Jump to content
MAINOS

Hoitajat.netin kunnallisvaaliehdokkaat yli puoluerajojen


OldOne

Recommended Posts

Tuntuu että kokoomus, keskusta, demarit, vihreet, ristilliset, kommarit ja ruåttalaiset on  enimmän aikaa perseestä. Mitä jää..? Perussuomalaiset? Ei kai?

Menee ilmeisesti henkilövaaliksi, mutta kun toi ryhmäkuri pitää hyvienkin ihmisten suut supussa, niin epäilyttää... Sen laulaja laulat, jonka leipää syöt?

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 175
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Tuntuu että kokoomus, keskusta, demarit, vihreet, ristilliset, kommarit ja ruåttalaiset on  enimmän aikaa perseestä. Mitä jää..? Perussuomalaiset? Ei kai?

Menee ilmeisesti henkilövaaliksi, mutta kun toi ryhmäkuri pitää hyvienkin ihmisten suut supussa, niin epäilyttää... Sen laulaja laulat, jonka leipää syöt?

-Mun mielestä vasemmistopuolueet lupaavat herkimmin/mieluiten rahaa myös ihmisten sairauksien hoitoon.

Porvaripuolueilta (keskusta/kokoomus ja valtakunnan politiikassa myös osittain SDP) ei yleensä heru kuin myötätuntoa ennen vaaleja.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuntuu että kokoomus, keskusta, demarit, vihreet, ristilliset, kommarit ja ruåttalaiset on  enimmän aikaa perseestä. Mitä jää..? Perussuomalaiset? Ei kai?

Menee ilmeisesti henkilövaaliksi, mutta kun toi ryhmäkuri pitää hyvienkin ihmisten suut supussa, niin epäilyttää... Sen laulaja laulat, jonka leipää syöt?

-Mun mielestä vasemmistopuolueet lupaavat herkimmin/mieluiten rahaa myös ihmisten sairauksien hoitoon.

Porvaripuolueilta (keskusta/kokoomus ja valtakunnan politiikassa myös osittain SDP) ei yleensä heru kuin myötätuntoa ennen vaaleja.

Onko kellään faktaa miten vasureiden oppositiolupaukset on konkretisoitunut hallistusvastuun aikana viime vuosikymmeninä? Eli onko oikeasti mitään eroa vasemmiston ja oikeiston välisessä politiikassa, itsellä kun vahva mielikuva että demareiden (joka siis mainostaa itseään vasemmistopuolueena) politiikka ei kovin paljoa eroa perinteisten oikeistopuolueiden politiikasta.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli onko oikeasti mitään eroa vasemmiston ja oikeiston välisessä politiikassa, itsellä kun vahva mielikuva että demareiden (joka siis mainostaa itseään vasemmistopuolueena) politiikka ei kovin paljoa eroa perinteisten oikeistopuolueiden politiikasta.

-Lipposen linja oli ainakin täys porvarivetoinen. Heinäluoma ei johtanut oikein mihinkään suuntaan.

Mielenkiinnolla seuraan kääntyykö linja vasemmalle Urpilaisen komennossa. Hiukka epäilyttää kyllä, että tulossa on on pelkkää sanahelinää.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen kirjoittanut blogissani paljon apulaiskaupunginjohtaja Salmisesta. Olin tilaisuudessa, missä Salminen oli puhujana ja hän kertoi Vantaan terveydenhoidon olevan tehokkainta suurista kaupungeista. En malttanut olla kirjoittamatta blogia asiasta:

http://www.teemuhiilinen.info/2008/09/12/vantaan-terveydenhoito-tehokkainta-isoista-kaupungeista/

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuntuu että kokoomus, keskusta, demarit, vihreet, ristilliset, kommarit ja ruåttalaiset on  enimmän aikaa perseestä. Mitä jää..? Perussuomalaiset? Ei kai?

Menee ilmeisesti henkilövaaliksi, mutta kun toi ryhmäkuri pitää hyvienkin ihmisten suut supussa, niin epäilyttää... Sen laulaja laulat, jonka leipää syöt?

-Mun mielestä vasemmistopuolueet lupaavat herkimmin/mieluiten rahaa myös ihmisten sairauksien hoitoon.

Porvaripuolueilta (keskusta/kokoomus ja valtakunnan politiikassa myös osittain SDP) ei yleensä heru kuin myötätuntoa ennen vaaleja.

