Jump to content
MAINOS

Työkengät


Vieras: murmeli

Recommended Posts

Vieras: Student Midwife

En tiedä, näkyykö teillä muilla, mutta minulle näkyy tämän ketjuna alla mainos Alligator -popoista. Näyttävät kovasti Crocseilta.

Täsmämainonta huipussaan?  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 513
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Täsmämainonta huipussaan?  ;D

Sitähän se. Google haistaa mistä puhutaan etsimällä avainsanoja ja näyttää mainoksia sen mukaan.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noi OffRoad Crocsit on pätevän näköset. Onko kukaan kokeillu niitä?

Itse kävin tänään hakemassa Stockkan kanta-asiakas tarjouksesta 39€:n hintaan. Koko päivän ovat olleet jalassa, mukavat ovat, tosin suorassa auringonpaisteessa ovat melko lämpimät jos ei hirveästi liiku, mutta siitähän selviää ottamalla toisen väriset.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mistä te tiedätte kumpi niistä numeroissta on se koko siellä Crocsin pohjassa?

Mulla lukee numerot 4 ja 6, ja oon tässä miettinyt että kumpikohan tuo mahtaa olla jos vaikka netin kautta toiset kotikäyttöön tilaisi... normaalisti kengät on 36-37.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täsmämainonta huipussaan?  :D

Sitähän se. Google haistaa mistä puhutaan etsimällä avainsanoja ja näyttää mainoksia sen mukaan.

Taitaa kohta noi kaikki erikoisen nimiset hakurobotit ottaa yhtettä toisiinsa ja tulla tietoiseksi itsestään?

Terminator!? Ostan noi hiton Offroad Crocsit ja juoksen karkuun!!

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Honda miehellä onkin jalassaan Niken sportti sandaalit! Oon ollu tyytyväinen mutta kait sitä joutuu lähtee nyt kokeileen noita paljon mainostettuja Crocseja... Mulla on kyllä sellainen kutina että ne hiostaa :D

Kun kaksi norsua taistelee, se on ruoho joka kärsii.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toi 4 ja 6 on noin koko 36. 4 on miesten, 6 naisten....  >:D

kiitos! johan helpotti. nyt voin tilata vaikka kultaiset...

Oleppa hyvä. Mä kävin just ostamassa kultaiset lady janet. On muuten hienot!  :D

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei nää hiosta. Viime yön testasin etten ees potkassu niitä kertaakaan jalasta.. Niin kevyet ja hyvät kävellä.  :)

Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suositelkaa hyviä työkenkiä?

täs ketjus on jauhetto paljon crocoista. itse ostin ja nyt käyttänyt kohta neljä viikkoa leikkurissa.. hyvät kengät ainakin minun mielestä.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suositelkaa hyviä työkenkiä?

täs ketjus on jauhetto paljon crocoista. itse ostin ja nyt käyttänyt kohta neljä viikkoa leikkurissa.. hyvät kengät ainakin minun mielestä.

mut ne on vaan niin erittäin kamalan näköiset kapistukset. Aivankuin olis joku fiat 500 rutattu tassun ympärille.

Ai? Kun musta ne/ vastaavat on niin ihanan piristäviä, osin tietysti väriensä takia,

verrattuna vaikka mummosandaaleihin :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Me tilattiin juur porukalla Off roadeja. Mun mielestä ne on makeemmat kun ne Caymanit.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Me tilattiin juur porukalla Off roadeja. Mun mielestä ne on makeemmat kun ne Caymanit.

Off roadit olleet nyt noin viikon käytössä, töissä asemakenkinä ja vapaalla ei paljon muita tullut käytettyä. Vaikka kaikki muuta väittävätkin, niin omat räpyläni tuppaavat noissa hikoilemaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suositelkaa hyviä työkenkiä?

Crocsit (Cayman) jäivät minulla käyttöön siviilissä, mökkikenkinä jne. ykköset! Töissä sen sijaan Merrell Codyt: pitävä, vaimennettu pohja ja tukevat remmit sekä nilkan että jalkapöydän kohdalla, pysyvät jalassa vauhdikkaammissakin potilassiirroissa... Esim. leikkurin kilsan pitkää käytävää toisessa kädessä tippatelinetorni ja toisessa potilaan S-G-katetrin piuhat, ei parane popojen tippua jalasta...

A Few Words from the Bride.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuolla oli aiemmin keskustelua Crocsien pesuista. Tänään kahdet pesin kolmosen ohjelmalla ja tuloksena yhdet ok ja toiset kutistui.

Kyllä niitä voi vielä ohuen sukan kanssa pitää, mutta hiukka otti päähän, kun eivät ole kuukautta vissiin vielä ehtineet käytössä olemaan  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

No, nyt Hesarikin uutisoi Crocsien "vaarallisuudesta" ;D

Ja alkuperäinen uutinen löytyy Turun Sanomista.

Voe tokkiinsa. Missään ei sanota, että miten asiaa on tutkittu, hutkitaan vaan  angry.png

Silti s.h opiskelijana en lähtis kyseisestä asiasta väittelemään tämän kaverin kanssa --> Staattisen sähkön hallintaan erikoistuneen Testware Oy:n toimitusjohtajan Pertti Parviaisen mielestä kielto pitäisi pian saada voimaan Suomessakin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Minä väittelen ihan mistä vaan, jos mulle ei anneta tutkimustuloksia eteen. Mistä he tietävät, että "ne varaavat ihmisen voimakkaasti"? Minä olen nyt käyttänyt Crocsejani töissä vuoden. Meillä on vauvoilla käytössä paljon saturaatiomittareita, perfuusoreita, Viridianeja, sinivalolamppuja, lämpöpöytiä jne. Lähes jokaisen lapsen sänkyyn menee sähköjohdot tai sängyn vieressä on sähkölaitetta. Kertaakaan en minä ole saanut säkäriä töissä.

Yhden henkilön käyttökokemus on tietty yhtä tyhjän kanssa, mutta ennenkuin näen, miten kenkiä ja niiden vaikutuksia sairaalan sähkölaitteiden kanssa on tutkittu (jo pelkästään muuttuvien tekijöiden kartoittaminen ja niiden huomioiminen on valtava urakka), en purematta niele pelkkiä "nämä kengät tulisi kieltää" kommentteja, tuli ne sitten kenen tahansa suusta.

edit: halvatun kirotusvirheitä korjattu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei noita kenkiä ole vielä kielletty oikeusjuttujen luvatussa maassa, Yhdysvalloissa, joten vielä ei kannata uskoa hurrien "tutkimksia" asiassa.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

http://www.cbc.ca/cp/Oddities/070420/K042004AU.html

En minäkään usko ilman todellisia tutkimustuloksia. Asiaahan ei edes ole tutkittu vielä kunnolla vaikka kuinka yrittää asiaa etsiä netistä, kielellä kuin kielellä.

Linkissä vaan tää yksi hurri (väittää) että ongelma ei niinkään ole yhden tai kahden crocs parien takia kehittynyt, vaan että kun niitä kenkiä on nyt joka toisella niin aiheuttaisi jotain ongelmaa..Alkavat tutkimaan asiaa ja niin edelleen..En sano juuta enkä jaata..Tästä päästääkin aiheeseen miksi yleensä kirjoitin ketjuun, joten tämä tältä osalta minun puolesta käsitelty.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...