Jump to content
MAINOS

Sikainfluenssa


blondi

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 557
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

USA: n tavoite karistaa ihmisiä ilmoille... ensin pelotellaan kamalasta viruksestAa JA SITTEN JOKU ROKOTEVALMISTAJA SAA LUVAN TUOTTAA KAIKILLE TÄTÄ ROKOTETTA... Rikastuu pari donaa siinä ja maailman eliitti saa poistettua liiat ihmiset maailman kartalta. Yrittivät kerran jo lietsoa samanlaista teoriaa meihin lintuinfluenssalla ja rokotuksiin piti silloinkin alkaa mutta kuinka kävi... Yrittäisivät kehittää tehokkaamman viruksen ihmisen pelotteluun... Oletteko tietoisia nanopartikkeleista joita rokotteeseen on lisätty tai elohopeasta... en minä ainakaan niitä elimisööni halua. Yritän koko ajan keksiä selitystän työnantajalle miksi en halua rokotetta... irlanissa peloiteltu vankilalla niitä jotka ei ota rokotetta?huh.gif??? MIKSI???

No kyl tuo mun silmiin aika vainoharhaiselta vaikuttaa vaikka en mikään sikainfluenssarokotteen puolestapuhuja olekaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eipähän niissä harhoissa mitään ongelmaa olisikaan jos kippee immeinen ne itsekin harhaksi tunnistaisi...

Muuten hän oli niin kuin

Yksi meistä vain,

Hän rokkia rakastaa

Ja öisiä katuja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No harhoiksi niitä itse en kutsu...

Yleensä tuollaisia paranoidisia ajatuksia kutsutaan harhoiksi.

Mitäköhän paranoidista noissa oli?

Oletko sitä mieltä, että ajatukset USA:n tavoitteesta karistaa ihmisiä ilmoille ja maailman eliitin tavoite poistaa liiat ihmiset maailman kartalta influenssarokotteen voimin ovat jotain muita kuin paranoidisia ajatuksia?

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

onko täällä kellään tietoa että sisältääkö toi rokote jotain kananmunan aineosia? samalla tavalla kuin tavallinenkin influenssarokote sisältää?

ymmärsin vähän niin että olisi, kun katsoin akuuttia jossa siitä oli puhetta, mutta ei sitä suoraan sanottu.

tietty vois yrittää etsiä tietoa, mutta mikä sen rokotteen nimi on?

meillä tuli tieto perjantaina, että 15.10. tilataan rokote sen haluaville.

pitää tosiaan ensin selvittää toi kananmuna-asia...vaikka toisaalta on ruvennut tuntumaan siltä etten sitä välttämättä halua...vaikka riskiryhmään ainakin astman osalta kuulunkin..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikäs noissa nanopartikkeleissa pelottaa? Ainakaan tuo sana ei mun mielestä tarkoita muutakuin että kyseessä on äärimmäisen pieniä kappaleita ts. hiukkasia.

Nanopartikkeleita nyt on maailma täynnä, hengitämme, syömme niitä. Osa haitattomia, osa hyödyllisiä, osa voi olla haitallisia (vaikka asbestikuidut). Lähinnä kun luodaan aiemmin tuntemattomia materiaaleja tai käytetään aiemmin tunnettuja materiaaleja uusilla tavoilla, ei välttämättä tunneta näiden käyttäytymistä kehossa. Kehon solutason mekanismit, sytoosit, solunsisäiset entysmaattiset reaktiot tai esimerkiksi aineiden muut soluunotto/solustapoistomekanismit voidat toimia riittävän molekulaarista kokoa olevilla ainesosilla eri tavoin kuin isoilla hiukkasilla. Lisäksi aineiden pinta-ala kasvaa, eli niiden reaktiivisuus voi olla suurempi (grammassa tavaraa huomattava määrä enemmän pintaa, joka voi reagoida). Myös aineen liukenemisnopeus voi vaihdella hiukkaskoon mukaan.

