Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitajien mielenosoitus perjantaina 5.10.2007


OldOne

Recommended Posts

Voe...jotakin  ;D  Koulussa perjantaille buukattu tärkeää lääkehoidon opetusta . No ollaan opetuksen piirissä niin kauan kun kerkiää ja sitten...Stadionille    ;D

*Erehtyminen on inhimillistä, toisten syyttely politiikkaa*

*Mielummin kahdeksan tuntia koulussa kuin kokonaan ilman unta*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 258
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Koskas tää mielenosoitus ekan kerran täällä infottiin? Mä ilmoitin silloin (Eli ennen TEHYn Tahdon asia-tapahtumaa) puolisolle, että mä meen mielenosoitukseen 5.10 ja paree olla sillä vapaapäivä. Hyvin meni TÄHÄN asti. Vapaa päivä sillä on, mutta buukkas itelleen jonkun tosi tärkeän tapaamiseen työhön/opintoihin nähden ja nyt vikisee, ettei saa sitä vaihdettua. Mä oon pinna NIIIIIIIIN kireellä... ;D

Meillä on kohta iso avioriita kehittymässä, kun tuo kuuluu PAMiin ja aluks se nälvi TEHYä täysin mahdottomista palkankorotushaaveista. Nyt kun PAM havittelee 14% korotuksia, niin siinä ei oo mitään outoa.

Joo-o... meen puhisee puhelimeen. Jos sais lastenvahdin jostain. Systerilläkin on harjoittelu... :-

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos sais lastenvahdin jostain.

Eihän se sun murhe ole? Ukkos varmaan järjestää lapsenvahdin kun kerran ei itse pysty hoitamaan...  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos sais lastenvahdin jostain.

Eihän se sun murhe ole? Ukkos varmaan järjestää lapsenvahdin kun kerran ei itse pysty hoitamaan...   ;D

En mä kelle tahansa noita anna. ;)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun mielestä on jotenkin niin hienoa että liitoissa ollaan oltu niin varmoja asiasta että tämä mielenosoitus on päätetty julkistaa jo 19.9. ei olisi ollut mitään mieltä osoittaa mielenosoitukseen jos sopparin hylkäämisestä olisi ollut jotain epävarmuutta. Hyvä TEHY ja ennenkaikkea TEHYläiset.  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vaihdoin ääneni varmaksi tulijaksi, voipa mukana olla tukijoukkojakin!

Jotain nasevaa iskulauseaskartelua voisi illalla harrastaa..

"SAIRAANHOITAJA EI OLE SUPER-IHMINEN" voi tulkita vapaasti kettuiluna liittokumppanille tai kääntöpuolella selitettynä: "KUTSUMUS EI ELÄTÄ".

Psykiatrisen hoitajan jälkikasvun vankkurissa voisi olla teksti: "MEIÄN ÄITI HOITAA TEIÄN UUPUNEET ÄIDIT".

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tilaisuus alkaa kokoontumisella Olympiastadionin kentälle perjantaina 5.10.2007.

Stadionille sisään pääsee klo 10 alkaen.

Stadionilla alkaa klo 11 noin tunnin mittainen yhteinen ohjelma, jossa tavataan kollegoita ja tukijoukkoja sekä kerätään yhteishenkeä.

Stadionilla ovat kahvilat avoinna, niistä voi ostaa myös pientä suolaista.

Jaossa on myös materiaalia.

Stadionilta lähdetään kävellen Eduskuntatalolle, jonne on kutsuttu kaikki kansanedustajat sekä muita yhteiskunnan päättäjiä, muun muassa Kunnallisen työmarkkinalaitoksen edustajat.

Ohjelma jatkuu Eduskuntatalon portailla ja tilaisuuden arvioidaan päättyvän noin klo 13.

Tietääkö kukaan tarkemmin että mihin aikaan aletaan siirtyä eduskuntatalolle? Jos tuun esim myöhässä, niin viitsinkö edes kiepahtaa stadionin kautta... (Mä otan kylkiäiseks suupaltin uhmaikäisen ja imeväisen mukaani.)

Muokkaus:JA kun ottaa silmän käteen ja lukee huolella omat lainauksensa, niin ilmeisesti NOIN klo 12 maissa, mut mut... noin-käsitehän voi olla melko leviävä.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietääkö kukaan tarkemmin että mihin aikaan aletaan siirtyä eduskuntatalolle? Jos tuun esim myöhässä, niin viitsinkö edes kiepahtaa stadionin kautta... (Mä otan kylkiäiseks suupaltin uhmaikäisen ja imeväisen mukaani.)

Muokkaus:JA kun ottaa silmän käteen ja lukee huolella omat lainauksensa, niin ilmeisesti NOIN klo 12 maissa, mut mut... noin-käsitehän voi olla melko leviävä.

Tilaisuus alkaa klo 11. stadionilla, jossa on ohjelmaa. Siellä pidetään puheita ja mm. meikäläinen esitellään väkijoukolle, jota toivottavasti on paikalla runsain mitoin.  ;D

Ihan tarkkaa aikataulua ei kai ole olemassa, mutta tosiaan klo. 12 aikoihin pitäisi mittavan väkijoukon olla marssinut eduskuntatalolle.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietääkö kukaan tarkemmin että mihin aikaan aletaan siirtyä eduskuntatalolle? Jos tuun esim myöhässä, niin viitsinkö edes kiepahtaa stadionin kautta... (Mä otan kylkiäiseks suupaltin uhmaikäisen ja imeväisen mukaani.)