Onko kellään faktaa miten vasureiden oppositiolupaukset on konkretisoitunut hallistusvastuun aikana viime vuosikymmeninä? Eli onko oikeasti mitään eroa vasemmiston ja oikeiston välisessä politiikassa, itsellä kun vahva mielikuva että demareiden (joka siis mainostaa itseään vasemmistopuolueena) politiikka ei kovin paljoa eroa perinteisten oikeistopuolueiden politiikasta.

Kaikilla puolueilla on lupauksia, joita ei ole täytetty. Kyllä Risikko (kok) on aika hyvin onnistunut peruspalveluministerinä...

Ryhmäkuri, se on vaikea paikka. En kyllä itse pysty vain puolueen vuoksi olemaan jotain mieltä. Jos "poliittinen ura" siihen katkeaa, niin katketkoon - ei se ollut sen arvoista sitten. Ja muutenkaan politiikka kun ei satu olemaan koko elämä.

Kokoomuksellahan ei ole ryhmäkuria. On oikeastaan olemassa sekä "vasemmisto kokoomus" (esim. Risikko) että "oikeisto kokoomus" (Lehti)... Ja ehkä jossain mielessä kokoomuksen miehet varsinkin tarvitsisivatkin ryhmäkuria, niin vois olla ex-ulkoministerilläkin muutakin sanottavaa ja kommentoivaa kuin "puutarhan hoito" -asiat.

Mutta asettumalla ehdokkaaksi on (ehkä) mahdollisuus muuttaa systeemiä - tai ainakin enemmän kuin lapaset suorina. Äänestäjät sitten tietty loppukädessä päättää (ja siksihän meillä juuri on Karpelat, Alatalot yms. eduskunnassa).

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikilla puolueilla on lupauksia, joita ei ole täytetty. Kyllä Risikko (kok) on aika hyvin onnistunut peruspalveluministerinä...

Ryhmäkuri, se on vaikea paikka. En kyllä itse pysty vain puolueen vuoksi olemaan jotain mieltä. Jos "poliittinen ura" siihen katkeaa, niin katketkoon - ei se ollut sen arvoista sitten. Ja muutenkaan politiikka kun ei satu olemaan koko elämä.

Kokoomuksellahan ei ole ryhmäkuria. On oikeastaan olemassa sekä "vasemmisto kokoomus" (esim. Risikko) että "oikeisto kokoomus" (Lehti)... Ja ehkä jossain mielessä kokoomuksen miehet varsinkin tarvitsisivatkin ryhmäkuria, niin vois olla ex-ulkoministerilläkin muutakin sanottavaa ja kommentoivaa kuin "puutarhan hoito" -asiat.

Mutta asettumalla ehdokkaaksi on (ehkä) mahdollisuus muuttaa systeemiä - tai ainakin enemmän kuin lapaset suorina. Äänestäjät sitten tietty loppukädessä päättää (ja siksihän meillä juuri on Karpelat, Alatalot yms. eduskunnassa).

-Heh-heh, jopas kirjoitit paljon hauskoja asioita ylös!

"Kokoomuksellahan ei ole ryhmäkuria."

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

*TYRSK* Täällähän kilpaa huudellaan, ettei millään hallituspuolueella ole ryhmäkuria. Nyt vielä sitten RKPn ja Keskustan edustajat sanomaan samaa. :)

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No, samaa se taitaa olla oppositiossa. Muistaakseni vasemmistoliitossakin on eroteltu eduskuntaryhmästä, kun edustaja on äänestänyt väärin...Tennilä, Puhjo...

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitä enemmän asiaa ajattelee niin sitä selvemmäksi tulee että ryhmäkuri on demokratian syöpä. Valtuutetut ja edustajat jotka eivät noudata oman sydämensä ääntä ovat pelkkiä sätkynukkeja ja napinpainajia jotka voitaisiin korvata vaikka opetetuilla apinoilla...

