Jump to content
MAINOS

Seuren toiminta


Helena69

Recommended Posts

Minulle tuli pe- iltapäivällä Seurelta vastaajaan viesti että haluaisivat keskustella muutamasta keikasta mitä olen tehnyt osastolla! Nyt olen miettinut koko viikonlopun mitä ihmettä soitin osastollekin, ei siellä ollut mitään valitettavaa!

Niin kiitos Seurelle pilasivat viikonlopun, olisivat kyllä voineet jättää asian maanantaiksi, niin asia ei olisi jäänyt kaivelemaan,

Aioin kyllä antaa palautetta sinne päin ja nyt tällä hetkellä tuntuu että keikkailu Seuren kautta saa jäädä tähän!!!  Onko muilla kokemuksia vastaavista tilanteista?? Oletko saaneet palautetta ym jälkikäteen ja minkälaista???

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 50
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Ikinä eivät ole tuossa asiassa lähestyneet mutta taannoi tuli tekstari, jossa pyydettiin yhteydenottoa liittyen menneeseen keikkaan ja palkka-asioihin.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuo voi olla mitä vain! Mulle yritettiin yhtenä aamuna soittaa Seuresta edellisen iltavuoron jälkeen ja kun ehtinyt vastata, niin viesti jätettiin: Ota heti yhteyttä Seureen! Hermostuksissani sekä ihmeissäni soitin ja ilmoittivatkin, että lompakkoni oli löytynyt työpaikalta...

Eli älä nyt ihan vielä lopeta keikkailua Seuressa  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No niin asia selvitetty osittain ja asia ei ollut mitenkaan kamalaa. Huono asia tässä on se, että osastolla ei tule mitään palutetta ja sitten kun olen lähtenyt niin sitten puhutaan. Kyse siitä että olin lähtenyt aikaisemmin kun sovittu aikaisemmin, MUTTA JOSTA ILMOITIN ETTÄ JOUDUN LÄHTEMÄÄN. ja sanottiin että asia OK. Ja vastaajaan oli tosiaan jätetty viesti siihen sävyyn, että OLEN TEHNYT SIELLÄ JOTAIN , tottakai teinkin mutta että jotain pahasti väärin..

Ja jostain kipupumpusta asiaa en vielä tiedä mitä mutta OH pitäisi soittaa minulle. Mutta kyllä mietin koko viikonlopun mitä ihmettä. Kyseisellä osastolla on vaikka mitä mätää josta nyt aion muutaman asia mainita OH:LLE. mE keikkailijat olemme jotenkin suojattomia kun asioita ei voida sanoa silloin kun ollaan paikalla ja sitten ei olla puolustamassa itseämme. Nyt täytyy lähteä taas töihin..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Minulle tuli pe- iltapäivällä Seurelta vastaajaan viesti että haluaisivat keskustella muutamasta keikasta mitä olen tehnyt osastolla! Nyt olen miettinut koko viikonlopun mitä ihmettä soitin osastollekin, ei siellä ollut mitään valitettavaa!

Niin kiitos Seurelle pilasivat viikonlopun, olisivat kyllä voineet jättää asian maanantaiksi, niin asia ei olisi jäänyt kaivelemaan,

Aioin kyllä antaa palautetta sinne päin ja nyt tällä hetkellä tuntuu että keikkailu Seuren kautta saa jäädä tähän!!!  Onko muilla kokemuksia vastaavista tilanteista?? Oletko saaneet palautetta ym jälkikäteen ja minkälaista???

