saa ja pitää puhua. Sitähän se vaalityö on. Mutta parhaimmillaan se on sitä, että kunnioitetaan myös muita ehdolla olevia, eikä etsitä muista ryhmistä syitä miksi ne on huonompia kuin oma ryhmä.

Muoks. Väärinymmärrysten välttämiseksi muokattu tuo oskun jo kertaalleen lainaama lause.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, kyllähän näihin moni haluaisi osallistua, mutta kummasti ovat hiljentyneet kun "jostain" suunnasta aina jyrätään. Jyrääminen ei mua haittaa, sillä tiesinhän mä sen mukaan lähtiessä, että paskaa tulee ainakin yhdestä suunnasta.

Voisitko antaa tosta ihan konkreettisia esimerkkejä ja kertoa suoraan mistä suunnasta? Jos esität tuollaisia syytöksiä, olisi ihan reilua puhua asiasta suoraan. Minunkin kirjotusta SITKE -ryhmäläinen sanoi täällä "skeidaksi", mutta en silti aio menettää siitä yöuniani. Tällä tarkoitan sitä että kuumakalleja löytyy kyllä ihan joka ryhmästä.

Niin ja tämä viesti mistä nyt ilmeisesti kimpaannuit? http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=15907.msg200442#msg200442

Mun mielestäni minulla on ihan täysi oikeus ihmetellä miksi joku ryhmä tekee totaalisen täyskännöksen jossain asiassa. Siitä ei tarvitse kimpaantua, vaan siihen voi vastata esimerkiksi ihan vaan perustellen tyyliin että, "me nyt tuumattiin että tällä kertaa jne jne". Näinhän sitä keskustelua syntys,  ei se sen dramaattisempi asia ole. :)

Muokkaus:viestit yhdistetty ja ylimääräset pois

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voisitko antaa tosta ihan konkreettisia esimerkkejä ja kertoa suoraan mistä suunnasta? Jos esität tuollaisia syytöksiä, olisi ihan reilua puhua asiasta suoraan.

Osku hyvä. En maininnut sinua, en hoitajat.nettiä enkä vapaita vaikuttajia sanallakaan. Ei siis pidä olettaa heti, että kyse on jostain ryhmästä, nettipalstasta tms. Kyllä sitä paskaa tulee niskaan ihan muista suunnista. Mutta se ei kuulu kenellekään, mistä jos asianomainen taho ei itse osallistu keskusteluun.

Tuo oli minun moka, että kirjoitin pilkulla samaan lauseeseen jyräämisen kanssa, koska ne ei liity toisiinsa. Pahoittelen huonoa ulosantiani.

Osallistua voi niin monella tavalla.

En sanonut missään kohtaa, että hyssyttelemällä saa asiat muuttumaan. Ei, kyllä asioista pitää voida puhua. Mutta ei niitä asioita saa muuttumaan riitaa haastamallakaan.

Toivon vaalionnea jokaiselle ryhmästä ja sitoumuksestaan huolimatta! Hyvää joulua!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voisitko antaa tosta ihan konkreettisia esimerkkejä ja kertoa suoraan mistä suunnasta? Jos esität tuollaisia syytöksiä, olisi ihan reilua puhua asiasta suoraan.

Osku hyvä. En maininnut sinua, en hoitajat.nettiä enkä vapaita vaikuttajia sanallakaan.

Hehe, ehkä ensi kerralla kannattaa sanoa sitten suoraan mitä tarkoittaa  :) Jos kirjoitat tänne tuosta tossa muodossa etkä erittele tarkoittavasi jotain ihan muuta, ymmärrät varmaan että aika moni voi olettaa sinun puhuvan tästä paikasta.

Vaalionnea teillekkin! :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voisitko antaa tosta ihan konkreettisia esimerkkejä ja kertoa suoraan mistä suunnasta? Jos esität tuollaisia syytöksiä, olisi ihan reilua puhua asiasta suoraan.

Osku hyvä. En maininnut sinua, en hoitajat.nettiä enkä vapaita vaikuttajia sanallakaan.

Hehe, ehkä ensi kerralla kannattaa sanoa sitten suoraan mitä tarkoittaa  :) Jos kirjoitat tänne tuosta tossa muodossa etkä erittele tarkoittavasi jotain ihan muuta, ymmärrät varmaan että aika moni voi olettaa sinun puhuvan tästä paikasta.

Vaalionnea teillekkin! :)

Niinpä niin. enkö mä sanonut jotain rivien välistä lukemisesta....  :( Sitä mitä rivillä ei lue, ei pidä myöskään etsiä sen väleistä ....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Okei, asiaa valotettu mulle privana. Nyt tiedoksi kaikille naisille, mä olen mies, en mä osaa tulkita asioita kuten nainen. Jos tarkotatte jotain, sanokaa se suoraan :(  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mä olen mies

Hyvä kun tuli lopulta selväksi tuokin ;)

Minusta on ihan hyvä, että tulee mahdollisimman paljon eri kantoja ja aitoa keskustelua. Uskallan väittää, että tätäkin foorumia lukee kaikki tehyn nykyiset päättäjätkin, vaikkeivat uskalla itse kaikki kirjoitella. Se mitä täällä sanomme, vaikuttaa aivan varmasti kaikkien ryhmien suuntauksiin, millä tulevat hiljalleen ulos.

