Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Helena69

Seuren toiminta

Recommended Posts

pocis

Mitä mä oon kattonu seuren sivuilta niin lähihoitajille löytyy paljon keikkaa pk-seudulta tällä hetkellä. Riippuu tietty työkokemuksesta ja omista toiveista mihin pääsee / haluaa.

Opiskeluaikana tein keikkaa seuren kautta näihin HKI akuuttisairaaloihin Malmi, Hertsikka ja Laakso. Kun valmistuin vein todistukset ja kysyin että voinko tehdä kaikkiin kohteisiin mihin ei vaadita erityistä (esim. ppkl kai haluaisi ppkl kokemusta). Sanoivat joo. Nyt kun yritin saada yhtä vuoroa Laaksosta niin meinasi siellä seuressa että en ole toimittanut todistusta että mulla on akuuttihoidon kokemusta ei käy. Olen nyt HUS:ssa töissä joten akuuttikokemusta on, en toimittanut todistusta koska sitä ei sillon pyydetty kun vein todistukset ja kerroin että mulla on työkokemusta myös HUS:sta. Ihmetteli tämä henkilö että olen saanut tehdä opiskelijana keikkaa esim. Malmilla :-o No sitten huomasi että tähän vuoroon Laaksossa mistä kysyin kävi myös opiskelija niin sain sen sitten tehdä. :D Kuulemma ovat kiristäneet kriteereitään, ja vaatimuksiaan.

• Hoitajat.net

Osallistu keskusteluun

• Create New...