Muokkaus:JA kun ottaa silmän käteen ja lukee huolella omat lainauksensa, niin ilmeisesti NOIN klo 12 maissa, mut mut... noin-käsitehän voi olla melko leviävä.

Tilaisuus alkaa klo 11. stadionilla, jossa on ohjelmaa. Siellä pidetään puheita ja mm. meikäläinen esitellään väkijoukolle, jota toivottavasti on paikalla runsain mitoin.  :)

Ihan tarkkaa aikataulua ei kai ole olemassa, mutta tosiaan klo. 12 aikoihin pitäisi mittavan väkijoukon olla marssinut eduskuntatalolle.

Niin, eli siis eduskuntatalolla periaatteessa PITÄISI olla jo klo 12 vai vasta tehdään lähtöä stadionilta...? Kun tuosta sairaanhoitajaliiton jutusta saa käsityksen, että klo 12 jälkeen aletaan valua eduskuntatalolle... Iso porukka kun siirtyy yllättävän hitaasti tollaisenkin matkan... ;D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin, eli siis eduskuntatalolla periaatteessa PITÄISI olla jo klo 12 vai vasta tehdään lähtöä stadionilta...? Kun tuosta sairaanhoitajaliiton jutusta saa käsityksen, että klo 12 jälkeen aletaan valua eduskuntatalolle... Iso porukka kun siirtyy yllättävän hitaasti tollaisenkin matkan... ;D

No matkaa on 700 metriä, joten ei siinä nyt tuntitolkulla mene aikaa.  :)

Sellainen kuva minulla on, että eduskuntatalolla olisi tavoitteena olla klo. 12, mutta aikataulut ovat tällaisissa tilaisuuksissa aina venyviä.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Harmittaa ihan sikana kun mulla on työvuoro huomenna, olen jo miettinyt että pitäiskö soittaa aamulla töihin ja sanoa että on kipeä (se ei olisi täysin keksitty juttu, kun on taas noi allergiaoireet pahentuneet ja raikas ulkoilma tekisi hyvää  ;D). Haluaisin ehdottomasti mukaan.

Jos kuitenkin käy niin, että menen töihin, niin lupaan tulla paikalle heti kun pääsen, eli klo. 13 jälkeen. (ellei häpeningit ole jo kokonaan ohi).

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varmasti paikalla!

Kaakkois-Suomesta tullaan, yhteisellä bussikyydillä.

Heitelkäähän ideoita banderolliin, täällä olisi askartelu(paskartelu)intoa.

Miten olisi "Matti kukkarolle! Jyrki lupas maksaa!"  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varmasti paikalla!

Kaakkois-Suomesta tullaan, yhteisellä bussikyydillä.

Loistohomma!

Heitelkäähän ideoita banderolliin, täällä olisi askartelu(paskartelu)intoa.

Miten olisi "Matti kukkarolle! Jyrki lupas maksaa!"  ;D

Banderolleista tulikin mieleen. Stadionilla on myös valmiita Sairaanhoitajaliiton tekemiä banderolleja joita jaetaan halukkaille. Niihin on kirjoitettu tällaisia tekstejä. Ja sadetakkeja jaetaan jos sataa vettä. Ja kaikkea muutakin mukavaa on tiedossa, mutta ei kaikkea kerrota.  :)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietäähän kaikki, että VF:n adressi annetaan eteenpäin huomenna!  :-*

Ja täytyy erikseen vielä mainita, että Sairaanhoitajaliitto on lupautunut maksamaan adressin tulostamisesta johtuvat kulut. Eli kiitos siitä.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ottakaas kamera sitten mukaan, kait sieltä joku kelpo kuvakin saadaan foorumille?

Tsempit huomiselle!

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietäähän kaikki, että VF:n adressi annetaan eteenpäin huomenna!  :-*

Ja täytyy erikseen vielä mainita, että Sairaanhoitajaliitto on lupautunut maksamaan adressin tulostamisesta johtuvat kulut. Eli kiitos siitä.

Kai muistit myös lisätä laskuun kottikärryjen vuokrauksesta aiheutuneet kulut?  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kai muistit myös lisätä laskuun kottikärryjen vuokrauksesta aiheutuneet kulut?  :)

Ajattelin olla vahva ja kantaa paperiläjän itse.  ;D

Ei muuten ole ihan pieni nivaska, fonttikoko on 9 ja sivuja on 900.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tsemppiä kaikille! Mulla iltavuoro eikä vuoroja saa vaihdella. Tosin aamustakin pääsisin vasta klo 16. Mutta  :)  :-* kaikille mukana oleville!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jeh, täytyy tyytyä olemaan vaan hengessä mukana. Ei nyt mahkuja päästä lähtemään täältä "hevokuusesta". Mutta toivottavasti sinne kuitenkin iso joukko pääsee, näyttäkää kaikille!  :)

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...