Näitä ominaisuuksia pitäisi tuntea, jos nanopartikkeleita hyödynnetään esimerkiksi lääkkeissä. Tietysti toimivat nanopartikkelit voivat olla hyvin turvallisia menetelmiä ja luoda uusia mahdollisuuksia vaikkapa lääkkeiden annostelussa ja lääketurvallisuudessa.

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Tuskin tossa taustalla nyt kuitenkaan mitään suurempaa salaliittoteoriaa on. Ja eihän tuota rokotetta kenenkään ole pakko ottaa. Täysin vapaaehtoista moinen, notta tarviiko tosta niin kauhiasti vaahdota?

" Pelkonen vaatii, että jokainen lääkäri tai hoitaja, joka kieltäytyy rokotteesta on otettava vakavaan puhutteluun."

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Potilas+voi+kielt%C3%A4yty%C3%A4+rokottamattoman+l%C3%A4%C3%A4k%C3%A4rin+hoidosta/1135250307884

Rupeaa pikkuhiljaa tuo vapaaehtoisuus karisemaan tästä touhusta...

Ihmettelen kyllä itsekkin miksi tätä rokotusta pidetään nyt näin tarpeellisena koska kyse ei ole yleisvaarallisesta taudista. Käsittääkseni rokote on kuitenkin tuotu nopeutetusti markkinoille ja voi siis itseasiassa paljastua suuremmaksi riskiksi kuin itse tauti.

"Minulla on omia mielipiteitä - vahvoja mielipiteitä, mutta en ole aina samaa mieltä niistä."

-George Bush-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse otin juuri äsken rokotteen. Pitää ilmoitella jos tulee oireita itse piikistä. Kaksi asiaa on varmaa, 100% rokotteen saaneista kuolee, mutta niin kuolee rokottamattomistakin (tapahtuu se sitten huomenna tai 60v päästä ::) )

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä ajattelen näin.

Päättäjät ovat laskeneet että tulee halvemmaksi rokottaa kansa kuin se, että tauti kävisi läpi suurimman osan. Ajatelkaa, kuinka kallista se olisi yhteiskunnalla, hommat paikoin pysähtyisi kun väki sairastaisi ja esim jos me terv.huollon ihmiset sairastettais suurin joukoin, kuka tekisi työt.

Ei ne siitä välitä, kuinka kuolleita tulee. Jos siitä välitettäis, niin miksi esim. alkoholilainsäädäntö ei ole tiukempi? Kaikki me tiedetään, kuinka viina on suuri yksittäinen syy kuolemiin. Oliko se niin että tehohoitopaikat ovat eniten käytössä juuri viinan aiheuttamien ongelmien hoidossa, välillisesti ja välittömästi? Miksei alkoholiasiaan vaikkapa puututa tehokkaasti? No siksi tietenkin, kun viina tuo myös paljon rahaa valtiolle. 

Kyllä se on raha joka hommaa pyörittää.

Itse otin rokotteen, mutta ihan itsekkäistä syistä. En halua maata sairaana, on parempaakin tekemistä. Ja todennäköisesti sairastuisin jossain muodossa, kun infektiopotilaita houdun hoitamaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä muuten sattuu olemaan tämän sikainfluessaa vastaan otettavan rokotevalmisteen nimi? Jostain syystä en ole sitä onnistunut mistään löytämään.

Edit: Pandemrix tietysti...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koulun portaaliin oli tullut ilmotus että Sosiaali- ja terveysministerin ohjeistuksen mukaan terveydenhuoltoalan opiskelijat rinnastetaan terveydenhuoltoalan työntekijöihin, ja näin olleen saadaan kyseinen rokotus halutessamme.