On kokemusta ja näistä palautteistahan jää Seureen tieto.Kun palautteita on sinne muutama kertynyt, niihin palataan koska on työntekijässä vika vaikka annettu palaute olisi ollut perätönkin tai johtunut huonosta perehdytyksestä tms.eli vaikka syy ei ole ollut keikkalaisessa.Seuressa näytetään uskovan palautteen antajaa eikä keikkatyöntekijää.Osaavat uhkailla.Olen antanut tästä palautetoiminnasta Seureen palautetta, mutta turhaksi on sekin osoittautunut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuulin vielä myöhemmin että osastolta olivat sanoneet minun lähteneen kaksi tuntia ennen työajan loppua!! Se oli täysin vale lähdin puoli tuntia ennen ja ilmiselvästi minua ei uskottu. Toisaalta annoin raportin iltahoitajille jotka tulivat 13.30 ja heidän mukaansa olin lähenyt 12.45! Siis uskomatonta miten ihmiset voivat valehdella noin? Ainakin kuusi hoitajaa näki minut kansliassa vielä kahden aikaan, vai onko keikkalainen tosiaankin näkymätön?  Sanoin oh;lle jonka kanssa keskustelin tämän että miten voi olla mahdollista että olisin lähtenyt niin aikaisin, enhän olisi edes nähnyt  iltahoitajia. Kyllä tämä asia on vaivannut todella paljon. Eipä OH sanonut siihen oikein mitään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuulin vielä myöhemmin että osastolta olivat sanoneet minun lähteneen kaksi tuntia ennen työajan loppua!! Se oli täysin vale lähdin puoli tuntia ennen ja ilmiselvästi minua ei uskottu. Toisaalta annoin raportin iltahoitajille jotka tulivat 13.30 ja heidän mukaansa olin lähenyt 12.45! Siis uskomatonta miten ihmiset voivat valehdella noin? Ainakin kuusi hoitajaa näki minut kansliassa vielä kahden aikaan, vai onko keikkalainen tosiaankin näkymätön?  Sanoin oh;lle jonka kanssa keskustelin tämän että miten voi olla mahdollista että olisin lähtenyt niin aikaisin, enhän olisi edes nähnyt  iltahoitajia. Kyllä tämä asia on vaivannut todella paljon. Eipä OH sanonut siihen oikein mitään.

Kuinkahan paljon näitä vale-palautteita oikein Seureen meneekään?  Ja miksi? Olisi kiva tietää.

Kohdallani paras vale- palaute on se, että olisin yövuorossa nukkunut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En kyllä tiedä motiiveja; ehkä kemiat ei jotenkin kohdannut tms. MuTTA ajattelin että mitä jos tuollaisista asioista valehdellaan mitä jos jostain vakavammasta; voit olla todella pulassa eikä kukaan usko sua.

Ajattelin ensin kysyä voisinko nähdä sen tai ne ihmiset jotka on sanonut niin ja keskustella heidän kanssaan ja kysyä itseltään miksi näin onsanottu, mutta onneks minullai on alkanut loma..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En kyllä tiedä motiiveja; ehkä kemiat ei jotenkin kohdannut tms. MuTTA ajattelin että mitä jos tuollaisista asioista valehdellaan mitä jos jostain vakavammasta; voit olla todella pulassa eikä kukaan usko sua.

Ajattelin ensin kysyä voisinko nähdä sen tai ne ihmiset jotka on sanonut niin ja keskustella heidän kanssaan ja kysyä itseltään miksi näin onsanottu, mutta onneks minullai on alkanut loma..

Toimii kemiat tai ei, ni en kyllä työssäni menisi valehtelemaan näissä palauteasioissa tai ylipäätänsä muutenkaan, muissakaan asioissa..sillä se ei kunnon työntekijän ominaisuuksiin kuulu.Kuka noin toimii, on toiminut, katsokoot itseänsä peilistä. angry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Minulle tuli pe- iltapäivällä Seurelta vastaajaan viesti että haluaisivat keskustella muutamasta keikasta mitä olen tehnyt osastolla! Nyt olen miettinut koko viikonlopun mitä ihmettä soitin osastollekin, ei siellä ollut mitään valitettavaa!

Niin kiitos Seurelle pilasivat viikonlopun, olisivat kyllä voineet jättää asian maanantaiksi, niin asia ei olisi jäänyt kaivelemaan,

Aioin kyllä antaa palautetta sinne päin ja nyt tällä hetkellä tuntuu että keikkailu Seuren kautta saa jäädä tähän!!!  Onko muilla kokemuksia vastaavista tilanteista?? Oletko saaneet palautetta ym jälkikäteen ja minkälaista???