Joskus kyllä tuntuu että niin on jo tehtykin... :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Nyt kuulisi mieluusti ehdokkaiden näkemyksiä (omalla nimellä) tässä ketjussa, mitä asioita ja millätavoin aikovat valituksi tullessaan edistää. Vaalit lähestyy ja olisi mielenkiintoista kuulla ehdokkaiden näkemyksiä. Muutama ehdokas on jo reippaasti esittäytynytkin ja kertonut tavoitteistaan. Tämä keskustelufoorumi antaa erinomaisen mahdollisuuden terveysalan ehdokkaiden esittäytymiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikilla puolueilla on lupauksia, joita ei ole täytetty. Kyllä Risikko (kok) on aika hyvin onnistunut peruspalveluministerinä...

Ryhmäkuri, se on vaikea paikka. En kyllä itse pysty vain puolueen vuoksi olemaan jotain mieltä. Jos "poliittinen ura" siihen katkeaa, niin katketkoon - ei se ollut sen arvoista sitten. Ja muutenkaan politiikka kun ei satu olemaan koko elämä.

Kokoomuksellahan ei ole ryhmäkuria. On oikeastaan olemassa sekä "vasemmisto kokoomus" (esim. Risikko) että "oikeisto kokoomus" (Lehti)... Ja ehkä jossain mielessä kokoomuksen miehet varsinkin tarvitsisivatkin ryhmäkuria, niin vois olla ex-ulkoministerilläkin muutakin sanottavaa ja kommentoivaa kuin "puutarhan hoito" -asiat.

Mutta asettumalla ehdokkaaksi on (ehkä) mahdollisuus muuttaa systeemiä - tai ainakin enemmän kuin lapaset suorina. Äänestäjät sitten tietty loppukädessä päättää (ja siksihän meillä juuri on Karpelat, Alatalot yms. eduskunnassa).

-Heh-heh, jopas kirjoitit paljon hauskoja asioita ylös!

"Kokoomuksellahan ei ole ryhmäkuria."

Juu, politiikka on hupaisa aihe.  :)

Kokoomus on ainakin todistanut ettei sillä paljon ryhmäkurit vaakakupissa paina. Etenkin kokoomuksen miehet ovat tässä kunnostautuneet. Mutta onko se ollut aina hyvä asia?! Tai, no... jos he ovat yhdessä sopineet, että kähmivät, lähmivät ja harjoittavat seksuaalista häirintää kaikki ettei vaan yhtä syytettäisi.. mutta taisi siinä olla muitakin kuten KRP:n edustajakin mukana (mies, tottakai!)

Mitä enemmän asiaa ajattelee niin sitä selvemmäksi tulee että ryhmäkuri on demokratian syöpä. Valtuutetut ja edustajat jotka eivät noudata oman sydämensä ääntä ovat pelkkiä sätkynukkeja ja napinpainajia jotka voitaisiin korvata vaikka opetetuilla apinoilla...

Joskus kyllä tuntuu että niin on jo tehtykin... 8)

Totta joka sana! Ryhmäkuri estää myös todellisen asioiden kehittämisen.

Ja miten helv.tissä julkisuudessa käsitellään paljon enemmän poliitikkojen hää-, vauva-, ero-, uusi miesystävä jne. jne. -asioita kuin yhteiskunnallisia asioita? Taitaa poliittinen ura aueta heille, joilla eniten sutinaa elämässään (= julkisuusnarkkarit) eikä heille, joilla olisi oikeasti jotain potentiaalia kehittää yhteiskuntaa... :-  Eniten pääsee politiikkaan vaikuttamaan näköjään, kun menee strippi-klubille töihin - eikä ole ryhmä- tmv. kuria... Johanna Tukiainen on vaikuttanut Suomen sisä- ja ulkopolitiikkaan huomattavasti enemmän kuin esim. Tanja Karpela tms.

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kiesus.eilen mullekkin soitettiin,että ryhdyppäs ehdolle kuntavaaleihin.ei tällä kertaa piti vastata.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kiesus.eilen mullekkin soitettiin,että ryhdyppäs ehdolle kuntavaaleihin.ei tällä kertaa piti vastata.

Kuusi tuntia vielä aikaa muuttaa päätöstä :o

vaimokin kielsi :)

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kiesus.eilen mullekkin soitettiin,että ryhdyppäs ehdolle kuntavaaleihin.ei tällä kertaa piti vastata.

