Jump to content
MAINOS

Palkkakysely


Vieras: lvm

Recommended Posts

1. Kunnallinen kehitysvammaisten ryhmäkoti

2. Ohjaajan sijaisuus, lähihoitajaopiskelija

3. Keski-Suomi

4. 1862e + lisät -10% opiskelijavähennys

Yeah. Cheers. Thanks a lot.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

PÄIVITYS.

1.) Yksityinen/Sosiaaliala(lastensuojelu)

2.) Perhekasvattaja (koulutus: lähihoitaja, mielenterveys- ja päihdetyö. Sh+d-opiskelija, vuosi opintoja takana)

3.) Uusimaa

4.) 2255e +lisät

Kesätyö on.

...Tuntuu kyllä huikeelta, kun kerta lähihoitajan koulutuksella täällä olen. Tämän jälkeen on varmaan tympeetä palata alle kahentonnin palkkoihin.

Päivitystä...

1) HUS

2) Mielenterveyshoitaja

3) Uusimaa

4) 2000.21e +vuorolisät

...Ois näemmä kannattanu pysyä siellä lastensuojelun puolella. :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1)PSHP

2)Sairaanhoitaja vuodeosastolla

3)Pirkanmaa

4)2256e+lisät

Kaupungin puolelle siirryn tuossa ensi kuun puolessa. Peruspalkka pysyy samana. Paljon riippuu sitten vuoroista, miten lisiä kertyy. Nykyisessä paikassa on saanut tehdä paljon öitä, joten sitten lisiäkin on tullut enemmän. Toivottavasti uudessakin paikassa niitä öitä riittää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Selailin, en nyt löytänyt sitä kohtaa kiinteistä lisistä kun oli jossain puhetta, mutta:

Hain duuniin lastensuojelulaitokselle ja haastattelussa kävi ilmi, että kk-palkka olisi kuulemma 2105 €/kk niin että tuohon summaan sisältyy vuorolisät. Minä nyt sitten kysymään, että minkä verran muut yksityisellä sosiaalialalla työskentelevät tienaavat vuorolisineen, ilman ikälisiä. Lähihoitajan koulutus siis. Työaikamuoto on epäsäännöllinen, katkeamaton kolmivuorotyö.

Kuulostaa tuo euromäärä kovin halvalta.

EDIT: Ja ilmeisesti omistajat tekevät itse paljon päivävuoroa, joten vuorotyö kuormittaa työntekijöitä jonkin verran normaalia enemmän.

Muokattu - Julma
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Helsingin kaupunki maksaa alotteleville lähäreille (siis ei vielä kokemuslisiä) about 11,50/h. Siihen sit tietty ilta- ja vklp-lisät.

Suuri ja uskollinen ystävämme Attendo Medone maksaa taulukkoo G20 joka on noin 1800/kk ilman lisiä. Sen vähempää ei kukaan maksa pääkaupunkiseudulla (tai kyllä joo Esperi Care).

Maksaa, maksaa, siis vähemmän, monikin työnantaja pk-seudulla..

Selailin, en nyt löytänyt sitä kohtaa kiinteistä lisistä kun oli jossain puhetta, mutta:

Hain duuniin lastensuojelulaitokselle ja haastattelussa kävi ilmi, että kk-palkka olisi kuulemma 2105 €/kk niin että tuohon summaan sisältyy vuorolisät. Minä nyt sitten kysymään, että minkä verran muut yksityisellä sosiaalialalla työskentelevät tienaavat vuorolisineen, ilman ikälisiä. Lähihoitajan koulutus siis. Työaikamuoto on epäsäännöllinen, katkeamaton kolmivuorotyö.

Kuulostaa tuo euromäärä kovin halvalta.

EDIT: Ja ilmeisesti omistajat tekevät itse paljon päivävuoroa, joten vuorotyö kuormittaa työntekijöitä jonkin verran normaalia enemmän.

2700-2800 sisältäen kaikki lisät.

Panosta hyvinvointiin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä nyt sitten kysymään, että minkä verran muut yksityisellä sosiaalialalla työskentelevät tienaavat vuorolisineen, ilman ikälisiä.

2700-2800 sisältäen kaikki lisät.

Kiitoksia tiedosta, jotain tuollaista +2500 vastausta odotinkin. Tuo 2105 oli koeajan palkka, mutta olisiko se sitten 4 kk:n jälkeen noussut peräti 50 €, joten ei kovin lähellä totuutta vielä. Toivottavasti ovat valmiita neuvottelemaan, em. hinnalla en mene mutta vaikutti ihan mielenkiintoiselta paikalta muuten.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

että minkä verran muut yksityisellä sosiaalialalla työskentelevät tienaavat vuorolisineen, ilman ikälisiä. Lähihoitajan koulutus siis. Työaikamuoto on epäsäännöllinen, katkeamaton kolmivuorotyö.

Sh peruspalkka 2500 paikallises päihdekuntoutuslaitokses. Siihen vuorolisät joita tulee saman verran mitä menee veroihin about..

