Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitajien mielenosoitus perjantaina 5.10.2007


OldOne

Recommended Posts

Vltavassa on myös miitti klo 10 perjantaina. 8) Strategiat luodaan siellä.  :D (Sinne siis kynnelle kykenevät.)

Vltavassa nähdään. Maaria ja Janne ilmoittautuvat täten mukaan.

Muokkaus; Ohos, Vltava aukeaa vasta klo 11... Mitäs nyt? Nähdäänkö siinä edessä kuitenkin, ja edetään siitä porukalla sitten..?

Todellakin. Vltavasta miittipaikkana ei luovuta. 8)

Juu, ei. Kisahalli on siinä sitten matkan varrella, liitytään kisahallin porukkaan 10.30. Ja lopulta siihen satatuhatpäiseen mielenosoitusjoukkoon stadionilla! *ikuinen optimisti*

Kuittaan ymmärretyksi!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 258
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Tänään soitin Tampereen sairaanhoitajaliiton yhteyshenkilölle. Sanoi, että Tampereen bussi ei toteudu osanottajien vähyyden vuoksi..

Perhana tätä touhua!

Me tullaan parin opiskelijan kanssa omalla autolla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vltavassa on myös miitti klo 10 perjantaina. 8) Strategiat luodaan siellä.  :D (Sinne siis kynnelle kykenevät.)

Missä se on? Joo en o käyny 8)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vltavassa on myös miitti klo 10 perjantaina. Strategiat luodaan siellä.  :D (Sinne siis kynnelle kykenevät.)

Missä se on? Joo en o käyny 8)

Elielinaukiolla. http://www.vltava.fi/

Suostuiskohan ne avaamaan perjantaina jo kymmeneltä... 8)

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vltavassa on myös miitti klo 10 perjantaina. Strategiat luodaan siellä.  8) (Sinne siis kynnelle kykenevät.)

Missä se on? Joo en o käyny 8)

Elielinaukiolla. http://www.vltava.fi/

No sinne sitten. Mut tunnistaa "kutsumus ei elätä" piposta  :D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vltavassa on myös miitti klo 10 perjantaina. Strategiat luodaan siellä.  8) (Sinne siis kynnelle kykenevät.)

Missä se on? Joo en o käyny 8)

Elielinaukiolla. http://www.vltava.fi/

No sinne sitten. Mut tunnistaa "kutsumus ei elätä" piposta  :D

Mäkin tulen sinne. Ja S-hoo varmaan kanssa. Meidät tunnistaa kottikärryistä jolla raahataan adressia.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Missä kohtaa siis tuo on? elielin aukiolla siinä ihan vieressä? monenko aikaan porukka siinä sitten näkee? jos itsekin tulisin siihen jos enemmistöä on menos tohon näkemään?  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vltavassa on myös miitti klo 10 perjantaina. Strategiat luodaan siellä.  8) (Sinne siis kynnelle kykenevät.)

Missä se on? Joo en o käyny 8)

Elielinaukiolla. http://www.vltava.fi/

No sinne sitten. Mut tunnistaa "kutsumus ei elätä" piposta  :D

Mäkin tulen sinne. Ja S-hoo varmaan kanssa. Meidät tunnistaa kottikärryistä jolla raahataan adressia.

Mut tunnistaa siitä kuvasta Iltalehdessä... Taidan pestä ton saman paidan joka oli siinä kuvassa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin ja sinne Sokoksen puoleiselle ovelle. (Sinne terassille joka tuskin on "pystyssä".) Onks sinne tulossa sellaisia jotka ei oo ennen nähny meitä? Oskua ei lasketa... :D

Marko: klo 10.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse en todennäköisesti ole nähnyt teistä ketään, minustakin on vain tuo pienen pieni mökki kuva kesältä  :D Mutta joo tosiaan tulen itse sinne missä on enemmistökin, koska yksin olen matkassa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tosi monilla tuntuu olevan ongelma siinä että ei halua "yksin" lähteä. Tämäkin viestiketju hukkuu varmasti monilta tuonne uusien viestien tulvaan. Juuri äsken puhuin mukaan yhden lähtijän joka olisi muuten jättänyt tulematta, kun ei tiennyt mm. tästä meidän porukasta.

Olisikohan mahdollista saada jotenkin näkyvyyttä tälle miittiasialle esim. etusivulle?

