Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitajien mielenosoitus perjantaina 5.10.2007


OldOne

Recommended Posts

koettanu miettiä sopivia tekstejä ja tuli mieleen onko hyvä idea laittaa tekstit jotka puhuu rahasta/palkasta vai olisko parempi laittaa tekstit jotka heijastais sitä faktaa että mieltäilmaistaan terveydenhuolto palvelujen parantamiseksi eikä rahan vuoksi.

Kuten kutsussa lukee, nyt on kyse molemmista asioista, eikä ne ookkaan toisaan poissulkevia asioita. Molemmista vois banderolleja tehdä mun mielestä. :)

RATKAISU HOITAJAPULAAN

PALKKA! tai LISÄÄ PALKKAA!

30E/KK

EI RIITÄ

LISÄÄ SAIRAANHOITAJIA

Tuolla Sairaanhoitajaliiton sivuillahan niitä viestejä banderolleihin on :

http://www.sairaanhoitajaliitto.fi/sairaanhoitajien_mielenosoitus_5/viestit/

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 258
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Olen tulossa, mutta en varmaan ehdi Vltavalle klo 10. Yritän löytää porukan sitten vähän myöhemmin.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Saakohan sieltä taas vaatteet, vai pitäisiköhän pukeutua siihen edellisen "tapahtuman" paitaan jossa lukee se klassinen "Tahdon asia".  8)

Ei kellään oo tietoa? Entä minkähän väriset ilmapallot meillä tällä kertaa on?  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vltavan edessä klo 10:00. Tulen sinne. Toivottavasti löydän teitä siellä, oven edessä. Minulla on sitten päällä liilan värinen päitä ja kahvimuki mukana  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vltavan edessä klo 10:00. Tulen sinne. Toivottavasti löydän teitä siellä, oven edessä. Minulla on sitten päällä liilan värinen päitä ja kahvimuki mukana  :)

Hei mikäs on tämä vltava? ja missäs kohti se tarkalleen sijaitsee? itse voisin siinä liittyä kastiin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Veljeni ohjeiden perusteella se on joku baari, rautatieaseman ja postin välissä, elielin aukiolla... Yritän kans tulla sinne "kannustusjoukko mukana"....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei, Marko! kyllä, on tarkoitus tavata siellä ja sieltä lähteä sinne stadiin  :) Se on ihan rautatieaseman vieressä, postikadun ja Sokoksen lähellä, niin kuin Kertuliini kertoi  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Prkl kun on aamuvuoro huomenna...  :)

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jes! Pääsen sittenkin mukaan, kun työnantaja on niin kiltti, että antaa mun pitää loppupäivän vapaata.  ;D.

Pääsen lähtemään 10.30, ja tästä tubikselta kestää vain hetki kisikselle. Jaksatteko odottaa siellä hetken?

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jes! Pääsen sittenkin mukaan, kun työnantaja on niin kiltti, että antaa mun pitää loppupäivän vapaata.  ;D.

Pääsen lähtemään 10.30, ja tästä tubikselta kestää vain hetki kisikselle. Jaksatteko odottaa siellä hetken?

Tekstasin Maarialle, että odottaisivat sua. Eri asia sit huomaako se koko viestiä... ;D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Siellähän näyttää olleen ihan kiiitettävä määrä jengii paikalla. Hatun nosto kaikille mukana olleille.

"Oi jospa oisin saanut olla mukana" ;D

"Niin gimis on Stadi,

ois toivomus snadi:

0 et tsiigaa sais sen vielä kerran"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mukavasti oli jengiä eri puolilta Suomea, mediaefektistäkin tuli varmaan juuri toivotunlainen.

Porukka lämpeni sopivasti eduskuntatalolla - pientä äänenkäheyttä havaittavissa ;D

Ja olipa hauska tavata foorumilaisia livenä, tietenkin! Lykitään joitain kuvia jonnekin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä toivoin että hoitajat.nettiläisillä olis ollut joku oma banderolli mukana, mistä ois tunnistanut ja ois voinut tulla morottaan. Kun en jaksanut vääntäytyä aamulla sinne Elielinaukiollekkaan.

Aina saa hävetä ja kärsiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehdittiin just sopivasti Vltavan nurkille kun porukka lähti käveleen kohti stadikkaa. ;D Ja ääni on vähän käheenä, mut ei haittaa. Nyt näkyi ylen uutisissa hoitaja.netin adressin keräyksen alkuun saattaja ja hänen kommenttinsa stadikalta lähtiessä marssille! Jesh!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä meininki oli, sopivasti kiukkua päällä. Eduskuntatalon rappusilla Ben ja kumppanit sai ansionsa mukaan ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täytyy kyllä myöntää, että kivaa oli. Aika paljon jännitti puhua siellä kaikkien edessä niin stadionilla kuin eduskuntatalolla. Telkkarihaastattelutkin eivät menneet ihan putkeen. No, Yleltä ja Neloselta pitäisi uutissa olla jotain juttua ehkä meikäläisestäkin.  ;D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...