Jump to content
MAINOS

Työkengät


Vieras: murmeli

Recommended Posts

Ostin kans viikko sitte itelleni Crocsit, tarkoitus oli työkengiksi kesäloman jälkeen. Vaan olivat niin mukavat pihakenkinä, että täytynee ostaa toiset työkäyttöön. Tiiättekö, mistä noita lasten kokoja sais, poika ku kans ihastu mun "reikätossuihin". Mä en ainakaan oo missään törmännyt kuin aikuisten kokoihin.

Helsingissä Forumin partioaitassa oli pelkkiä lastenkokoja cayman-mallissa, kun kävin siellä about viikko sitten.  Hinta taisi olla jotain 35 euroa...? Eli partioaitasta varmaan kannattaa katsella, olipa sitten missä päin Suomea tahansa  :)

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 513
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus
Vieras: Student Midwife

Tiiättekö, mistä noita lasten kokoja sais, poika ku kans ihastu mun "reikätossuihin". Mä en ainakaan oo missään törmännyt kuin aikuisten kokoihin.

Helsingissä Kieseleffin basaarin yläkerrassa on puoti Iloinen Päivä, joka on kylläkin lahja. ja sisustustavarakauppa, mutta heillä on myynnissä Crocseja ja myös lasten kokoja. Omani ostin sieltä ja ne ovat kokoa 35.

Munkin tekisi mieli ostaa tytöilleni kesäksi Crocsit.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noista feikeistä olen nähnyt oikein pientenkin lasten kokoja ainakin Lindexillä ja muistaakseni Seppälässä.. jälkimmäisestä en ole ihan varma...

Aleksi 13 on myös feikkejä, pieniä kokoja myös, hinta 19.90.

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ää, ei oo Turun puoles Partioaittaa... Pitänee käydä sit Stockmannil vaan...

Turussa pitäisi ainakin ton partiokauppojen kuvaston mukaan olla Partiovaruste, josta pitäisi myös noita kenkiä saada.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voisiko joku ystävällinen vihjaista tännepäin, jos näkee Helsingissä oransseja caymaneja? Oon metsästänyt monta viikkoa, mut ei löydy mistään!  huh.gif

Tapiolan sokokselta olen jo sitten kysellyt  ;)

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun crocsihaaveet kaatui...kokeilin kaupas niitä ja kuinka ollakaan, koko 7 oli pieni ja koko 8 ihan liian suuri. Puolikkaita kokoja en ainakaan nähnyt...

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

JKKK, mulla on eriparia jalat, joten ajattelin etsiä täällä kerrottuja säädettäviä kantaremmejä. Voisikohan niistä olla apua sun tapauksessa? Kengäthän muokkautuu jalan mukaan, eikä mun kapea jalkani hölsky yhtään kengässä, joka on tosi leveä.

Omaperäisen väriset crocksit olisi näkemäni kultaiset crocksit.... (kovasti haaveilee)

- Jännittää, sanoi mummo, kun kahvimerkkiä vaihtoi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Löysin feikki-crocseista valkoiset...

Oho, niitä oli myös aidoissa:

AllBeechCrocs.jpg

Niin ja niitä mikkihiiriä saisi jo lapsille! (siis mistä aiemmin oli puhetta)

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

JKKK, mulla on eriparia jalat, joten ajattelin etsiä täällä kerrottuja säädettäviä kantaremmejä. Voisikohan niistä olla apua sun tapauksessa?

Niin no se kyllä kävi mielessä, mutta tuntui jotenkin niin selvästi varpaat ottavan sinne kengän päähän, että en taida uskaltaa ostaa.

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä ostin kultaiset crocsit ja ne on ihaanat. Kiireisenäkään päivänä jalat ei kipeytyny yhtään eikä todellakaan tarttenu pelätä vesiroiskeita lattialla. Edelliset kengät oli hasardit ja niillä kaatu heti kun tilkka vettä tuli eteen. Mulla oli kans ongelmana kun ei ollu puolikkaita kokoja, mutta ´hyvin tuo kenkä pysyy vasemmassa jalassakin vaikka ehkä himpun suuri on. Hyvä on tassutella. Ajattelin hankkia myös kotitossuiksi samanmoiset.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noi OffRoad Crocsit on pätevän näköset. Onko kukaan kokeillu niitä?

Työpaikalla miehillä on tosi paljon niitä. Kehuneet kovasti :) Ja onhan ne vähän miehekkäämmän näköisetkin kuin esim caymanit  ::)

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työpaikalla miehillä on tosi paljon niitä. Kehuneet kovasti :) Ja onhan ne vähän miehekkäämmän näköisetkin kuin esim caymanit  ::)

Lady Janet vaan jalkaan :)

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lady Janet vaan jalkaan ::)

Mulla on sellaiset tilauksessa, kaupoista kun en löytänyt. Mut kyllä yhdellä potilaskuljettajapojalla näin kans sellaset, oikein laventelin siniset  :)

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yhdellä lapsistani on nuo feikit Tarjoustalon kengät, tykkää kovasti.

Itseäni himottaisi kanssa, joko aidot tai nuo toiset, oliko 25€ alk. olevat. Pitää miettiä.

Ja ehdottomasti joku kirkas väri. Puukengätkin on ne kukkakuvioiset. Väriä elämään ;D.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Crocseja sovittaessa kannattaa kokeilla useita värejä, itse havaitsin kun sovittelin että esim. punaiset ja keltaiset olivat jalkaan aivan eri kokoiset vaikka koko oli kengässä sama. Valmistusmaa oli ainakin eri. Muistaakseni kokeilin punaisia ja keltaisia, keltaiset olivat isommat. Eli jos pystyy tinkimään värissä, kannattaa kokeilla :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eemmaa on oikeassa - minullakin on samanlaisia kokemuksia omien krokojeni ostamisesta. Laventelinsiniset olivat ok, kun taas saman kokoiset tummansiniset tuntuivat kapeammilta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näiden suosio täytyy olla todella huipussaan: Oma siviilikäytössä ollut pari, mustat Caymanit, pöllittiin (sic!) Herttoniemessä

toukokuun lopulla keikkalaisten pukutilana 2.krs:ssa käytetystä siivous- yms ryjävarastosta (jotkut asiathan eivät vuosikymmenten varrella

miksikään muutu, kuten nämä pukutilajutut).

Kaikkea sitä näkee..  Pitää vain toivoa, että menivät tositarpeeseen ;D Kundilla on varmaan nälkä, kylmä ja vaatteetkin rikki  :nauraa:

/Kari

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...