Jump to content
MAINOS

Kenen joukoissa seisot?


-VF-

Recommended Posts

MAINOS

Tehy ja Kätilöliitto, tehyssä kyllä menin ennen kätsyopintojakin.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehy, ao:n hallituksen varajäsen.

Päivitys;

Tehy ao:n hallituksen vj, luottamusmies.

Päivitys. Tehyn luottamusmies, hallituksen jäsen ja tiedotussihteeri, Tehyn liittokokousedustaja ja valtuuston jäsen. SEHL ja sh-liiton rivijäsen.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Tehyn joukoissa seison, mitä lähärikollegat ihmettelevät. Mä vaan nyt satun luottamaan massan ylivoimaan. Ens kuun alussa lähdössä tehytuutorikoulutukseen Tampereelle notta saisin opiskelijakavereilleki järkeä kaaliin :(

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehyn opiskelijajäsen ja jahka vakinainen asuinpaikka löytyy niin veikkaan että aktivoidun enemmänkin toimintaan mukaan.

Neulominen on helppoa kuin heprea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Erosin tehystä. Paskat. Kassan jäsen olen edelleen

NOH???

Mulla on vaki paikka, paria sellaista tarjottu nykyisen lisäksi. Olen maksanut Tehylle paljon, saamatta ikinä itse sieltä mitään, ja se parin kympin korkeampi liksa menee niihin jäsenmaksuihin. Sitten vaalirahakohu. Perkele menevät lahjoittamaan mun rahoja. Kypsyi ajatus hiljalleen...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Erosin tehystä. Paskat. Kassan jäsen olen edelleen

NOH???

Mulla on vaki paikka, paria sellaista tarjottu nykyisen lisäksi. Olen maksanut Tehylle paljon, saamatta ikinä itse sieltä mitään, ja se parin kympin korkeampi liksa menee niihin jäsenmaksuihin. Sitten vaalirahakohu. Perkele menevät lahjoittamaan mun rahoja. Kypsyi ajatus hiljalleen...

OK. Haluat siis olla vapaamatkustaja, joka ottaa rusinat pullasta  :nauraa:

Käsittääkseni TEHY ei ole jakanut mitään konkreettista vaalirahaa, eli tukenut suoraan puolueita tai ehdokkaita. Tai noh, jos siksi luetaan piruilu, mitä tehtiin 2007, jolloin jokaiselle kansanedustajalle lähetettiin joku kympi... Tai se lobbaaminen, mitä kaikki työmarkkinajärjestöt tekivät vaalien alla, eli ostivat johonkin seminaariin lipun, jossa vaikutettiin mm. siihen, että silloiset kansanedustajat aikoivat kilpaa parantaa meidän palkkoja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Erosin tehystä. Paskat. Kassan jäsen olen edelleen

NOH???

Mulla on vaki paikka, paria sellaista tarjottu nykyisen lisäksi. Olen maksanut Tehylle paljon, saamatta ikinä itse sieltä mitään, ja se parin kympin korkeampi liksa menee niihin jäsenmaksuihin. Sitten vaalirahakohu. Perkele menevät lahjoittamaan mun rahoja. Kypsyi ajatus hiljalleen...

Pitää muistaa, että ammattiosastot ja keskustoimisto tekevät paljon "hiljaista" työtä. Paikallistasolla neuvotellaan jatkuvasti.

Jos jokin askarruttaa/ihmetyttää/haluaa tietoa toiminnasta tms., voi ihan hyvin ottaa yhteyttä ammattiosastoon ja kysellä asioita hallitukselta, ja tehdä vaikka aloitteitakin. Sitä suorastaan toivotaan. Ainakin omassa ammattiosaston hallituksessa oikein toivotaan jäsenistön aktivoitumista. Sääntömääräiset kokoukset ovat myös hyviä foorumeita tutustua ammattiosaston toimintaan.

Jos toiminta ei miellytä, voi tietysti aina itse ryhtyä aktiiviksi, ja olla suoraan vaikuttamassa toimintaan.

