Jump to content
MAINOS

Työkengät


Vieras: murmeli

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 513
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Itse sovittelin muutama pvä sitten kyseisiä crocseja, mutta tietenkään mulle sopivaa koko ei löytynyt... Siis kokojahan on 40 ja 41,5. Edellinen liian pieni ja jälkimmäinen sitten liian iso. Todella kevyeltä tuntui jalassa, itse kun olen tottunut takana olleeseen tiukkaan remmiin niin olihan crocseilla hieman erilaista kävellä.

Omat nykyiset kengät on kyll ihan måste vaihtaa, merkki on vielä mysteeri ;D

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse sovittelin muutama pvä sitten kyseisiä crocseja, mutta tietenkään mulle sopivaa koko ei löytynyt...

Mulla oli vähän samaa ongelmaa. Ostin vastaavat Holey Soles kengät Andiamosta, niissä on vähän eri mitoitus niin sopivat mainiosti. Ihan samaa hintaluokkaa ovat ku Crocsit ja muutenkin laadultaan mielestäni yhtä hyvät.

"Work smart, not hard." Dr. House

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse sovittelin muutama pvä sitten kyseisiä crocseja, mutta tietenkään mulle sopivaa koko ei löytynyt...

Mulla oli vähän samaa ongelmaa. Ostin vastaavat Holey Soles kengät Andiamosta, niissä on vähän eri mitoitus niin sopivat mainiosti. Ihan samaa hintaluokkaa ovat ku Crocsit ja muutenkin laadultaan mielestäni yhtä hyvät.

Mulla Holey Solesin kengät. loistavat muuten mutta pohjien kuviointi kulunut vähän yli puolessa vuodessa melkein sileäksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ostin netistä feikki croksit, alligaattorit. Makso 25 € ja ihan hyvältä tuntuu jalassa.

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse sovittelin muutama pvä sitten kyseisiä crocseja, mutta tietenkään mulle sopivaa koko ei löytynyt...

Mulla oli vähän samaa ongelmaa. Ostin vastaavat Holey Soles kengät Andiamosta, niissä on vähän eri mitoitus niin sopivat mainiosti. Ihan samaa hintaluokkaa ovat ku Crocsit ja muutenkin laadultaan mielestäni yhtä hyvät.

Mulla Holey Solesin kengät. loistavat muuten mutta pohjien kuviointi kulunut vähän yli puolessa vuodessa melkein sileäksi.

Mulla on myös samanlaiset ja mitä niillä kotona olen tepustellut, niin hyviltä tuntuvat. Oletteko kokeilleet, että kestääkö dekotuksen?

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on myös samanlaiset ja mitä niillä kotona olen tepustellut, niin hyviltä tuntuvat. Oletteko kokeilleet, että kestääkö dekotuksen?

Useamman kerran kokeillut. Kolmosohjelmalla (se millä alusastiat jne) ja instrumenttiohjelmalla. Heti pesun jälkeen pitää antaa rauhassa kuivua, sillä muotuotuvat kuumina.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse sovittelin muutama pvä sitten kyseisiä crocseja, mutta tietenkään mulle sopivaa koko ei löytynyt...

Mulla oli vähän samaa ongelmaa. Ostin vastaavat Holey Soles kengät Andiamosta, niissä on vähän eri mitoitus niin sopivat mainiosti. Ihan samaa hintaluokkaa ovat ku Crocsit ja muutenkin laadultaan mielestäni yhtä hyvät.

