Jump to content
MAINOS

Maisonkoti?

Recommended Posts

Guest Opiskelija
Posted

Uskaltaako mennä työharjoittelua tekemään. Kuinka kohtelevat opiskelijoita?

MAINOS
Guest En Menisi
Posted
5.10.2018 klo 15.50, Vieras: Opiskelija kirjoitti:

Uskaltaako mennä työharjoittelua tekemään. Kuinka kohtelevat opiskelijoita?

OLLENKAAN!!

• 3 months later...
Posted
30.10.2017 klo 15.48, Vieras: Sannikka kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä, jos edelleen olet halukas asiasta kertomaan :) Omaiseni menossa sinne asukkaaksi.

Minäkin haluaisin kuulla! Miten sinulla nykyään menee? Miksi muutit pois?

• 1 year later...
Posted

Onko kenelläkään antaa kokemuksia tästä työpaikasta? Onko kokemukset muuttuneet yhtään parempaan suuntaan?

Posted
4 tuntia sitten, Maikku_ kirjoitti:

Onko kenelläkään antaa kokemuksia tästä työpaikasta? Onko kokemukset muuttuneet yhtään parempaan suuntaan?

Pitkän linjan perheyritys!

• 8 months later...
Posted
9.7.2020 klo 21.57, Sebucom60 kirjoitti:

Pitkän linjan perheyritys!

Mitä se kertoo tästä

työpaikasta? Kuulisin mielelläni lisää kokemuksia, olen nähnyt paikasta rekryä. 

• 6 months later...
Posted
9.7.2020 klo 17.40, Maikku_ kirjoitti:

Ollut nyt Vakituisena työntekijänä 1.5v ja tykkään esimiehet aivan huippuja ottaa kaiken vastaan  hienosti kuuntelee henkilökuntaa kun on jotain asiaa tiimi/yhteis henki ihan huippu en vaihtaisi pois mistään hinnasta tiimi kasvaa koska asiakas kunta nousee. 

• 1 year later...
Posted

Mikäs tilanne tällä hetkellä? Itse sitä mieltä että onneksi on työntekijän markkinat ja palkkaa saa paremmin melkein mistä tahansa sairaanhoitajana. En kommentoi sen enempää ellei jollain muulla kokemusta ko paikasta tällä hetkellä... Itse irtisanouduin juuri.

Posted

Jättäisin suosiolla väliin palautteiden perusteella. Opiskelijat tai työtä etsiville löytyy parempia paikkoja. Opiskelijoiden kannattaa aina katsoa toisista kaupungeista harjoittelupaikkoja. Itse kävin hki -> oulu harjoittelussa ja yövyin edullisesti AirBNB:n kautta.  Koiria oli kyllä ikävä, mutta oli upea kokemus.

• 2 months later...
Posted

Hei, onko tuoreita kokemuksia paikasta? 

• 1 month later...
Posted

Olen ollut 1,5v töissä täällä ja en haluaisi enää pois lähteäkkään. Kun vaan malttaa perehtyä kunnolla, niin työ sujuu hyvin. Työkaverit ja esimiehet on tosi kivoja ja joustavia. 

• 1 year later...
Posted

Ei voi suositella hyvällä tahdollakaan. Sekopäistä hommaa, ja nyt en puhu asiakkaista. 

• 1 month later...
Posted

Haluaisin hakea maisonkotiin töihin, onko teillä kokemuksia? Minkälainen paikka se on?

Posted

Harmi ettei työpaikoista saa tietoa enään juuri mistään. Osa viihtyy ja osa ei. Toistuvaa väittämää näin lyhyessä ketjussa, josta voi päätellä tämän yrityksen toiminnasta. Tuttava ollut töissä täällä ja kerrottakoon ettei ole enää. Pärjäät parhaiten, jos et valita ja tyydyt asemaasi. Sivustoistakaan ei saa muuta tietoa kuin kuvan vahvasti omakehusta. Työntekijöistä ei mitään tietoa.

MAINOS