Se on totta, että me Vapaat Vaikuttajat tulemme aktiivisesti ja laajasti ulos ja haastamme ihmisiä keskusteluun. Sillä ilman sitä, ei voida tehdä hyviä esityksiä, hyviä päätöksiä jne. Meidän ajatusmaailmamme ei ole siis sidottu pelkästään tietyn poliittisen suuntauksen tai tietyn poliittisen suuntauksen omaavien tehyn jäsenten ajatusmaailmoihin, kuten muilla ryhmillä. Jos käytte lukemassa minkä tahansa muun ryhmän sivuja, niin heidän pointi on kerätä tietyn poliittisen suuntauksen omaavat tehyläiset yhteen. Esim. Arvo Ammattitoidolle ilmoittaa suoraan, että ns. oikeistolaisesti ajattelevat ovat ryhmän takana. Tai vastaavasti Yhdessä Eteenpäin ilmoittaa omilla sivuillaan, että ryhmä on kokoamassa ns sosiaalidemortaattisesti ajattelevia. Vihreillä on sama, ja niin on vasemmistolla jne...

Vapailla Vaikuttajilla on kerätä yhteen kaikkia niitä, jotka ajattelevat tehyläisesti ja tehyn edunvalvonnallisesti. Eli meillä ovat tervetulleita mukaan kaikki tehyläiset. Saa ajatelle niin oikealta, kuin vasemmalta tai jopa keskeltä. Myös toista äidinkieltä janoavat ovat tervetulleita, kuten vihreät. Suurin osa meistä on sitoutumattomia, eli ihmisiä, jotka eivät ole lyöneet lukkoon mitään tiettyä suuntausta, mutta meitä kaikkia yhdistävät se yksinkertainen juttu, että tehyläisen asia on kaikkein tärkein...

Menipä taas runoiluksi.. :( Kuitenkin minusta on oleellista, että kaikki ryhmät kävisivät keskustelua täällä, kuin muuallakin, jotta tehyläiset osaavat valita, mikä on heille sopivin ryhmä ja miksi. Sen vuoksi ainakin me olemme niin paljon äänessä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vapailla Vaikuttajilla on kerätä yhteen kaikkia niitä, jotka ajattelevat tehyläisesti ja tehyn edunvalvonnallisesti. Eli meillä ovat tervetulleita mukaan kaikki tehyläiset. Saa ajatelle niin oikealta, kuin vasemmalta tai jopa keskeltä. Myös toista äidinkieltä janoavat ovat tervetulleita, kuten vihreät. Suurin osa meistä on sitoutumattomia, eli ihmisiä, jotka eivät ole lyöneet lukkoon mitään tiettyä suuntausta, mutta meitä kaikkia yhdistävät se yksinkertainen juttu, että tehyläisen asia on kaikkein tärkein...

Hyvä kun kirjoitit tuon auki. Tuossa on varmaankin se tärkein pointti koko keskustelussa. Se että ajattelee johonkin suuntaan poliittisesti ei sulje pois sitä etteikö voisi ajatella tehyläisesti ja tehyn edunvalvonnallisesti. Itsellä on aina ollut oikealle vivahtava maailmankatsomus ja vaikka toimin pääluottamusmiehenä se ei ole estänyt minua tekemästä sitä tehtävää täyspainoisesti (vaikka aikoinaan jotkut VV-ihmiset sen kyseenalaisti :() Välillä tuntuu joidenkin kirjoitusten rivien välistä paistavan se asenne että jos ajattelee jotenkin poliittisesti se on pahakin synti, mutta ILMOITUS; se ei ole. ;)

Toivottavasti tämäniltaisen keskustelunpätkän jälkeen saadaan ilmaa putsattua ja päästään keskustelemaan asiasta

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Välillä tuntuu joidenkin kirjoitusten rivien välistä paistavan se asenne että jos ajattelee jotenkin poliittisesti se on pahakin synti, mutta ILMOITUS; se ei ole. ;)

Ei toki, puoluepolitiikkaa tarvitaan ilman muuta, mutta ei niinkään edunvalvonnassa. Se on se meitin pointti. Kaikelle on paikkansa :)

Uskallan väittää, että tätäkin foorumia lukee kaikki tehyn nykyiset päättäjätkin, vaikkeivat uskalla itse kaikki kirjoitella.

Kyllä meitä seurataan, siitä on ihan varmaa tietoa :(
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...