Jump to content
MAINOS

Työkengät


Vieras: murmeli

Recommended Posts

Ja mä sain postista - kuluineen maksoi hiukka vajaa 60 e. IIIIIIIIIIIIIIIIIIhanat jalassa - lähtevät leirille mukaan.... :-*

Kaikki mikä ei mene nappiin, kasvattaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 513
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Vanhat Eccon sporttisandaalit vetelevät viimeisiä. Hyvät kengät mutta tuskin tarkoitettu näin jatkuvaan työkäyttöön. Olenkin nyt miettinyt uusien työkenkien hankkimista, mutta viidakko tällä saralla on niin suuri. Joten kysyn virkasiskojen ja -veljien neuvoja hyvistä työkengistä. Tärkein vaatimus kengille on, että siinä on koroke jalkaholville. Pidän myös ehkä enemmän takaremmillisistä kengistä, myös "spottisandaali"-malleista. Useilla työkavereillani on maahisten ehkä yleisintä mallia (korkea pohja, leveä remmi jalkaterän yli), tätä mallia en ole kokenut omaksi. Vinkkejä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan vaan Merrelin vaellussandaalit urheilu- tai partiokaupasta?

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla o merrellit. Voin suositella. Tosi hyvältä tuntuu jaloissa, eikä jalat oo ollenkaan väsyneet 8h juoksemisen jälkeen. Ja puhtaanapito on helppoa. Tolua/Klorillia vaan päälle ja suihkuttelua. Ja joku joskus sanonu että melkee vois astianpesukoneeseen ne heittää.. :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

:P Olen ensimmäisiä crocsejani käyttänyt nyt kaksi viikkoa enkä enää muihin vaihda. Joku tällä palstalla suositteli niitä, kiitos kovasti. Tuntuu kuin ei olisi kenkiä jalassa ollenkaan, niin kevyt on askel, eikä hikoa jalat.

www.crocs.fi

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan vaan Merrelin vaellussandaalit urheilu- tai partiokaupasta?

Kysyjä pyysi työkenkiä, sellaisia ei Merrel valmista. Jos tykkää sporttisandaalilookista mutta haluaa silti kengät jotka ovat oikeasti työkengät kannattaa kokeilla esim. http://www.footshopping.com/main.cfm?wgID=605&MI=8&MID=19859

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä käytän myös töissä Merreleitä, oli työkengät tai ei. Ja niin hyväksi olen ne todennut että pois en vaihda.  :-X

Maaria vei jalat suustani.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

http://maahiset.fi/index.html

Itselläni on maahisten kengät,aivan ihanat. Nättejä kuoseja,muotoiltu pohja ja kohtuulinen hinta.

Kyllähän ne Maahiset on aivat ihanat vaikkapa parvekekengiksi. Pohja voi olla muotoiltu, mutta on aivan liian pehmeä että tekisi jalalle hyvää. Jos seisoskelet/kävelet/hoitotieteilet koko päivän pohjan pitää olla muotoiltu ja kova.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  Jos seisoskelet/kävelet/hoitotieteilet koko päivän pohjan pitää olla muotoiltu ja kova.

Sattuuu!  ;D

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  Jos seisoskelet/kävelet/hoitotieteilet koko päivän pohjan pitää olla muotoiltu ja kova.

Sattuuu!  ;D

No jos on tottunut kävelemään sellaisilla pehmeillä höntöillä niin kyllä se pari päivää voi päivän päätteeksi sattua. Mutta jalka kiittää myöhemmin.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen selkäkipujen vuoksi teettänyt itselleni tukipohjalliset. Teettäminen maksoi 100 euroa. Niitä voi vaihtaa Instrun kenkiin, missä on irtopohjalliset. Nyt en enää ikinä ottaisi työkengiksi sellaisia, joissa on valmiit pohjat! Jalatkaan eivät ole kipeät näillä... Suosittelen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voisi kyllä melkeinpä seuraavasta palkasta ostaa itsellekin kunnon työkengät. Kuitenkin jaloilla tepsutellaan 8h päivässä, ja kyllä on jalat olleet väsyneet päivän päätteeksi..

Itselläni on jalassa jotkut mahdollisimman halvat "remmikengät", kun hätäsesti menin sellaiset joskus ostamaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun on vaikea löytää sopivan kokoisia työkenkiä. Tällä hetkellä kengät on kokoa 36, mut ne on kyllä oikeesti vähän turhan isot, etenkin kun ei niissä oo nilkkaremmiä... Ehkä villasukkien kanssa ne ois sopivat.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

yhdet brinkmannit olleet ja en tykännyt, nyt on instrun jotkut sikamegakalliit nahkaremmikengät ja ai että kun jalka tykkää.. lukikohan siellä pohjassa joku thought tai jotain sellaista, ei muista. Vaihtopohjalliset.

Ostin tietty alesta, yli 100e kengistä kirpaisee kyllä ;)

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näin se on , että makuasioissa ei kannata kiistellä; mulla on ollut ostettuina Birkkareita (liian kovat=>ei hyvä), Maahisia(pitkässä käytössä =työpäivän aikana ostamani malli sai jalkani kipeiksi), Brinkmanneja(malli loppu) sekä nyt viimeks sain sairauden vuoksi maksusitoumuksella Ortojalkineet (ovat iiiiiiiiiihanat, hintaa "vaivaiset" 106e :-X...). Mut kun sain nuo Crocsit: kevyet, pstävät, likumattomat, hygieeniset, ja ovat käyneet jo dekossakin...eli kaikkea mitä mainoksessa luvataan  :o. Pois en työjalkineina Crocseja vaihtais - taidanpakin hankkia vielä toiset... ;)

Kaikki mikä ei mene nappiin, kasvattaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin ja perussandaalina mulla on tällä hetkellä Ecco, hankin sen Ecco-liikkeestä ale-myynnistä. Eccoja myydään mm. Stockalla ja hyvin varustelluissa kenkäkaupoissa.

Kaikki mikä ei mene nappiin, kasvattaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Ostin tossa vasta scholl-merkkiset työkengät ja täytyy sanoo, että on hyvät jalassa! Muutama päivä piti totutella, kun erilailla muotoilut pohjat kun entisissä, mut todella hyvät..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Unicormu, kiinnostuin noista crocs'eista. Joko olet testannut? Oliko hankinnan arvoiset ja mistä ja mihin hintaan? Meinasin poiketa sovittamassa kokoa jossain ja sitten vertailla nettipaikat.

- Jännittää, sanoi mummo, kun kahvimerkkiä vaihtoi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tää neito liputtaa Maahisten nimeen.Neljät ko.firman kengät olleet käytössä ja muita en osta ;) Mutta nämä ovat sellaisia makuasioita...ja mikä sopii kenenkin jalalle....

Totuus ei pala tulessakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ostin tossa vasta scholl-merkkiset työkengät ja täytyy sanoo, että on hyvät jalassa! Muutama päivä piti totutella, kun erilailla muotoilut pohjat kun entisissä, mut todella hyvät..
Mulla on myös Schollin kengät olleet käytössä ja olen tykännyt. Mun on niin vaikea löytää hyviä kenkiä, mutta nää on olleet tosi hyvät ja kestävät. maksoivat jonku 70 euroa silloin kun ostin, että ei ne ilmaisetkaan olleet. Mutta ei se hintakaan aina kerro totuutta, 100 euron kengät ei oo mitkään passanneet jalkaan. Ehkä jalat on pankkitilin puolella ;)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...