Jump to content
MAINOS

Kenen joukoissa seisot?


-VF-

Recommended Posts

Minäkin lähdin pyynnöstä ehdolle luottamusmieheksi. 2 pv/3vkoa on meillä ajankäyttö. Kohta selviää miten käy, tuleeko vaalit vai ei.

Tulithan sinäkin järkiisi!  8)

Jos vaalit tulee, niin ääneni saat varmasti.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Minäkin lähdin pyynnöstä ehdolle luottamusmieheksi. 2 pv/3vkoa on meillä ajankäyttö. Kohta selviää miten käy, tuleeko vaalit vai ei.

Tulithan sinäkin järkiisi!  8)

Jos vaalit tulee, niin ääneni saat varmasti.

Kiitos!  :D

Puh, ootko medisiinisen tulosyksikön LM ehdokas?

Medisiinisellä juu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lista oli tupsahtanut sähköpostiin juuri, ja siellähän se omakin nimi komeili  :)

Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.

-Kahlil Gibran

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Espoon TNJ / SuPerin pääluottamusmiesvaalitkin käynnisty tän viikon alussa. Itse olen siellä toisena ehdokkaana (Teemu Hiilinen), vastaehdokkaana on Sirpa Vähäsalo. Äänestyskuorien pitäisi olla saapunut jo äänioikeitettujen koteihin.

Muistakaa äänestää, ketä tämä koskeekin ;D

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koska jäsenjakeluun on ainakin meidän ammattiosastossa lähtenyt tiedote, voinen jo tässä julkaista ehdokasasettelun tulosta:

Aloitan luottamusmiehenä 1.2.10.  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koska jäsenjakeluun on ainakin meidän ammattiosastossa lähtenyt tiedote, voinen jo tässä julkaista ehdokasasettelun tulosta:

Aloitan luottamusmiehenä 1.2.10.  :)

Onnea!! :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aloitan luottamusmiehenä 1.2.10.  :)

Ollaan samassa tiimissä  :D

Nähdään kokouksissa :)

Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.

-Kahlil Gibran

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nähdään kokouksissa :)

Muitakin Huussilaisia siis.  :D

Juuh, huussissa hyvinkin, tosin liikelaitosten puolella (yllätysyllätys :) ) Mutta käsittääkseni kokoukset yhteisiä, josta sitten hajaannutaan pienempiin..

Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.

-Kahlil Gibran

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mutta käsittääkseni kokoukset yhteisiä, josta sitten hajaannutaan pienempiin..

Juu, kokoukset on yhteisiä ilman muuta. Tässä ekassa vaan pienryhmää kun toimialat sopivat keskenään juttuja jne. Noissa lm-palavereissa kannattaa ehdottomasti käydä! :D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tällöin alkaa siis oikeasti mietityttään tälläiset kaverit, jotka oikeasti antavat muiden tehdä hommat ja itse nauttivat saamistaan eduista.

No yhyy. Hellitä vähän, jokainen taplaa tyylillään

Ihan oikeesti, voiko joku ajatella näin?  Vapaamatkustajat ovat syöpä: nautitaan  vain siitä mitä muut ovat saaneet aikaan antamatta itse mitään.

edit: Lainaukset korjattu kuntoon. Täällä vanha mutta toimiva ohje lainauksien tekemiseen, ei ole vaikeaa jos yritystä vaan riittää...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vapaamatkustajat ovat syöpä: nautitaan  vain siitä mitä muut ovat saaneet aikaan antamatta itse mitään.

Demokraattisessa maassa voi haukkua ja nollata kollegoita noinkin, kovin jyrkistä ja eirakentavista mielipiteistä vaan ei ole mitään hyötyä itse perusasian ajamisessa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Demokraattisessa maassa voi haukkua ja nollata kollegoita noinkin, kovin jyrkistä ja eirakentavista mielipiteistä vaan ei ole mitään hyötyä itse perusasian ajamisessa.

Koskee molempia näkökantoja.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Demokraattisessa maassa voi haukkua ja nollata kollegoita noinkin, kovin jyrkistä ja eirakentavista mielipiteistä vaan ei ole mitään hyötyä itse perusasian ajamisessa.

Koskee molempia näkökantoja.

Totta kai! Liian paljon on vaan tullut vastaan tilanteita jossa nämä varmasti omasta mielestä hyvää tarkoittavat innokkaat aktiivit tekevät loppupelissä myyräntyötä omalle puljulleen ajattelemattomilla puheillaan.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Espoon TNJ / SuPerin pääluottamusmiesvaalitkin käynnisty tän viikon alussa. Itse olen siellä toisena ehdokkaana (Teemu Hiilinen), vastaehdokkaana on Sirpa Vähäsalo. Äänestyskuorien pitäisi olla saapunut jo äänioikeitettujen koteihin.

Muistakaa äänestää, ketä tämä koskeekin :)

73-92 takkiin tuli. Ens kerralla uusiksi. Tosin tästä tulee kyllä huikee debriefing kaikkien sivupolkujen takia, mitä en rupea kyl täällä repostelee. Tappio ottaa päähän aina kyllä, mutta en sen takia rupea rettelöimään. Kait mä sen rettelöinnin viel osaan *pyhimys*

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Tehy, ao:n hallituksen varajäsen.

Päivitys;

Tehy ao:n hallituksen vj, luottamusmies.

Päivitys. Tehyn luottamusmies, hallituksen jäsen ja tiedotussihteeri, Tehyn liittokokousedustaja ja valtuuston jäsen. SEHL ja sh-liiton rivijäsen.

Päivitys. Tehyn ammattiosaston hallituksen jäsen ja tiedotussihteeri, Tehyn liittokokousedustaja ja valtuuston jäsen. SEHL rivijäsen.

Edelleen ylpeä tehyläinen, koska kaikkihan sen tietää että "meidän liitto neuvottelee teidänkin palkat"  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei!

Osaako kukaan kertoa mihin perustuu hoitotyössä ylitöiden palkanmaksu? 18 tuntia ylityötä/ 3 viikko 50% korotuksella ja vasta 19 tunnista100% korotus? En tiedä muuta alaa, jossa näin olisi. Mies oli aikoinaan myös kaupungin töissä autonkuljettajana ja heillä ylityöt korvattiin siten, että 2 ensimmäistä tuntia 50% ja sen jälkeen 100%. Nyt kun lähes pakosta joutuu ylitöitä tekemään, kun on pulaa hoitajista, korvaus tuntuu todella epäreilulta. Vai onko tämä naisvaltaisesta alasta johtuvaa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei!

Osaako kukaan kertoa mihin perustuu hoitotyössä ylitöiden palkanmaksu?

Perustuu työaikamuotoon, joka suurimmalla(?) osalla on jaksotyö. Esim. KVTES:sta voi lukea tarkemmin.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...