Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitajien mielenosoitus perjantaina 5.10.2007


OldOne

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 258
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Minä osallistuin täällä Turkkusessa mielenoisoitukseen, mutta kyllä hiukan aamulla kihelmöi sinnekin suunnalle matkata, kun oli viimeinen yö takana.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiva että porukkaa oli tullu ympärri Suomea. Ihan kiva fiilis oli! Kaverin kans kerettiin jus h-hetkelläs stadikalle.

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olipa reissu..

Mä en kerennyt stadikalle asti, mutta liityin porukkaan eduskuntatalolla. Mukavasti oli porukkaa paikalla ja

hieman löytyi jo asennettakin ja ainakin asia sai entistä enemmän näkyvyyttä. Harmitti vaan ettei "vastapuoli" ollut paikalla..  ps.kivasti näkyi niitä palloja myöhemminkin ympäri kaupunkia..

http://areena.yle.fi/toista?id=852295

http://areena.yle.fi/toista?id=852372

Voisitko toistaa, mitä sanoit sen jälkeen kun olit sanonut:

”nyt kuuntele hyvin tarkkaan” ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voi jumalauta mitä uskomatonta p*skaa kansanedustaja ja tehyläinen Hannakaisa Heikkinen (kesk.) jaksoi suoltaa mielenosoituksessa  angry.png

Joillekin se puolueen jäsenkirja ja puolueen käsky on tärkeämpää kuin sen oikean tehtävän, eli kansantahdon edistäminen  angry.png

Uskomatonta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voi jumalauta mitä uskomatonta p*skaa kansanedustaja ja tehyläinen Hannakaisa Heikkinen (kesk.) jaksoi suoltaa mielenosoituksessa

Kyllä sille sitten buuattiinkin kiitettävästi.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Just pääsin takaisin kotiin. En ehtinyt foorumin tapaamiseen, bussi oli perillä sen verta myöhään ja aattelin sitten pysyä "tutussa" porukassa, johon n. 3 h matkan aikana tutustuin. Oli kyllä hieno yhteishenki ja kivaa improvisaatiota loppua kohden. Olen iloinen, että olin mukana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voi jumalauta mitä uskomatonta p*skaa kansanedustaja ja tehyläinen Hannakaisa Heikkinen (kesk.) jaksoi suoltaa mielenosoituksessa  angry.png

Joillekin se puolueen jäsenkirja ja puolueen käsky on tärkeämpää kuin sen oikean tehtävän, eli kansantahdon edistäminen  angry.png

Uskomatonta.

Samoin kepulainen & tehyläinen Paula Sihto eilisessä A-talk:ssa, ja oli kuulemma tänään vielä äänestänyt tyhjää eduskunnan luottamusäänestyksessä!

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no se että sihto äänesti tyhjää, merkitsee minusta sitä, että hän ei tukisi hallituksen linjaa, mutta ei uskaltanut äänestää hallitusta vastaakaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Samoin kepulainen & tehyläinen Paula Sihto eilisessä A-talk:ssa, ja oli kuulemma tänään vielä äänestänyt tyhjää eduskunnan luottamusäänestyksessä!

Eikös se ollut ainoa joka rikkoi ryhmäkurin äänestämällä tyhjää? Se on vissiin valtuuston jäsen joten luulis että se on meiän puolella?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no se että sihto äänesti tyhjää, merkitsee minusta sitä, että hän ei tukisi hallituksen linjaa, mutta ei uskaltanut äänestää hallitusta vastaakaan...

Mun mielestä se tyhjää äänestäminenkin oli melko rohkeeta. :)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Samoin kepulainen & tehyläinen Paula Sihto eilisessä A-talk:ssa, ja oli kuulemma tänään vielä äänestänyt tyhjää eduskunnan luottamusäänestyksessä!

Eikös se ollut ainoa joka rikkoi ryhmäkurin äänestämällä tyhjää? Se on vissiin valtuuston jäsen joten luulis että se on meiän puolella?

Jeps. Sellainen poliitikko joka uhmaa ryhmäkuria joka antaa epäluottamuslauseen hallitukselle jossa istuu oman puoleen väkeä on pian entinen poliitikko.

Tyhjän äänestäminen tällaisessa tilanteessa on poliittisesti kova teko, sillä se merkitsee samaa kuin epäluottamuksen osoittaminen omalle puolueelle.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mutta itse mielenosoituksesta, hauska oli taas nähä muutama uus naama täältäkin livenä. Mikko on ollu tänään jokaisessa uutislähetyksessä kertomassa että työnantaja tulee taipumaan, oikein! ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikko on ollu tänään jokaisessa uutislähetyksessä kertomassa että työnantaja tulee taipumaan, oikein! ;D

Kyllä! Työnantaja tulee taipumaan ja hallitukselta tulee löytymään lisää rahaa. Jos ei, niin sitten otetaan oikeasti järeät aseet käyttöön.  ;D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mahtavaa oli... Tosin se meni äkkiä, ja yhtäkkiä löysin itseni yksin junasta  cry.png  Olis pitänyt jäädä johonkin pubiin parille  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Taas MTV3 ja seiskan uutiset....

Tää ilta taitaa mennä uutisia kattellessa. Kanavalta toiselle...uutisiin. Koskaan en oo näin paljoa uutisia kattellut  ;D Mutta ihan varmaan kattelen uutisia ens tiistaina VIELÄ tiiviimmin  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos vain kaikille jotka olitte mukana, hieno ja aika intensiivinen tunnelma tuossa tapahtumassa. Nimim. laimeammassakin mielenilmauksessa läsnä ollut. Tuolla tänään mäkin olin; mutta en ehtinyt etsiä foorumin porukoita, kun ehdin törmätä stadikalla pariin työkaveriin. Mutta huusin ääneni käheäksi siinä kulkueen keskivaiheilla ;-) Niin ja Maariaa näin kyllä ja moikkasin :-)

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikko on ollu tänään jokaisessa uutislähetyksessä kertomassa että työnantaja tulee taipumaan, oikein! ;D

Kyllä! Työnantaja tulee taipumaan ja hallitukselta tulee löytymään lisää rahaa. Jos ei, niin sitten otetaan oikeasti järeät aseet käyttöön.  ;D

Niin tulee ja lunta tulee Jyrkin tupaan, reilusti.

Rinta rinnan marssimme.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh, Nelosen uutiset äsken: "Jääkiekkoilija Jere Karalahtea muistuttava sairaanhoitaja Mikko Weckström". ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh, Nelosen uutiset äsken: "Jääkiekkoilija Jere Karalahtea muistuttava sairaanhoitaja Mikko Weckström". ;D

Näinkö siinä sanottiin?  8)

No, on kai sekin meriitti.  ;D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...