Itse ajattelen myös niin, että jäsenmaksut ovat myös "vakuutusmaksuja", jos tulevaisuudessa tulee ongelmia työnantajan kanssa ja tarvitsen apua. Ja jos sellainen ihme kävisi, että joutuisi työttömäksi, ottaisin ihan mielelläni ansiosidonnaista.

Muistutan vielä, että mm. luottamusmiespalveluihin ei ole oikeutettu liittoon kuulumaton.

JA: Tehy = sen jäsenet.

Lisäys: Oletko huomannut, että Tehy on alentanut jäsenmaksuaan? :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OK. Haluat siis olla vapaamatkustaja, joka ottaa rusinat pullasta  :nauraa:

Tuo on ehkä pikkaisen turhaa tuo syyllistäminen, voi jopa kääntyä asiaa vastaan..

Itse aikanaan erosin Tehystä kun turhauduin, pari vuotta ulkopuolisena antoi perpektiiviä ja huomasin firman hyvät puolet ja palasin takaisin.

Järjestöön kuuluminen tai kuulumattomuus ei saa minun mielestä olla mikään hoitajan mitta, tuskin se on tehyltä tai edes meiltä tehyläisiltä pois jos turhautunut jäsen katselee asioita välillä uudesta näkökulmasta.

Ja itse ainakin kunnioitan hoitajaa joka edes pikkaisen seuraa järjestöelämää ja asioita, vaikka sitten ex-tehyläisenä ja potentiaalisena uutena jäsenenä.. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin... Laitoin kyllä tuon hyyymiön perään..., mutta oikeasti hieman mietityttää tuo juttu. Sillä en mieti tätä enään tehyläisenä, vaan ennemminkin siltä kannata, mikä oikeasti on työmarkkinan rooli. Joskus näiden epäilijöiden kannattaisi oikeasti ottaa käteen työsopimuslaki tai työaikalaki ja oma TES ja hiukan verrata, mitä ne järjestöt ovat oikeasti saaneet aikaan. Itse tosiaan heräsin tähän kunnolla 2007 syksyllä. En minkään tehyn työtaistelun vuoksi, vaan sen takia, että silloin uutisoitiin isosti, kun yksityisen sektorin siivoojat olivat lopulta saaneet TES:een palkallisen äityisloman... Moni pitää näitä asioita itsestään selvyyksinä, mutta ne eivät ole, vaan niiden eteen on tehty työtä ja niiden pysymiseen tehdään jatkuvasti työtä... Tällöin alkaa siis oikeasti mietityttään tälläiset kaverit, jotka oikeasti antavat muiden tehdä hommat ja itse nauttivat saamistaan eduista. Toisaalta on tosi sekin, että elämme vapaassa maassa, jossa jokainen saa tehdä sellaiset ratkaisut, kuin haluaa...

Noh, meni taas syvälliseksi... Sori :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tällöin alkaa siis oikeasti mietityttään tälläiset kaverit, jotka oikeasti antavat muiden tehdä hommat ja itse nauttivat saamistaan eduista.

No yhyy. Hellitä vähän, jokainen taplaa tyylillään

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehy, näillä näkymin tuleva luottamusmies ensi keväästä lähtien  :D.

Onneksi olkoon!  :)

Katsotaan nyt vielä, huomennahan päättyy "hakuaika", mutta meidän nykyinen luottamusmies sanoi, että ei pitäisi tulla vaalia, ainakaan vaalilautakunta ei ole siihen varautunut  ;) Innolla kyllä odotan tuota pestiä, vaikka jäseniä ei kovasti omaan alueeseen kuulukaan.

Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.

-Kahlil Gibran

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Katsotaan nyt vielä, huomennahan päättyy "hakuaika", mutta meidän nykyinen luottamusmies sanoi, että ei pitäisi tulla vaalia, ainakaan vaalilautakunta ei ole siihen varautunut  ;) Innolla kyllä odotan tuota pestiä, vaikka jäseniä ei kovasti omaan alueeseen kuulukaan.