Kuusi tuntia vielä aikaa muuttaa päätöstä :o

vaimokin kielsi :)

No sitten.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kokoomuksen uusi kampanja irroitti bloggauksen. Huomioikaa huono kuvataide:

http://hiilinen.blogit.uusisuomi.fi/2008/09/15/arrrr-luovuus-ei-ole-porvarillista/

Ei minkään puolueen kampanjassa ole kuvataidetta, ei niin pätkääkään!  :o  Nehän on mainoksia ja mainoksista ärsyttävin yleensä jää ihmisten mieliin muutenkin.

Itselleni on ihan sama, millaista "kuvataidetta" minkäkin puolueen kampanjassa on. Kaikissa - ihan jokaikisessä -  niissä jotain feelua kuitenkin on.

Toivoisin vain, että oman kaupunkini valtuustoon ja lautakuntiin pääsisi henkilöitä (ihan sama mistä puolueesta), joilla on intressissä muutakin kuin se oma poliittinen ura ja kuntalaisten mielistely 4 vuoden välein. Ja tietty olis vielä hyvä, jos olisi ko asioihin perehtynyt, niin sitten ymmärtäisi virkamiesten tekemistä valmisteluista jotain, ettei ihan "musta tuntuu" -mentaliteetilla mentäis p.rse edellä puuhun, josta varoittava esimerkki on  :)... (tai on niitä useampiakin kuntia, joissa asiat ovat menneet ihan p.rs..lleen, kun kuntalaisten edustajat eivät ymmärrä korkeakoulutettujen virkamiesten laatimia valmisteluja päätöksille).

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuntavaaleissakin näyttää kampanjointi menevän toisilla ehdokkailla/puolueilla entistä enemmän kyseenalaiseen jenkkityyliin; ei ole niinkään tärkeää tuoda esille mitä asioita itse ajaa - pääasia että paskaa heitetään vastustajien niskaan ja nostetaan heidän huonoja päätöksiä/tekoja esille. Populistista ja halpamaista sanon minä.. :)

Omalla kohdalla tuollainen kampanjointi kyllä toimii - tosin päinvastoin mitä alunperin ehdokas/puolue on ajatellut...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

^Jep, samaa tullut mietittyä. Näköalattomuutta, pyrkyritoimintaa, ittensä tyrkyttämistä...mutta onko oikeasti hyviä ideoita sitten omasta takaa, kun tosipaikka on kyseessä? Uusi jalkapallohalli vai jotain vaikka terveydenhuollon hyväksi? Ja se saa****n ryhmäkuri sitten taas...

hyvä luvata, jos rahaa ja enemmistöpuolue taustalla? Vielä parempi luvata, jos tietää jo etukäteen ettei ole mitään katetta, aatteen lisäksi, heh...

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllähän kuntavaaleissakin kamppanja joillakin melkomoista ja eurojakin palaa. dino on aivan oikeassa täytyisi nostaa niitä asioita esille joita itse on valmis ajamaan. Vaikka tietenkin yksi pääsky ei kesää tee, siitä huolimatta on niiden asioiden takana joita pitää tärkeitä ja jos läpi mennyt ne on myös äänestäneille tärkeitä. Vastustajien mustamaalaminen osoittaa järjen köyhyyttä kuitenkin yhteis pelillä asiat hoituvat huomattavasti jouhevammin.

  Cardinan viestiin viitaten toivottavasti mahdollisimman moni terveydenhuollon henkilö pääsisi päätöksen tekoon, ainakin sosterin asioissa. Tietenkin joskus esteenä jääviys kysymykset mutta ainakin voi vaikuttaa ryhmänsä mielipiteeseen. Virkamiehet valmistelevat asioita virkavastuullaan kuitenkin hyvä joskus kyseinalaistaa esitystä ja ottaa asioista etukäteen selvää. Kotikaupunkini edesmennyt kaupunginjohtaja Aaro Iivari Heikkilä oli joskus todennut. "Luottamushenkilön tärkein tehtävä on luottaa"

Kaikista asioista ei tietenkään päätäjäkään voi olla selvillä jolloin on pystyttävä luottaman asian esitteliään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täytynee tännekin itsestään kirjoitella...

Olen Atte Tahvola, mielenterveys- ja päihdehoitotyöhön suuntautunut sairaanhoitaja Tampereelta. Työpaikkana on Pitkäniemen sairaala. Lisäksi toimin Tehyn Pitkäniemen sairaalan ammattiosasto 368:n varapuheenjohtajana ja 1.10.2008 alkaen puheenjohtajana. Olen ehdolla Tampereen kaupunginvaltuustoon Vihreiden listalta, ehdokasnumero on 450.