Nyt ei kukaan saa ajatella että "En mä sinne, enhän mä ketään tunne... en mä kehtaa, en mä viitti." Nyt ollaan tärkeällä asialla ja jokaisen osallistuminen on tärkeä. Ottakaa mukaan (vaikka puoliväkisin) tukijoukkoja, olivat hoitajia tai ei.  8) Kannatusjoukkoja tarvitaan, ja kaikki ystävät ja tutut mukana joukossa kielivät myös siitä että perheidemme ja läheistemme tuki on taustalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Missä on elielin aukio??? kyselee yks onneton maalaistorvi huh.gif Onko sinne kisahallille menos sitten kukaan, vai onko siella 2. tapaaminen silloin 10.30???

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Missä on elielin aukio??? kyselee yks onneton maalaistorvi huh.gif Onko sinne kisahallille menos sitten kukaan, vai onko siella 2. tapaaminen silloin 10.30???

http://maps.google.fi/maps?f=d&utm_campaign=fi&utm_source=fi-ha-emea-fi-google-dd&utm_medium=ha&utm_term={kartta}

Reitti kulkee Vltava -> Kisahalli -> Osoitus

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tosi monilla tuntuu olevan ongelma siinä että ei halua "yksin" lähteä. Tämäkin viestiketju hukkuu varmasti monilta tuonne uusien viestien tulvaan. Juuri äsken puhuin mukaan yhden lähtijän joka olisi muuten jättänyt tulematta, kun ei tiennyt mm. tästä meidän porukasta.

Olisikohan mahdollista saada jotenkin näkyvyyttä tälle miittiasialle esim. etusivulle?

Nyt ei kukaan saa ajatella että "En mä sinne, enhän mä ketään tunne... en mä kehtaa, en mä viitti." Nyt ollaan tärkeällä asialla ja jokaisen osallistuminen on tärkeä. Ottakaa mukaan (vaikka puoliväkisin) tukijoukkoja, olivat hoitajia tai ei.  8) Kannatusjoukkoja tarvitaan, ja kaikki ystävät ja tutut mukana joukossa kielivät myös siitä että perheidemme ja läheistemme tuki on taustalla.

Ja pitää ehkä Vltavassa JÄLLEEN kerran tehdä itsemme näkyväksi, jotta nekin jotka ei tunne ketään ulkonäöltä uskaltaa sinne? Elielin aukio on siis rautatieaseman vieressä. Sanoisinko rautiksen ja Sokoksen/postin välissä on sitten Vltava.

Ehkä ihan hyvä, ettei se oo auki... :)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä oisin ollut aivan valmis tulemaan. Ei vaan ole varaa lähteä junalla tai lentäen matkaamaan, kimppakyytiä haaveilin täältä perukoilta  >:D Mutta pitänee olla vaan hengessä mukana...

Muuten hän oli niin kuin

Yksi meistä vain,

Hän rokkia rakastaa

Ja öisiä katuja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No sitä kyselin jo, ei ole tietääkseni ketään lähdössä. Itä-suomessa luuraan.

Muuten hän oli niin kuin

Yksi meistä vain,

Hän rokkia rakastaa

Ja öisiä katuja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jyväskylästä Jämsän kautta etelään menevässä bussissa on vielä tilaa....nyt "kaikki" mukaan!

Työn orjat sorron yöstä nouskaa..maan ääriin kuuluu KUTSUMUS ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pohjois_Kymenlaaksosta ei bussiin ollut tulijoita....  angry.png Siispä omalla autolla tullaan!!!

Mielipiteeni ovat vain ja ainoastaan minun mielipiteitäni ja eivät varsin usein vastaa yleistä mielipidettä. Pidätän oikeuden vaihtaa mielipidettäni myöhemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämä askartelee banderollinsa huomenna:

1. Varoituskolmio + "Varo hoitajien palkkakuoppaa!"

2. "Hoitotyö NYT sairastaa, palkat nostakaatte! Se hätätoimenpide on ja laadun säilytätte!"

Näitä kerkiää vielä muuttaa, jos tuntuvat kovin huonoilta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämä askartelee banderollinsa huomenna:

1. Varoituskolmio + "Varo hoitajien palkkakuoppaa!"

2. "Hoitotyö NYT sairastaa, palkat nostakaatte! Se hätätoimenpide on ja laadun säilytätte!"

Näitä kerkiää vielä muuttaa, jos tuntuvat kovin huonoilta.

Hyviä ovat! Mites vielä Elvyttäkää sairaanhoitajat NYT!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...