On kokemusta ja näistä palautteistahan jää Seureen tieto.Kun palautteita on sinne muutama kertynyt, niihin palataan koska on työntekijässä vika vaikka annettu palaute olisi ollut perätönkin tai johtunut huonosta perehdytyksestä tms.eli vaikka syy ei ole ollut keikkalaisessa.Seuressa näytetään uskovan palautteen antajaa eikä keikkatyöntekijää.Osaavat uhkailla.Olen antanut tästä palautetoiminnasta Seureen palautetta, mutta turhaksi on sekin osoittautunut.

Jos et sitten ole yhteydessä Seureen ja käsittele saamaasi palautetta, tunnuksesi voidaan deletoida eli et saa keikkaa etkä voi keikkailla.Eli saat ns.potkut.Tämä siis, vaikka palaute olisi ollut aiheettomasti annettu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minulle tuli pe- iltapäivällä Seurelta vastaajaan viesti että haluaisivat keskustella muutamasta keikasta mitä olen tehnyt osastolla! Nyt olen miettinut koko viikonlopun mitä ihmettä soitin osastollekin, ei siellä ollut mitään valitettavaa!

Niin kiitos Seurelle pilasivat viikonlopun, olisivat kyllä voineet jättää asian maanantaiksi, niin asia ei olisi jäänyt kaivelemaan,

Aioin kyllä antaa palautetta sinne päin ja nyt tällä hetkellä tuntuu että keikkailu Seuren kautta saa jäädä tähän!!!  Onko muilla kokemuksia vastaavista tilanteista?? Oletko saaneet palautetta ym jälkikäteen ja minkälaista

On kokemusta ja näistä palautteistahan jää Seureen tieto.Kun palautteita on sinne muutama kertynyt, niihin palataan koska on työntekijässä vika vaikka annettu palaute olisi ollut perätönkin tai johtunut huonosta perehdytyksestä tms.eli vaikka syy ei ole ollut keikkalaisessa.Seuressa näytetään uskovan palautteen antajaa eikä keikkatyöntekijää.Osaavat uhkailla.Olen antanut tästä palautetoiminnasta Seureen palautetta, mutta turhaksi on sekin osoittautunut.

Työskentelen Seuren kautta nyt jo kolmatta vuotta ja täytyy sanoa, että monen keikan aikana on sellainen olo, että uskallankohan tässä ja tässä asiassa nyt avata suutani. tämä johtuu siitä, että olen saanut joskus negatiivista palautetta käytöksestäni. yleensä palaute on silloin tullut sähköpostilla Seureen ja palaute jää yksipuoliseksi työntekijän toiminnan arvostelemiseksi. siinä on aika turha enää puolustautua. työnantajan palaute on se, mikä siinä merkitsee ja keikkarista etsitään vikaa. henkilökohtaisuuksiin (oletettuihin luonteenpiirteisiin) ja oletettuun elämäntilanteeseen otetaan Seuresta tällöin myös kantaa helposti, mikä ei tietääkseni ole ihan asianmukaista. pelottavaksi tekee nyky-olosuhteissa työskentelystä se, että perehdytys on nyt oikein romahtanut, ainakin kotihoidossa laman ja henkilökunnan määrässä (ja terveydessä!) säästämisen johdosta. lisäksi käyntimäärät ja pituudet ovat räjähdysmäisesti kasvaneet, myös keikkareilla. usein käy niin , että todellisen taistelun jälkeen saan jonkinlaisen perehdytyksen. joillakin alueilla tilanne on hurjempi, kuin toisilla alueilla. ei siis koske kaikkia alueita. on hankalaa, kun ei saa vastausta esim. kysymyksiin, mitä ko. asiakaskohteessa tehdään tai onko asiakas mahdollisesti uhkaavasti/väkivaltaisesti käyttäytyvä. olen kerran kokenut tilanteen, jolloin minun kimpuuni on käyty työaikana Seuren kautta. siihen tilanteeseen kyllä suhtauduttiin välinpitämättömästi, kuten myös erääseen todella uhkaavaan tilanteeseen, joka työaikana sattui.