Älykäs tuntee toiset, viisas tuntee itsensä. - Lao Tsu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 viikkoa myöhemmin...

Peruspalkka 53100 €/ v ja 32.5 h/viikko. Ja Norjassa edelleenkin, vuodesta 1994 lähtien. Vanhan koulun erikoissairaanhoitaja.

Muokattu - pile

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Peruspalkka 53100 €/ v ja 32.5 h/viikko. Ja Norjassa edelleenkin, vuodesta 1994 lähtien. Vanhan koulun erikoissairaanhoitaja.

ei kuullosta ollenkaan pahalta, mutta mitä sinulle tulee tilille vähennyksien jälkeen?

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Peruspalkka 53100 €/ v ja 32.5 h/viikko. Ja Norjassa edelleenkin, vuodesta 1994 lähtien. Vanhan koulun erikoissairaanhoitaja.

ei kuullosta ollenkaan pahalta, mutta mitä sinulle tulee tilille vähennyksien jälkeen?

n 30% menee veroihin. Tietysti lisät juoksee mukana.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vanhusten palvelukeskus Pohjois-Suomessa (kaupunkityönantaja)

perushoitaja

peruspalkka 1928/kk + ikälisät + vuorotyölisät

Kovimpa vaihtelee palkkaus eri työpaikoissa :blink:

Muokattu - maloppi
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1.) Työnantaja (yksit/tervkesk/sairaala..)

HUS-Röntgen

2.) Työtehtävä/ammatti

röntgenhoitaja

3.) Työpaikka sijaitsee

Hki

4.) Peruspalkka/kk

- 2322 €/kk (+sädelomakompensaatio ja lisiä yhteensä keskimäärin noin 2900 e/kk)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Hei!

Soittelin juuri eräästä työpaikasta. Yksityinen terveysasema ja sairaanhoitajatyöstä kyse. Palkaksi sanottiin TES ja palkkaluokka 4. Mitähän se tarkoittaa euroissa? Katselin netistä ja löysin sosiaalipalvelualan tes:n, mutta siellä puhutaan G-luokituksesta ja palkat näytti menevän kokemusvuosien mukaan?

Onko yksityisellä huonommat palkat, kuin kunnallisella, ihan tämmöinen muistikuva olisi. Vai suht samat?

Ja sitten tyhmääkin tymempi kysymys, jos olen yksityisellä töissä; onko TEHY:n sopimiuksilla/korotuksilla mitään vaikutusta mihinkään?

Toivottavasti, joku kehtaa minulle vastata ja vääntää ratakiskosta :D Minä rupean sitten neuvomaan ajastani muita, kunhan työvuosia ja tietoa kertyy lisää, näin se menee.

Yt. Aapa

Muokattu - Aapa
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei!

Soittelin juuri eräästä työpaikasta. Yksityinen terveysasema ja sairaanhoitajatyöstä kyse. Palkaksi sanottiin TES ja palkkaluokka 4. Mitähän se tarkoittaa euroissa? Katselin netistä ja löysin sosiaalipalvelualan tes:n, mutta siellä puhutaan G-luokituksesta ja palkat näytti menevän kokemusvuosien mukaan?

Onko yksityisellä huonommat palkat, kuin kunnallisella, ihan tämmöinen muistikuva olisi. Vai suht samat?

Lienee yksityisen terveyspalvelualan tes:n piirissä, palkkataulukko löytyy täältä. Ja kyllähän Tehy myös tuolla saralla neuvottelee, mutta koska tes on eri kun kvtes niin sun pitää aina tarkastaa että mitä työehtosopimusta mikäkin vääntö koskee.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...

Kunta, kotihoidon yöhoitorinki

Lähihoitaja

Peruspalkka piirun alle 2000e + lisät (yölisistä tulee ihan kivasti+joka kuukausi tulee ylityötunteja koska teen 7yötä/7vapaata) Ihan tyytyväinen olen.

Päivitystä:

LH , yksityinen säätiö

Peruspalkka 2143,20+lisät+opiskelijan ohjaus-palkkiot (oisko jotain 100e/vuodessa?)

Muutaman kuukauden päästä valmistun sairaanhoitajaksi, ei kyllä paljoa tuo palkka nouse jos kunnalliselle puolelle menen töihin :(

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 3 viikkoa myöhemmin...

Tänään tuli eka tilinauha tuolta uudesta paikasta:

1) PSHP

2) Mielenterveyshoitaja ja perushoitaja vähän sen mukaan missä toimipisteessä

3) 1874,12 € / kk (11,50 € / h)

Sinällään mielenkiintoista, että samassa hommassa SatSHP:llä mun palkka on 2048,91 € / kk (12,57 € / h). Pitää kysyä nouseeko se tuosta kun suorittaa lääke- ja tippaluvat vai saanko jo "täyttä" liksaa. Kauheita eroja näissä julkisenkin sektorin palkoissa tuntuu olevan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...