Ok...Kiitsa informaatiosta.Mä jatkan tätä kenkien metsästämistä 8)

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Nuo crocsit kielletty jossain kun aiheuttaa jotaa sähköjuttua.. En mä ny muista.. Duunissa lehtileike siitä. Mummoja hoidellessa ei kai haittaakkaan jos vähän virtaa luovat lissää.  8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nuo crocsit kielletty jossain kun aiheuttaa jotaa sähköjuttua.. En mä ny muista.. Duunissa lehtileike siitä. Mummoja hoidellessa ei kai haittaakkaan jos vähän virtaa luovat lissää.  8)

Jos lukaiset tätä ketjua vähän taaksepäin tai käytät foorumin haku-toimintoa, löydät oikean lausunnon asiasta.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nuo crocsit kielletty jossain kun aiheuttaa jotaa sähköjuttua.. En mä ny muista.. Duunissa lehtileike siitä. Mummoja hoidellessa ei kai haittaakkaan jos vähän virtaa luovat lissää.  8)

Joo, siellä duunissa voi näyttää tätä http://www.laakelaitos.fi/ajankohtaista/uutiset/20070706151539.html ja unohtaa ne sähköjutut.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

K-S KS on kieltänyt Crocsit teholla ja vastasyntyneiden teholla.

Millä se kielto on perusteltu?

Lääkintälaitehuollon lähettämällä sähköpostiviestillä, jossa joku kyseisen paikan osa-aluejohtaja kertoo, että mm.Crocs- kengät tekevät turhiksi kaikki ne suojatoimenpiteet, joita on käytössä sairaalan tiloissa ja laitteissa. Ja että kyseisen tyyppisten kenkien käyttö ei olisi suotavaa rikkoutumisten ehkäisemiseksi. Eivät perustelleet sähköpostiviestissä asiaa millään tutkimuksella tms. tavalla.

Eli taas on kyseessä kielto, joka ei perustu mihinkään faktaan.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lääkintälaitehuollon lähettämällä sähköpostiviestillä, jossa joku kyseisen paikan osa-aluejohtaja kertoo, että mm.Crocs- kengät tekevät turhiksi kaikki ne suojatoimenpiteet, joita on käytössä sairaalan tiloissa ja laitteissa. Ja että kyseisen tyyppisten kenkien käyttö ei olisi suotavaa rikkoutumisten ehkäisemiseksi. Eivät perustelleet sähköpostiviestissä asiaa millään tutkimuksella tms. tavalla.

Eli taas on kyseessä kielto, joka ei perustu mihinkään faktaan.

Sitä mä vähän ajattelinkin.  8)

Minkähän sanktion saa jos käyttää Crocseja töissä?

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Katkaistaan jalat? Hammurabin laki.

(joo, mää meen nyt nukkumaan, mitään järkevää ei ole tältä näppikseltä irronnut enää muutamaan viestiin)

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nuo crocsit kielletty jossain kun aiheuttaa jotaa sähköjuttua.. En mä ny muista.. Duunissa lehtileike siitä. Mummoja hoidellessa ei kai haittaakkaan jos vähän virtaa luovat lissää.  :nauraa:

Joo, siellä duunissa voi näyttää tätä http://www.laakelaitos.fi/ajankohtaista/uutiset/20070706151539.html ja unohtaa ne sähköjutut.

Nu olihan siellä "jotain sähköjuttuja".  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nuo crocsit kielletty jossain kun aiheuttaa jotaa sähköjuttua.. En mä ny muista.. Duunissa lehtileike siitä. Mummoja hoidellessa ei kai haittaakkaan jos vähän virtaa luovat lissää.  :nauraa:

Joo, siellä duunissa voi näyttää tätä http://www.laakelaitos.fi/ajankohtaista/uutiset/20070706151539.html ja unohtaa ne sähköjutut.

Nu olihan silleä "jotain sähköjuttuja".  ;D

Kyllä mä ainakin saan crocseja käyttäessäni sellasia napsuja että en käytä niitä duunissa..

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Intersport Järvenpää, Helsingintie 4-8, 04400 JÄRVENPÄÄ, 09-2797200. Intersport Hyvinkää, Hämeenkatu 27-29, 05800 HYVINKÄÄ, 019-417313

Trendikenkä Rantakatu 5, 04400 Järvenpää, (09) 2794 9433

Soita onko ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kesportissa Hyvinkäällä oli ainakin jokin aikaa sitten. Hyvinkään prisman trendikenkä myy kanssa crocseja mutta niillä ei niitä ollu viimeksi kun kävin siellä.

lihasmuisti on paras muisti

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...