Guest Opiskelija Posted October 5, 2018 Posted October 5, 2018 Uskaltaako mennä työharjoittelua tekemään. Kuinka kohtelevat opiskelijoita?
Guest En Menisi Posted October 7, 2018 Posted October 7, 2018 5.10.2018 klo 15.50, Vieras: Opiskelija kirjoitti: Uskaltaako mennä työharjoittelua tekemään. Kuinka kohtelevat opiskelijoita? OLLENKAAN!!
Guest Rinja Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 30.10.2017 klo 15.48, Vieras: Sannikka kirjoitti: Kiinnostaisi kyllä, jos edelleen olet halukas asiasta kertomaan Omaiseni menossa sinne asukkaaksi. Minäkin haluaisin kuulla! Miten sinulla nykyään menee? Miksi muutit pois?
Maikku_ Posted July 9, 2020 Posted July 9, 2020 Onko kenelläkään antaa kokemuksia tästä työpaikasta? Onko kokemukset muuttuneet yhtään parempaan suuntaan?
Sebucom60 Posted July 9, 2020 Posted July 9, 2020 4 tuntia sitten, Maikku_ kirjoitti: Onko kenelläkään antaa kokemuksia tästä työpaikasta? Onko kokemukset muuttuneet yhtään parempaan suuntaan? Pitkän linjan perheyritys!
Maikku_ Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 9.7.2020 klo 21.57, Sebucom60 kirjoitti: Pitkän linjan perheyritys! Mitä se kertoo tästä työpaikasta? Kuulisin mielelläni lisää kokemuksia, olen nähnyt paikasta rekryä.
Töissä Posted September 28, 2021 Posted September 28, 2021 9.7.2020 klo 17.40, Maikku_ kirjoitti: Onko kenelläkään antaa kokemuksia tästä työpaikasta? Onko kokemukset muuttuneet yhtään parempaan suuntaan? Ollut nyt Vakituisena työntekijänä 1.5v ja tykkään esimiehet aivan huippuja ottaa kaiken vastaan hienosti kuuntelee henkilökuntaa kun on jotain asiaa tiimi/yhteis henki ihan huippu en vaihtaisi pois mistään hinnasta tiimi kasvaa koska asiakas kunta nousee.
Indy Posted January 26, 2023 Posted January 26, 2023 Mikäs tilanne tällä hetkellä? Itse sitä mieltä että onneksi on työntekijän markkinat ja palkkaa saa paremmin melkein mistä tahansa sairaanhoitajana. En kommentoi sen enempää ellei jollain muulla kokemusta ko paikasta tällä hetkellä... Itse irtisanouduin juuri.
Ariscka Posted January 27, 2023 Posted January 27, 2023 Jättäisin suosiolla väliin palautteiden perusteella. Opiskelijat tai työtä etsiville löytyy parempia paikkoja. Opiskelijoiden kannattaa aina katsoa toisista kaupungeista harjoittelupaikkoja. Itse kävin hki -> oulu harjoittelussa ja yövyin edullisesti AirBNB:n kautta. Koiria oli kyllä ikävä, mutta oli upea kokemus.
kisse Posted May 24, 2023 Posted May 24, 2023 Olen ollut 1,5v töissä täällä ja en haluaisi enää pois lähteäkkään. Kun vaan malttaa perehtyä kunnolla, niin työ sujuu hyvin. Työkaverit ja esimiehet on tosi kivoja ja joustavia.
Juu ei Posted July 1, 2024 Posted July 1, 2024 Ei voi suositella hyvällä tahdollakaan. Sekopäistä hommaa, ja nyt en puhu asiakkaista.
rehellinen Posted August 9, 2024 Posted August 9, 2024 Haluaisin hakea maisonkotiin töihin, onko teillä kokemuksia? Minkälainen paikka se on?
hemuli123 Posted August 17, 2024 Posted August 17, 2024 Harmi ettei työpaikoista saa tietoa enään juuri mistään. Osa viihtyy ja osa ei. Toistuvaa väittämää näin lyhyessä ketjussa, josta voi päätellä tämän yrityksen toiminnasta. Tuttava ollut töissä täällä ja kerrottakoon ettei ole enää. Pärjäät parhaiten, jos et valita ja tyydyt asemaasi. Sivustoistakaan ei saa muuta tietoa kuin kuvan vahvasti omakehusta. Työntekijöistä ei mitään tietoa.
Recommended Posts