Tärkeimpänä asiana ajan terveyspalveluiden parantamista. Hoitojonot ovat edelleen paikoitellen kohtuuttoman pitkiä. Terveyspalveluissa liika säästäminen tuottaa vain enemmän sairaslomapäiviä ja pitkällä tähtäimellä kasvattaa kustannuksia, kun ehkäistävissä olleita ongelmia joudutaan myöhemmin paikkaamaan. Tampereen kaupungin täytyy myös muuttua henkilöstölleen paremmaksi työnantajaksi, ei tehyläisten hoitajien ulosmarssikaan viime kesänä ilman syytä syntynyt. Kaupungilla ei ole varaa menettää osaavaa henkilökuntaa, mikäli palvelut jatkossakin halutaan turvata.

Kotisivut löytyvät osoitteesta www.attetahvola.com. Yhteyttä saa ottaa, kysyä ja kommentoida, atte.tahvola (at) vihreat.fi . Pyrin vastailemaan nopeasti, nyt kuitenkin "kesä"lomalla joten vielä syyskuun ajan olen pitkälti poissa koneen äärestä.

www.attetahvola.com

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täytyy varmaan tähän ketjuun vastata vihdoin ja viimein. Eli Mikko Weckström olen. Ehdolla olen Helsingissä SDP:n listailla numerolla 874.

Olen kyllästynyt siihen, että vanhuksia, sairaita, lapsia ja hoitajia kykytetään mielin määrin. Kunnallista terveydenhuoltoa ajetaan alas ja raha tuntuu olevan tärkein asia maailmassa.

Minä haluan Helsingin jossa on hyvä asua. Jossa on luontoa sekä sujuva ja halpa julkinen liikenne. Helsingin, jossa jokaisella asukkaalla iästä riippumatta on mahdollisuus kunnollisiin peruspalveluihin. Haluan Helsingin, jossa raha ei merkitse kaikkea, vaan asukkaiden sosiaalinen, fyysinen ja henkinen hyvinvointi on ykkössijalla.

Kotisivutkin sain vihdoin ja viimein valmiiksi: http://mikkoweckstrom.net/ Sieltä löytyy yhteystiedot jos joku haluaa ottaa yhteyttä. Vastaan mielelläni kysymyksiin.

1. Onko jokaisella puolueen jäsenellä viha suhde toiseen puolueeseen?

Pystyn vastaamaan vain omasta puolestani. Vaikka en kaikkien puolueiden toimintaa hyväksy, niin ei minulla ole vihan tunteita puoluetta tai puolueen jäseniä kohtaan.

2. Onko puolueet ihan OIKEASTI noin LAPSELLISIA et jokaista koskevista asioista pitää olla ihan vain piruittain erimieltä?

Sitä kutsutaan politiikaksi. :P Jokainen puolue haluaa olla muita puolueita parempi. Välillä se ilmenee kieltämättä melko lapsellisena toimintana.

3. Pystyykö 1 henkilö vaikuttamaan kokopuolueen mielipiteisiin kuinka paljon/ Jos olet luvannut hoitaa jonkun asian hoidatko sen varmasti?

Uskon, että yksi ihminen jolla on riittävän hyvä mielipide ja perustelut pystyy vaikuttamaan puoleen sisällä hyvinkin paljon. Ja itse pyrin hoitamaan kaikki lupaamani asiat mahdollisimman hyvin.

4. Kuinka aijot vakuuttaa MINUT äänestämään SINUA?

Äänten kalasteluun en lähde. Luotan siihen, että ihmiset äänestävät sellaista henkilöä jonka kokevat ajavan kuntalaisten asioita mahdollisimman hyvin ja joka omaa samanlaiset arvot kuin äänestäjä.

koska nyt olen sitä mieltä et äänestää en aijo koska pelleilyä koko touhu.

Pystytkö kääntämään pääni ja mitä lupauksia olet valmis antamaan?

Äänestäminen kannattaa aina. Se on oikeastaan ainoa keino saada oma ääni kuuluviin niissä elimissä jotka kuntalaisten asioita päättävät. Itse en voi antaa mitään muuta luapusta kuin sen, että pyrin hoitamaan hommani mahdollisimman hyvin.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...