Jump to content
MAINOS

Influenssarokotus


Piipanen

Recommended Posts

Olin varaamassa kunnalta influenssa rokotus aikaa. No sieltä kerrottiin että tiukentuneiden kriteerien vuoksi en ole oikeutettu maksuttomaan rokotukseen(lähipiirissä riskiryhmäläisiä). Ja hoitajana omasta työterveydestä täytyisi kysyä tai maksaa.

Soitin työterveyteen ja se ei kuulu sopimukseen. Käski kääntyä julkisen puoleen....

Työnantajalla ilmoitus avoimesta työpaikasta jossa "vaatii" rokotesuojaa... Mutta silti ei tarjoa sitä ja tiukentuneet kriteerit eivät julkisella sitä anna maksutta....

Mikä menee pieleen? 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
18 tuntia sitten, Piipanen kirjoitti:

 

Mikä menee pieleen? 

Hoitoalalla olkoon yksityinen tai julkinen ala aika moni asia menee pieleen. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuulostaa, että siellä tosiaan menee pieleen ainakin terveysasemalla. Tietysti itse ajattelisin, että jos työnantaja haluaa, että otat influenssarokotuksen, asiallista se olisi työterveyshuollossa järjestää. Joka tapauksessa jos olet sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstöä, sinulle kuuluu maksuton influenssarokotus.

THL:n nettisivuilla sanotaan, että "Sosiaali- ja terveysalan ammattilainen sekä apteekin asiakaspalvelussa työskentelevä saa maksuttoman rokotteen joko omalta terveysasemaltaan tai työterveyshuollosta. On tärkeää, että rokotukseen oikeutettu henkilö saa influenssarokotteen, jos hän hakeutuu omalle terveysasemalle rokotusaikaan." Tämä riskiryhmäläisten lähipiirin tiukentunut käytäntö ei tähän vaikuta mitenkään. Itse tiedustelisin vielä terveysasemalta, että tosiaanko he toimivat THL:n ohjeiden vastaisesti.

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...