Jump to content
MAINOS

Keikkafirmat


Onnee

Recommended Posts

Tiedetäänkös täällä, että onko porin alueella mitään henkilöstövuokraustoimintaa alaan liittyen. Varamiespalvelusta kysäisin niin ne sano että jossain muualla päin suomea, mutta porissa ei ainakaan toistaiseksi heillä ole alan firmoja asiakkaana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 59
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Kuulostaa siltä, että haluat tehdä martyyrin itsestäsi...

No enpä halua. Marttyyrina olemiseen kuuluisi, että kärsisin jotenkin. Minä en kärsi 1 e/tunti pienemmästä palkasta. Tai vähän enemmänkään pienemmästä.

En tunne tarvetta saada kaikkea mikä irti lähtee, joten olen vapaa valitsemaan muilla perusteilla.

Heips,

en ajatellut kärsimyksen kautta, mutta...jokainen valitsee omien motiiviensa ja etiikkansa mukaan ja tämä on täysin sallitua. Itse katson myös muutakin kuin pelkkää palkaa vaikka laioin tuohon edelliseen, että teen sinne mistä eniten saan irti. Toi, jos ns "paska" paikka nioin ei raha edes ratkaise. Mutta onnekseni ne paikat mistästä saan paremman liksan ovat myös miellyttäviä työskennellä. Työn iloa ihan kaikille, missä ja minkä kautta tahansa sitten työskentelettekin! Monestihan samassa paikassa saattaa olla 3-5 eri keikkafirmasta ja sulassa sovussa työtä tehdään.

Mutta ei tämä mikään missio ole, onpahan vain omia mietteitä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Viestiketjusta ei löytynyt vielä tarkempia summia tuntipalkoista. Mieli tekisi keikkailla vakityön oheen, sh:n työkokemusta jo vuosikausia erikoissairaanhoidosta - millä hinnalla kannattaa lähteä liikkeelle? Helsingin isot sairaalat tulisi kyseeseen, Vantaalle tai Espooseen ei viitsi matkustella >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Jossain joku kyseli tuntipalkkoja. Juttelin viime viikolla Seuren kanssa luurissa ja seuraavat summat sain:

lh, ei kokemuslisiä tms(työkokemus alle 1v.)

tuntipalkka 12,48€

os.siht. samat löpinät

tuntipalkka 10,97€

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hmm.. Onko Seure nostanut palkkaa vai kuuluiko tuohon se lomakorvaus mukaan? Vai heittääkö mulla muisti. ;)

Ööh, pakko sanoa että ei hajuakaan.

Tavaan palkkanauhaa tännekkin, kun saan sen kotiin eli kuun vaihteessa.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulle ainakin sanoivat Seureelta että ei sisälly lomakorvaus tuohon tuntipalkkaan (kuten ei noilla kahdella muullakaan firmalla). Seure käyttää jotain taulukkopalkkoja joten niissä ei neuvotteluvaraa ole. Sen sijaan Barona Hoivan ja Mediverkon palkoissa oli hivenen neuvotteluvaraa. Mediverkko maksoi 13,20 Vasta valmistuneelle ja Baronalta sain neuvoteltua reilu 13 ja puol euroa, en muista eksaktia summaa ku en äkkiseltää löytäny sitä työsopimusta.

- Satu

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei! Onko jollain tietoa että onko hämeenlinnassa esim. K-HKS:aan mitään keikkafirmoja. Vai hoitaako Sijaispalvelu kaikki keikkailijat?? huh.gif

Muistaakseni tänä vuonna sairaalarekry.fi ja seuturekry.fi muut kuin sairaalan sijaistyöt.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Onko Seure nostanut palkkaa vai kuuluiko tuohon se lomakorvaus mukaan? Vai heittääkö mulla muisti. :D

Tilinauha tuli, lomakorvaus on siis vielä tuon tuntipalkan päälle. Kuten Satu mainitsikin jo aiemmin.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

heip, sellaista asiaa kysyisin, olen lh aloittamassa tekemään keikkaa pääkaupunkiseudulle. itse asun pienellä paikkakunnalla ja olen yksityisessä firmassa töissä ja jatkan samassa  vaikka työpiste muuttuukin.niin palkan suhteen mietin että eikös sen pitäisi jokseenkin nousta kun pääkaupungilla palkat ovat jonkin verran korkeammat kuin muualla? olen ollut firmassa n.puolivuotta.nykyinen palkkani on vähän päälle 12e.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...