Jump to content
MAINOS

Hoitajat.netin kunnallisvaaliehdokkaat yli puoluerajojen


OldOne

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 175
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Moikka!

Myös minä olen lähdössä ehdolle syksyn kunnallisvaaleissa Helsingin Vasemmistoliiton listalle. Olen 27-vuotias helsinkiläinen sairaanhoitaja ja työskentelen Meilahden sairaalan leikkausosastolla anestesiahoitajana. Erikoissairaanhoidon lisäksi minulla on työkokemusta myös perusterveydenhuollon piiristä. Vasemmistoliittoon olen kuulunut muutaman vuoden ajan ja puolueen lisäksi olen ollut aktiivina myös Vasemmistonuorissa. Viime eduskuntavaalien alla toimin Paavo Arhinmäen tukiryhmän vetäjänä.

Valtuustossa pyrkimyksenäni olisi olla rohkea ja reipas toimija, joka edustaisi niin terveyspoliittista asiantuntemusta kuin ennakkoluulottomuutta sosiaalisen oikeudenmukaisuuden puolestapuhujana. Julkisten terveyspalvelujen säilyttäminen ja jakaminen kuntalaisille tasa-arvoisesti sekä alati kasvavan vähäosaisten joukon aseman kohentaminen tulevat olemaan kampanjassani voimakkaasti esillä muita tärkeitä vasemmistolaisia arvoja unohtamatta. Touhu ei kuitenkaan saa olla ryppyotsaista, vaan eteenpäin mennään hymyssä suin!

Tukiryhmässä yhdessä toimiminen on tärkeää - kaikille löytyy tekemistä oman innostuksen, jaksamisen ja osaamisen mukaan. Olisi mukavaa, jos myös täältä foorumilta löytyisi ideanikkareita ja tekijöitä joukkoomme!

Tukijoukon sähköpostilistalle voi liittyä lähettämällä tyhjän viestin osoitteeseen hanna2008-subscribe@yahoogroups.com. Myös Facebookista löytyy oma ryhmä nimellä Hanna Immonen Helsingin valtuustoon! Nettisivut ovat vielä työn alla, pistän linkin tänne kunhan sivut aukenevat!

Moi!

Tässä siis nettiosoitteeni, jonka lupasin teille ilmoittaa!

www.hannaimmonen.ehdokkaasi.fi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Paimiolaiset, montakohan teitä on  :o

Ehdokasnumeroni on 104.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen aina ehdokasta valitessa (kunnallisvaaleissa)  laittanut tietyt asiat järjestykseen: puolue, asuinpaikka, sukupuoli, ikä +muut kriteerit.  Nyt näitä punnitessa voipi olla, että Mikko saa minun ääneni.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Seuraavassa Tehy-lehdessä ja ensi sunnuntain Helsingin Sanomissa on juttu minusta. Jos äänestäjiä kiinnostaa.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1. Onko jokaisella puolueen jäsenellä viha suhde toiseen puolueeseen?

Ei jokaisella, mutta aika monella - kuten tältäkin foorumilta näkee. Itse en tuhlaa energiaani toiseen puolueeseen tms. Ihan on tarpeeksi hommaa ja omaakin elämää tässä muutenkin.

Jotkut ovat ihan fanaattisia puoluepolitiikan suhteen... toiset uskonnon, toiset golfin, toiset hoitotieteen, toiset heavy metallin, toiset kierrätyksen ja toiset jopa kestovaippojen... Taitaa olla sellainen henkilökohtainen ominaisuus tuo fanaattisuus jonkin asian suhteen.  :o

2. Onko puolueet ihan OIKEASTI noin LAPSELLISIA et jokaista koskevista asioista pitää olla ihan vain piruittain erimieltä?

Ei välttämättä puolueet, mutta osa puolueen jäsenistä on OIKEASTI niin lapsellisia, että vaikka oltaisi samaakin mieltä, niin täytyy saada sanoa sama asia eritavalla - oman puolueen mukaisesti.

koska nyt olen sitä mieltä et äänestää en aijo koska pelleilyä koko touhu.

