Jump to content
MAINOS

Työkengät


Vieras: murmeli

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 513
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Kävin ostamassa ne, nyt mietin tuliko sittenkin liian pienet. Mietin kauan kahden koon välillä, otin pienemmät kun olen kuullu että nää 'venyy' käytössä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Venyy ne vähän, ainakin decon jälkeen   ::)

Mulla kyllä kutistui...  :-

Deko voi olla vähän liikaa, ne ei kestä kuumaa sanoivat myymälässä. Kävin vaihtamassa omani isompiin.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yhdet äijäkoon (11) vihreät krokot oransseilla kantahihnoilla ovat hyllyssä pölyttymässä tarpeettomina - sopiva koko kun on 12 eikä huomannut ajoissa vaihtaa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Venyy ne vähän, ainakin decon jälkeen  ;D

Mulla kyllä kutistui...  :-

http://www.crocs.fi/ominaisuudet.htm

* EI konepesua koska liian korkea lämpötila kutistaa kenkää

Tuollaisesta ei ollut mainintaa sivuilla aiemmin... No, oma vika, laiskuuttahan se, kun ei jaksanut käsin hinkkailla. Mahtuu ne sentään just ja just vielä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Venyy ne vähän, ainakin decon jälkeen   :o

Mulla kyllä kutistui...  :-

Mulla noi Lady Janet oli ihan pehmoiset decotuksen jälkeen ja näyttivät kutistuneen. Muokkasin niitä niin kyllä ne veny edellisiin mittoihin, ois varmaan enemmänkin venyny... Oli pakko decottaa, sen verran tuhdissa eritteessä niillä tuli tepasteltua...  :-

Mut enää en kyllä decottais, jos ei ole ihan pakko. Ei ne varmaan siitä kauheasti tykkää.

Muokkaus:typo

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Löin ne siihen koloseen ja lämpö nousi 95C ennen kuin aloin rynkyttää luukkua. Kuumat ja pehmoiset. Runnoin kassiin ja jähmettyivät ruttuun. Löin uudestaan Dekoon ja aloin kuivua rauhassa ja jäähtyä. Eivät kutistuneet, eivätkä tehneet muutakaan 8) Hyvää tuuria kai.

Äiti lykkäsi astianpesukoneeseen, eihän se kuumene kun 40-60C ja eivät olleet edes sellaiset pehmeät kun mun.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulle sanottii partiokaupas, et ne menettää elastisuuttaan, jos pesee liian kuumas...

"Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Mua ei puhuttele kumpikaan." -Raid-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Tässä yks yövuoro laitoin crocsit decoon. Taisin vaan liian kuumalla pestä ku vähän kutistuivat. Onneks olin ostanu vähän liian isot ja nyt ne on sitten sopivat! Mutta kyllä kestää kunhan ei liian kuumalla pese ;D ostin tässä lämpöcrocsit, ne vasta ihanat onki :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä pyyhkäsin A12t jonka jälkeen pyyhkäsin muovinkiillotusliinalla. Nyt ovat kuin uudet.. Muovinkiillotusliinoja saa kaupoista autonhuoltopuolelta.  Hitsi ku himottais ne talvicrocsit siviilikäyttöön.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Olen ollut tyytyväinen alkuperäiskrokseihini. Tosin melko uutena toisesta kengästä pompahti takahihnan nasta irti ja hävisi samantien, joten jouduin irroittelemaan loputkin. Äsken työnsin kengät dekoon ensimmäistä kertaa ja kestivät hyvin sen kolmosohjelman. Joten näillä mennään niin kauan kun kestäävät.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

kuulin huhua että jotkut sairaalat kieltävät esim. harjoittelijoita käyttämästä crockseja, pitääkö paikkaansa? syyksi muistaakseni sanottiin että ne johtavat sähköa. onko kyseessä siis joku tietty osasto missä ei saa käyttää, vai kuinka? mietin itselleni niitä jalkineiksi harjoitteluihin ym. mutta hautaan kai aikeeni.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: inkeri 59

Muistan lukeneeni, että Ruotsissa niitten käyttö on kielletty juuri alla mainitun asian takia. Ostin Crocksit Tammikuussa ja olen saanut lähes joka päivä sähköiskuja metallipinnoilta. Viimeksi tänään pukukopissa kun laitoin avaimen lukkoon niin sininen valo vilahti. Tiskipöydästä tulee pahimmat tärskyt jos se on märkä. Olen kuullut parin muunkin hoitajan työpaikalla sanoneen samaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: inkeri 59

Jaahas..tästä löytyi useampikin keskustelu. Ainakin yksi noissa linkeissä ilmoitti saaneensa tällejä Crocseista. No, mä kuulun niihin jotka saavat sähäreitä niistä. Liekö turvallista ottaa joka päivä tällit? Muuten ne ovat kyllä aika kivat!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ostin feikit tähän viim. harj.

Saa nähdä, tuleeko toruja tai säkäreitä.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Mistään muusta en ole saanut säkäreitä vaan nyt kun kuskaan synnyttäjän pyörätuolilla lapsivuodeosastolle, niin takaisin tullessa saan säkärin osaston ovenkahvasta. Roudaan synnärissä päivittäin epiduraalikärryä, erinnäisiä metallisia apupöytiä, tippatelineitä, pritsejä, mutta ainoat säkärit tulee vain tuon pyörätuolireissun päätteeksi.

Ei ole tarpeeksi saamaan minua luopumaan parhaista työkengistäni.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...