Seure on saanut palautetta tästä palautetoiminnastaan, en tiedä, onko tilanne muuttumaan päin. Ainakin henkilöstölehdessä kertovat, että yrittävät kehittää palautteen antoa (vuokratyöntekijän asemaa siinä). Eipä ole vähään aikaan kuulunut....

Seuressa työskentelee valtava määrä henkilökuntaa ja luonteenpiirteet heillakin vaihtelevat. yleensä palautteen anto on asiallista, mutta joskus saattaa joku tietty henkilöstökonsultti aina antaa palautetta (moittiakseen?).

Kyllä kannattaa sanansa harkita aika tarkkaan työkohteessa, jos Seuren kautta tekee keikkaa. varsinkin jos työyhteisössä on paljon häiriöitä. tällöin nimittäin heidän omia patoutumiaan puretaan herkemmin keikkatyöntekijään, myös negatiivisen palautteen muodossa. :(

Yleisesti ottaen Seure on muuten aika hyvä työnantaja ja asiointi sujuu ystävällisissä merkeissä.

Siitä ei kannata pelästyä, jos ottavat yhteyttä.

Minullekin soitellaan milloin mistäkin, kuten viime viikolla, että hankippa uusi rikosrekisteriote, niin pystyt tekemään keikkaa alaikäisten puolelle. Että kyllä siellä pidetään huoltakin. :)

Ja suuni aion avata todennäköisesti jatkossakin >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Asiallista palautetta ja kysymyksiä palautetoiminnasta Seureen annettu, mutta kukaan esimies/-johtotason henkilökään ei vastaa mihinkään.Aika erikoista, vai onko? :)

Perättömistä palautteista on ollut foorumilla puhetta ja kohdallani nämä palautteet johtivat siihen, että keikkatunnukset yllättäen deletoitiin.Tämä, vaikka ko.palautteet oli käsitelty jo huom.useamman kerran.Työntekijään ei siis uskota, ainakaan kohdallani ei ole uskottu..on ollut siis yksi ja sama mitä asioissa on itse sanonut, vaikka itse on tiennyt olevansa asioissa oikeassa.Seuren mukaan siis palvelun tilaaja on aina oikeassa, on se antanut palautteen sitten mistä tahansa lähtökohdasta.

Jos palaute tulee siis huonon perehdytyksen, henkilöstökemian tai muun keikkalaisesta riippumattoman syyn vuoksi..on vika siis ollut keikkalaisessa ja tällöin on vaaraksi Seuren imagolle.Näin, vaikka totuus olisi toinen.

Ymmärtäisi siis, jos jotain vakavaa olisi toiminnallaan aiheuttanut.Tällöin tottakai kaikki olisi asiaa, mutta kun ei.

Tämä tapahtuma siis tiedoksi teille, jotka Seuren kautta keikkailette.On hyvä että voi valita, minne menee ja olla menemättä paikkoihin , mistä näitä perättömiä palautteita helposti tulee. :o

Työnantajankin voi valita, tehdä työtä siellä missä hommat toimii ja vieläpä asiallisella tasolla :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo, Seuren toiminnassa on kyllä kaiken näköistä muuta outoa, kun tämä palautteen anto. nyt syksyllä siellä on ollut kaikkea ihmeellistä, kuten että keikkareiden keikkoja on yhtäkkiä peruttu. ja sitten siellä on niitä uusia työntekijöitä, jotka eivät tiedä asioista hölkäsenpölähtämää. ei siis ihan perusasioista, kuten paljonko Seuren kautta voi keikkailla tunteina/viikko.