Juuri siksi kannattaakin asettua itse ehdolla ja lopettaa se pelleily. Jos äänestäjät ovat siis myös sitä mieltä.  >:D

Loppujen lopuksihan on tärkeää yli puoluerajojen ylittävä yhteistyö ja poliitikkojen yhteistyötaidot, sillä ei missään valtuustossa tai lautakunnassa ole yhden puolueen edustajia pelkästään.

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Liekö  OT, mutta ens. vaalimainos saavutti taukotilan kahvipöydän tänään.

Siis irtolerpakkeet jaettavaksi sinne ja tänne.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Ja tänään alkaa sitten ennakkoäänestys, uurnille hopi hopi..!!

Jep, voi olla että äänestys  jää vaalipäivään. Ehdokas on selvillä, tälläkertaa äänestän nuorta naista, 27-vuotiasta Meikun sairaanhoitajaa Hanna Immosta, 372.

Hanna on vankkumaton julkisen terveydenhuollon puolustaja, osaava ja aikaansaava. Viime eduskuntavaaleissa hän toimi menestyksellä Paavo Arhinmäen vaalipäällikkönä.

Hän on siis ehdolla Helsingin vaalipiirissä. Menestystä kuitenkin kaikille hoitajat.netin ehdokkaille, uurnilla tavataan:)

Hanna on itse esittäytynyt tässä ketjussa, mutta tässä vielä hänen kotisivunsa;

www.hannaimmonen.ehdokkaasi.fi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietääkö kukaan hoitoalan ehdokkaita Porvoosta...?

Vaikee valita ketä äänestää kun asunu helsingissä niin pitkään, nyt eka kertaa Porvoon vaalipiirissä..

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itseäni taas kiinnostaa vaaleista eurovaalit eniten. Voi valkata jonkun epämiellyttävän poliitikon ja äänestää hänet huits Brysseliin sähläämästä täältä kotomaasta...  ::)

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietääkö kukaan hoitoalan ehdokkaita Porvoosta...?

Vaikee valita ketä äänestää kun asunu helsingissä niin pitkään, nyt eka kertaa Porvoon vaalipiirissä..

http://www.lotta.to/

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietääkö kukaan hoitoalan ehdokkaita Porvoosta...?

Vaikee valita ketä äänestää kun asunu helsingissä niin pitkään, nyt eka kertaa Porvoon vaalipiirissä..

http://www.lotta.to/

Kiitos Sini.

Täytyy punnita vaihtoehtoja, mutta ensisilmäykseltä hyvät, itseä lähellä olevat arvot ja muutenkin viksun oloinen mimmi.

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sori nyt vaan, jos loukkaa jonkun poliittista itsetuntoa, mutta pakko laittaa tämä. Oli Viikko-Hämeessä

sekoomusSL_uu.jpg

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

^oih miten loistava :).

Ko. nimeltämainitsematonta on juurikin näkynyt tv:ssä noissa ko. mainospätkissä....jauhamassa..... :)

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehdokas valittu ja ääni annettu. Maaseudulla asuvalle hoitajalle meni ääni. Maaseudulla asuvan valitsin siksi että sielä asuvien ääni tulisi myös kuuluviin ja saataisiin pidettyä maalla palveluita jatkossakin. Ei kaikkien palveluiden tarvitse olla kaupungissa tai kuntakeskuksessa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ääni eilen annettu. Hoitajalle tietenkin. :nauraa:

Minä olen niin nöyrä, että äänestin osastonhoitajaa. En tosin omaa :nauraa:

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sori nyt vaan, jos loukkaa jonkun poliittista itsetuntoa, mutta pakko laittaa tämä. Oli Viikko-Hämeessä

sekoomusSL_uu.jpg

Näitä näky Töölön tienoilla tänään tuulilaseissa  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...