Ok, sitten vaan luottamusmiesopintoja kohti. Tehy kouluttaa luottamusmiehensä hyvin ja ne kuuluu palkallisena sinulle joten kaikki on kotiinpäin :D

Itse olen kuulemma saamassa vastaehdokkaan vaaleissa, joten saa nährä jatkuuko oma pesti vai ei.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tällöin alkaa siis oikeasti mietityttään tälläiset kaverit, jotka oikeasti antavat muiden tehdä hommat ja itse nauttivat saamistaan eduista.

No yhyy. Hellitä vähän, jokainen taplaa tyylillään

Näin on ja jokainen voi laittaa asiasta mielipiteensä, kuten minäkin laitoin...  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Katsotaan nyt vielä, huomennahan päättyy "hakuaika", mutta meidän nykyinen luottamusmies sanoi, että ei pitäisi tulla vaalia, ainakaan vaalilautakunta ei ole siihen varautunut  ;) Innolla kyllä odotan tuota pestiä, vaikka jäseniä ei kovasti omaan alueeseen kuulukaan.

Ok, sitten vaan luottamusmiesopintoja kohti. Tehy kouluttaa luottamusmiehensä hyvin ja ne kuuluu palkallisena sinulle joten kaikki on kotiinpäin :D

Itse olen kuulemma saamassa vastaehdokkaan vaaleissa, joten saa nährä jatkuuko oma pesti vai ei.

Juu, mä jo katselin että tammi- ja maaliskuussa olis ekat jaksot Hesassa. Ja parannuksena edelliseeen kauteen on se, että periaatteessa listassa olis 1 pvä/ 3 viikossa vain noita hommia, en sit tiiä tarviiko siihen käytännössä ihan noin paljon aikaa.

No sulla on sitten vähän jännitettävää, koskakohan siitä saa sitten virallisen tiedon?

Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.

-Kahlil Gibran

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No sulla on sitten vähän jännitettävää, koskakohan siitä saa sitten virallisen tiedon?

Huomenna loppuu ehdokasasettelu, sitten aletaan puuhaamaan vasta vaaleja ;)

Ja parannuksena edelliseeen kauteen on se, että periaatteessa listassa olis 1 pvä/ 3 viikossa vain noita hommia, en sit tiiä tarviiko siihen käytännössä ihan noin paljon aikaa.

Jos olet suomen suurimmassa sh-piirissä luotsikkana, meillä on joka kuukausi lm-kokous, sille päivälle kannattaa varata se lm-päivä. Siellä saa oikeasti arvokasta tietoa missä mennään ja tukea kollegioilta.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No sulla on sitten vähän jännitettävää, koskakohan siitä saa sitten virallisen tiedon?

Huomenna loppuu ehdokasasettelu, sitten aletaan puuhaamaan vasta vaaleja :o

Ja parannuksena edelliseeen kauteen on se, että periaatteessa listassa olis 1 pvä/ 3 viikossa vain noita hommia, en sit tiiä tarviiko siihen käytännössä ihan noin paljon aikaa.

Jos olet suomen suurimmassa sh-piirissä luotsikkana, meillä on joka kuukausi lm-kokous, sille päivälle kannattaa varata se lm-päivä. Siellä saa oikeasti arvokasta tietoa missä mennään ja tukea kollegioilta.

Minäkin lähdin pyynnöstä ehdolle luottamusmieheksi. 2 pv/3vkoa on meillä ajankäyttö. Kohta selviää miten käy, tuleeko vaalit vai ei.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mistäköhän mahtais löytyä sitä tietoa että kuinka kävi? Osku? Tehyn sivuilta?

Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.

-Kahlil Gibran

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mistäköhän mahtais löytyä sitä tietoa että kuinka kävi? Osku? Tehyn sivuilta?

Paikallisista vaaleista ei varmaankaan Tehyn sivuille ilmoituksia tule.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...