Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitajien mielenosoitus perjantaina 5.10.2007


OldOne

Recommended Posts

Mä en tunnistanut ketään hoitajat nettiläistä ja yksin tulin, onneksi näin yhden yksin tulleen työkaverin niin mentiin kimpassa marssille.

Mäkin olin koko reissun yksin. Tulin yksiköstä, jossa lähes sata hoitsua, ja olin meiltä ainoa. Hyi hävetköön muut. En nähnyt ketään tuttua, kävin marssimassa ja huutamassa ja läksin junalla kotiin.

sanon edelleen, että ois ollu kiva jäädä fiilistelemään johkii  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 258
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

"Sari Sairaanhoitaja" .... aika sovinistinen nimitys minun mielestäni. En tiedä olisinko sitten ollut tyytyväisempi "Sari ja Santeri Sairaanhoitajaan"... Olisi voinut tuonkin ns. kirjeen jättää kirjoittamatta, selitykset ei nyt vaan enää auta.

Tai voishan näistä alkaa tehdä sellaista julkaisusarjaa ammattialoittain "Pertti Paperimies", "Outi Opettaja", "Kyllikki Kassaneiti", "Leif Lennonjohtaja", "Samed-Abu Siivooja" jne.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mielenkiintoinen kirje. Hyva osoitus ainakin siita etta Katainen on joutunut tata asiaa pohtiin koska siihen on kantaa joutunut ottaan!

Lakko on huono vaihtoehto kaikille. Tai ei ehkä oppositiopuolueille. Niissä tunnutaan nauttivan siitä, että saavat politikoida asiallanne.

Kaikilla palkansaajilla on oikeus puolustaa omia etujaan ja työehtojaan, mutta nyt kaivataan viisautta ja realismia parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi. On saavutettu hyvä välietappi.

Jyrkiähän aivan selvästi pelottaa meidän työtaistelu, ei hän muuten tällaisiin vetoomuksiin alentuisi! Ja pelottaisi vielä enemmän jos tietäisi mitä ensi tiistai tuo tullessa...

Mä oon ollu koko ajan sitä mieltä, että tuo Jyrkin käytös näyttää vain sen, että siellä ollaan niin kusi sukassa, että...

Ja tuohon "Sari Sairaanhoitajaan"... Hämärän muistikuvan mukaan Ville Itälän vaimo on Sari ja ammatiltaan sairaanhoitaja, tosin tuskin toteuttaa itseään tässä ammatissa. Tämä Sari Sairaanhoitaja on varmasti tyytyväinen palkkaansa... ;D >:D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mielenkiintoinen kirje. Hyva osoitus ainakin siita etta Katainen on joutunut tata asiaa pohtiin koska siihen on kantaa joutunut ottaan!

Lakko on huono vaihtoehto kaikille. Tai ei ehkä oppositiopuolueille. Niissä tunnutaan nauttivan siitä, että saavat politikoida asiallanne.

Kaikilla palkansaajilla on oikeus puolustaa omia etujaan ja työehtojaan, mutta nyt kaivataan viisautta ja realismia parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi. On saavutettu hyvä välietappi.

Jyrkiähän aivan selvästi pelottaa meidän työtaistelu, ei hän muuten tällaisiin vetoomuksiin alentuisi! Ja pelottaisi vielä enemmän jos tietäisi mitä ensi tiistai tuo tullessa...

Mä oon ollu koko ajan sitä mieltä, että tuo Jyrkin käytös näyttää vain sen, että siellä ollaan niin kusi sukassa, että...

Ja tuohon "Sari Sairaanhoitajaan"... Hämärän muistikuvan mukaan Ville Itälän vaimo on Sari ja ammatiltaan sairaanhoitaja, tosin tuskin toteuttaa itseään tässä ammatissa. Tämä Sari Sairaanhoitaja on varmasti tyytyväinen palkkaansa... ;D >:D

Sari sairaanhoitajasta, Ylva yksinhuoltajasta + muista kokoomuksen naiveista luomuksista voi lukea täältä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lakko on huono vaihtoehto kaikille. Tai ei ehkä oppositiopuolueille. Niissä tunnutaan nauttivan siitä, että saavat politikoida asiallanne.

Kaikilla palkansaajilla on oikeus puolustaa omia etujaan ja työehtojaan, mutta nyt kaivataan viisautta ja realismia parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi. On saavutettu hyvä välietappi.

Jyrkiähän aivan selvästi pelottaa meidän työtaistelu, ei hän muuten tällaisiin vetoomuksiin alentuisi! Ja pelottaisi vielä enemmän jos tietäisi mitä ensi tiistai tuo tullessa...

-No, Jyri tullaan varmasti muistamaan seuraavissa vaaleissa "sinä kaverina joka sai hoitajat lakkoon". Meriitti sekin ja opettaa varmasti varomaan mitä suustaan päästelee.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mielenkiintoinen kirje. Hyva osoitus ainakin siita etta Katainen on joutunut tata asiaa pohtiin koska siihen on kantaa joutunut ottaan!

Lakko on huono vaihtoehto kaikille. Tai ei ehkä oppositiopuolueille. Niissä tunnutaan nauttivan siitä, että saavat politikoida asiallanne.

Kaikilla palkansaajilla on oikeus puolustaa omia etujaan ja työehtojaan, mutta nyt kaivataan viisautta ja realismia parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi. On saavutettu hyvä välietappi.

Jyrkiähän aivan selvästi pelottaa meidän työtaistelu, ei hän muuten tällaisiin vetoomuksiin alentuisi! Ja pelottaisi vielä enemmän jos tietäisi mitä ensi tiistai tuo tullessa...

Mä oon ollu koko ajan sitä mieltä, että tuo Jyrkin käytös näyttää vain sen, että siellä ollaan niin kusi sukassa, että...

Ja tuohon "Sari Sairaanhoitajaan"... Hämärän muistikuvan mukaan Ville Itälän vaimo on Sari ja ammatiltaan sairaanhoitaja, tosin tuskin toteuttaa itseään tässä ammatissa. Tämä Sari Sairaanhoitaja on varmasti tyytyväinen palkkaansa... ;D >:D

Sari sairaanhoitajasta, Ylva yksinhuoltajasta + muista kokoomuksen naiveista luomuksista voi lukea täältä...

Missä on Possu Porvari tai Julli Johtaja ?  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varmaan siinä SAK:n mainoksessa arkistojen kätköissä...?

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jyrki, löysin yhtäläisyyden poliitikon ja sairaanhoitajan työstä. Kirurginen käsienpesu!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...