Jump to content
MAINOS

Kenen joukoissa seisot?


-VF-

Recommended Posts

MAINOS

Tehyläinen vuodesta -99. Sotilasammattiliitossa 1995 - 99. 

Täyttyy myöntää että Sotilasammattiliitossa byrokratia oli pientä Tehyyn verrattuna. ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Enpä ole mitenkään aktiivisesti ko. keskusteluihin osallistunut, mutta kerrotaan nyt että vaan YTK:an kuulun ja harkitsen siirtymistä ERTO:on.

 

Samma här...YTK. Kuulunut viim. 6.v. 

Kerro mulle mikä on ERTO??  huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Multa kysyttiin eilen, ekana harj.päivänä, että mikä musta tulee isona?

Arvasin kysymykseen sisältyvän jonkin piikiin ja kun vastasin hermoni pidellen, että "lähihoitaja" niin seuraava tiukempi kyssäri oli se, että "miksi sä sitten pidät Tehyn kalenteria kädessäsi"?

Vastasin , että "miksen?" ja sitten meidät keskeytettiin....

Merkkasin ohjaajani kanssa vuoroja, siis Tehyn taskukalenteriin, mutta jollekkin sekin oli liikaa ;D.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vastasin , että "miksen?" ja sitten meidät keskeytettiin....

Ton vastauksen minäkin olisin halunnut kuulla. Harvinaisen hölmö ihminen tenttaamassa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan jees hän on(tai mistä minä tiedän) mutta kieltämättä provosoiduin heti.

Ei palattu aiheeseen myöhemmin, mutta onhan tässä vielä aikaa...

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Voimaa vanhaan viestiketjuun. Tossa eilen duunikaveri kysy et tuleeko musta uus vårdförbundetin uus edustaja meän osastolle... En kuulu ees koko liittoon! Itse en oo nähny kummempaa vaikutusta omalla kohdalla ko. ammattiliiton toimesta. Järjestivät kyllä tos viime kesänä mielenosotuksen (Suomen jälkimainingeissa) palkkojen puolesta sergelin torilla. Jossa käväsin kyl kattomas (ja antamas tukeni).

OT alkaa: Sit ovat eri firmat soitelleet ja kysyneet kiinnostusta maksamaan heille mahd. työttömyyden varalta. Tahtoo sanoa parempaa työttömyyskorvausta. Vataus: mä en jää koskaan työttömäks! Niin kauan ko immeisiä on elos ni sairauksia löytyy ja meikkää tarvitaan. Jos teen duunis niin älyttömän virheen et menetän SH lupani täällä ni Suomi, Norja, isobritannia, jenkkilä etc. löytyy. Tosin siin vaihees täytyis miettiä oonko oikeella alalla, jos niin pääsis käymään... OT loppu

Se joka viimeksi nauraa, se hitaimmin hiffaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehy, opiskelijajäsen 99-03 ja vars. jäsen 2003 ->

Tällä hetkellä ao:n sihteeri ja hallituksen jäsen sekä varaluottamusmies.

Meillä kans jengi uhkailee erota Tehystä kun se on niin KALLIS ja rahoilleen ei saa vastinetta  huh.gif En tiedä mitä pitäis saada, mutta mun mielestä yks riittävän iso syy on se, että Tehy neuvottelee meidän työehtosopimuksen (saku-tes). Kun ei sillä liitolla kuulemma ole vaikutusvaltaa. NiinPÄ. Kumpikohan pelottaa SSK:n herroja enemmän, liitto johon kuuluu 400 sairaankuljettajaa vai liitto johon kuuluu 4000 sairaankuljettajaa?

Jäsenmaksu on 1,1% palkasta. Mitä mahtaa olla muissa liitoissa?

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jäsenmaksu on 1,1% palkasta. Mitä mahtaa olla muissa liitoissa?

Ollaan varmaan lähellä keskiarvoa, monissa muissa duunariliitoissa isompi ja akateemisissa pienempi.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitäisköhän näitä ensihoitoaiheisia liittokeskusteluita koota yhteen johonkin toiseen topicciin? Voisko modet siirtää nää viestit uuteen topicciin?

Kaikkia ei välttämättä kiinnosta lukea piipaa-pölinöitä joka ketjusta  :D

Done [iurl=http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=17391.0]http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=17391.0[/iurl]
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehyssä, SuPerissa ja JHL:ssä.

Tehyyn jäänen sitten kun maksuton opiskelijajäsenyys kaikissa päättyy.

Mä olin kans LH-koulun aikana kaikissa kolmessa, sai kaikki kylkiäiset eikä tarvinnu maksaa latiakaan :) ainoo ongelma oli et mitä niistä kolmesta kalenterista käyttäis...  ::)

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehyssä, SuPerissa ja JHL:ssä.

Tehyyn jäänen sitten kun maksuton opiskelijajäsenyys kaikissa päättyy.

Mä olin kans LH-koulun aikana kaikissa kolmessa, sai kaikki kylkiäiset eikä tarvinnu maksaa latiakaan :) ainoo ongelma oli et mitä niistä kolmesta kalenterista käyttäis...  :)

Superin (teko)nahkainen kalenteri ehdottomasti laadukkain tänä vuonna.

JHL:llä paksut pahvikuoret ja tehyllä muovipussissa olevat paperikuoret..oonkohan sittenkään harkinnu ihan oikein tulevaa liittoani ::)

Tosin tehyltä sai 2 kpl suomalaisen kirjakaupan lahjakortteja á 30 €, sekä 2 muistitikkua á 2 gb.

JHL:n kylkiäiset oli muuten köyhät ja lehtikin on surkea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehyn joukoissa seison-ja sairaanhoitajaliiton. Kunhan nämä elämän ruuhkavuodet on selvitetty, voisin kuvitella kiinnostuvani jonkinlaisesta aktiivisemmasta toiminnasta Tehyn riveissä  ;D

Muuten hän oli niin kuin

Yksi meistä vain,

Hän rokkia rakastaa

Ja öisiä katuja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...