Taidan vaihtaa muualle, kun näyttää olevan niin hankalaa. Mediverkkoon esim. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla huomenna Seuren toimistolla haastattelu, odotan mielenkiinnolla >:D Periaatteessa tähän mennessä olen kuullut vain hyvää Seuresta. Firmasta ensimmäisen kerran kuulinkin vasta n. 0.5kk sitten.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

vitun Seuresta ole tullut 3viikkoon keikkaa psykaan.tietääks kukaan milta muulta firmalta vois kysyä pks psyka keikkaa?

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hgin kaupungilla on aloitettu ainakin säästölinja, Seuresta ei oteta ellei ole ihan pakko. Ja ensi vuonna ei oteta edes silloinkaan.

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voisin kuvitella että seure on viimeinen vaihtoehto melkeinpä joka paikassa, on se oastolle sen verran tyyrimpää kuin suora keikkalainen...

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tässä nähdään taas se, että kana ei löydä jyvää.. aiemmin oli toimivat varahenkilöstöt ja niitä alettiin vähentämään / lakkauttamaan, kun Seure tuli. Oli muka paljon edullisempaa käyttää Seurea. Niinpä niin.. nyt ollaan menossa takaisin siihen, että varahenkilöstöä lisättäisiin tai omat tekee niin paljon kuin mahdollista. :-

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

vitun Seuresta ole tullut 3viikkoon keikkaa psykaan.tietääks kukaan milta muulta firmalta vois kysyä pks psyka keikkaa?

Deborassa ja Baronassa on ollut ainakin hyvin hiljaista...taitaa moni paikka säästää nyt

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tässä nähdään taas se, että kana ei löydä jyvää.. aiemmin oli toimivat varahenkilöstöt ja niitä alettiin vähentämään / lakkauttamaan, kun Seure tuli. Oli muka paljon edullisempaa käyttää Seurea. Niinpä niin.. nyt ollaan menossa takaisin siihen, että varahenkilöstöä lisättäisiin tai omat tekee niin paljon kuin mahdollista. :-

näinpä. OT, onko muuten hus perustanut uusia sissi-vakansseja, kun mutulla sanoisin että nitä on kokoajan auki?

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Psykiatrinen puoli ei juurikaan käytä seurea keikkoihin. Omat sissitkin on paljon ilman töitä.

Yritin Husille töihin, mutta sieltä tuli ilmoitus ettei ketään ulkopuolisia kutsuttu haastatteluun vaan paikka täytettiin sisäisesti.

Kaikkein hulluinta on se että Terke lähtee rekrytoimaan lähihoitajia Jyväskylään, vaikka täällä Helsingissä  olisi lähihoitajia työttömänä tai sen uhan alla. Tietenkin onhan se halvempi palkata vasta valmistunut töihin. Ei tarvitse maksaa henkilökohtaisia vuosisidonnaisia lisiä ja vuosilomat ei ole pitkiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eipä tuolta Seurelta muutakaan hommaa irtoa. Tänään ja eilen soittelin tuloksetta keikkojen perään. Sh paikalle ei kelpaa sh-opiskelija ja ph:n paikkoja vähän. Tänään Seurelta sanottiin, että tilauksia kyllä tulee mutta hirveän viime tipassa ja tietysti kokemusta omaavat on etusijalla. Parin kk päästä valmistun ja mistäs sitten töitä tällä menolla? Vakipaikkoja näyttää mol:ssa olevan vähän ja moneen vaaditaan työkokemusta.  Vituttaa et tuli lähdettyä opiskelemaan.  ::)

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Parin kk päästä valmistun ja mistäs sitten töitä tällä menolla? Vakipaikkoja näyttää mol:ssa olevan vähän ja moneen vaaditaan työkokemusta.  Vituttaa et tuli lähdettyä opiskelemaan.  ::)

Haet silti. Saahan ne kokemusta toivoa. Ja onhan sulla työkokemusta kuitenkin jonkin verran. Kuitenkin ne haluaa jonkun jolle ei tarvi maksaa ikälisiä.  >:D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...