Ihan jees juttu niille jotka rokotuksen haluavat, itse en meinaa ottaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en oikeesti tiiä että otako vaiko enkö. Ensin olin sitä mieltä että nevöevö, mut nyt oon vähän kahden vaiheilla. Eniten jarruttelee se että vähän jänskättää että saanko siitä jotain oireita. Saan mitä kummallisimmista asioista allergiaoireita ja syytä ei aina saada selville. Toisaalta haluaisin sen että harkka ei mee pipariksi sen takis. Vaikeeta. Koulusta saatas tuo tai sitten harjottelupaikasta ens viikolla. Ja sitten kunnalta saisin kun kuulun riskiryhmään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koulun portaaliin oli tullut ilmotus että Sosiaali- ja terveysministerin ohjeistuksen mukaan terveydenhuoltoalan opiskelijat rinnastetaan terveydenhuoltoalan työntekijöihin, ja näin olleen saadaan kyseinen rokotus halutessamme.

...ja nyt oli tullut uusi ilmoitus, että edellinen ilmoitus oli ennenaikainen ja siinä ilmoitetut tiedot "perutaan". "Terveyskeskus tiedottaa asian suhteen viikolla 45".

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koulun portaaliin oli tullut ilmotus että Sosiaali- ja terveysministerin ohjeistuksen mukaan terveydenhuoltoalan opiskelijat rinnastetaan terveydenhuoltoalan työntekijöihin, ja näin olleen saadaan kyseinen rokotus halutessamme.

...ja nyt oli tullut uusi ilmoitus, että edellinen ilmoitus oli ennenaikainen ja siinä ilmoitetut tiedot "perutaan". "Terveyskeskus tiedottaa asian suhteen viikolla 45".

Mitäköhän ne nyt oikeen sählää.. ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä on sikainfluenssan riskiryhmä 2...? Nyt tuli vasta mieleen, kun perjantaina soittivat, että poika kuuluu riskiryhmä 2:een, että mitä se siis käytännössä tarkoittaa?

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä on sikainfluenssan riskiryhmä 2...? Nyt tuli vasta mieleen, kun perjantaina soittivat, että poika kuuluu riskiryhmä 2:een, että mitä se siis käytännössä tarkoittaa?

Arvailua...Liittyisikö jotankin rokotusten vaiheistamiseen. Omassa kunnassani puhutaan vaiheista. 1 vaiheessa rokotetaan raskaana olevat, 2 vaiheessa varsinaiset riskiryhmäläiset: diabeetikot, astmaatikot ym. 3 vaiheessa terveet alle 24v jne. Mutta hyvää palvelua teillä, jos ihan kotiin soitetaan. oma riskiryhmään kuuluva lapseni rokotetaan neuvolassa 14.11. tiedon löysin sattumalta lehdestä.

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä on sikainfluenssan riskiryhmä 2...? Nyt tuli vasta mieleen, kun perjantaina soittivat, että poika kuuluu riskiryhmä 2:een, että mitä se siis käytännössä tarkoittaa?

Arvailua...Liittyisikö jotankin rokotusten vaiheistamiseen. Omassa kunnassani puhutaan vaiheista. 1 vaiheessa rokotetaan raskaana olevat, 2 vaiheessa varsinaiset riskiryhmäläiset: diabeetikot, astmaatikot ym. 3 vaiheessa terveet alle 24v jne. Mutta hyvää palvelua teillä, jos ihan kotiin soitetaan. oma riskiryhmään kuuluva lapseni rokotetaan neuvolassa 14.11. tiedon löysin sattumalta lehdestä.

No meillä on ensimmäiseks terveydenhuoltohenkilökunta, sitten raskaana olevat ja sen jälkeen vasta 6kk-65v riskiryhmät. Ehkä mä soitan aamulla neuvolaan ja kysyn. Tuli nyt vaan mieleen, kun tiedän, että riskiryhmiä on jo rokotettu nuvoloissa vaikka pitäis olla periaatteessa kai vaan raskaana olevia.

Mä jätin soittopyynnön sinne ton asian tiimoilta, kun tuli vastaanoton jälkeen vasta mieleen, että kun kontrolliväliä pidennettiin, niin ei välttämättä kuulu enää riskiryhmiin. (Kun niitä kriteerejä on ollut sydänlapsilla leikattu, lääkitty tai jatkuvat kontrollit. Jälkikäteen kuulin, että nämä kriteerit koskeekin kai kaikkia muita paitsi synnynnäisesti sydänvikaisia.)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...