Jump to content
MAINOS

Palkkakysely


Vieras: lvm

Recommended Posts

MAINOS

Tampereen kaupunki

Hatanpää;

2100,50e+lisät/ sairaanhoitaja.

( Meikäläiseltä vielä -5% pois kun paperit käteen vasta toukokuussa)

Unelma-ammatissa :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

vanhuskoti Sveitsissä

3350fr + lisät (n. 2290e) teen 70% eli 117h/kk (100% ois 4800fr). Pitäisi rekisteröityä punaiselle ristille, sit sais vähä lisää.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

teen 70% eli 117h/kk

Jos tuosta laskee suoraan niin siellä tehdään kuukaudessa pari työvuoroa enemmän kuin suomessa. Ei kai erot nyt näin suuret oikeasti ole?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

teen 70% eli 117h/kk

Jos tuosta laskee suoraan niin siellä tehdään kuukaudessa pari työvuoroa enemmän kuin suomessa. Ei kai erot nyt näin suuret oikeasti ole?

Suattaapi ollakkii...

n. 40 tuntinen viikko ja ruokatunti omaa aikaa! Guldan onko teillä 4 vai 5 viikkoa lomaa vuodessa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

teen 70% eli 117h/kk

Jos tuosta laskee suoraan niin siellä tehdään kuukaudessa pari työvuoroa enemmän kuin suomessa. Ei kai erot nyt näin suuret oikeasti ole?

42h/viikossa on 100% täällä. itse teen alle 30h/viikko joka on se 70%. Lomaa on kaikilla 5 viikkoa vuodessa, joissakin paikoissa on 6 viikkoa, houkuttelevat hoitajia "porkkanoilla". mut joo itse tyytyväinen, vähemmällä työllä enemmän rahaa käteen kuin suomessa.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1.) Kunta, kotihoito

2.) Lähihoitaja

3.) Etelä- Suomi

4.) 1902,50e/kk + lisät (viimeseltä kuuden vkon jaksolta n. 500e, jotka siis kolmelta ilta- viikonlopulta pe-su)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

HELSINKI/YKSITYINEN:Olen Lh ja vakituisesti yöhoitajan tehtävät.Peruspalkka 2150 €/kk + kaikki yötyölisät päälle.Olen tyytyväinen!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tätä palkkakyselyä seuranneena vaikuttaa siltä, että aika pienet erot ovat sairaanhoitajan ja perus/lähihoitajan palkoissa.  Ainakin 2000-luvun taitteessa valmistuttuani sh:sta perushoitajaksi harmitti aika tavalla se pieni ero palkassa,  jonka sai 3 vuoden koulutuksen jälkeen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toi on ihan totta, että palkkaero Lh:n ja Sh:n välillä ei oo kyllä kummoinen. Olen aiemmalta ammatiltani lähihoitaja ja nyt valmistumassa sairaanhoitajaksi ja kyllä vähän v...aaa ettei 3,5 vuoden koulutus näy palkkatason muuttumisessa juuri ollenkaan. Vaatimustaso on kuitenkin jokseenkin eri. Eipä silti; ihan muut syyt kuin palkan perässä juokseminen ylipäätään ajoivat lisäopiskelun pariin :)

Unelma-ammatissa :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toi on ihan totta, että palkkaero Lh:n ja Sh:n välillä ei oo kyllä kummoinen. Olen aiemmalta ammatiltani lähihoitaja ja nyt valmistumassa sairaanhoitajaksi ja kyllä vähän v...aaa ettei 3,5 vuoden koulutus näy palkkatason muuttumisessa juuri ollenkaan.

Tilastokeskuksen mukaan lähärin ja sh:n palkassa on eroa kuntapuolella keskimäärin 475 euroa/kk. (v. 2008) Tietysti yksilöllisiä eroja palkoissa on paljon riippuen työajasta, kokemuslisistä, hk-lisistä yms..
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en oo tainnu vielä vastata tähän ketjuun...

TA-kaupunki

Sairaanhoitaja

2138e muistaakseni peruspalkka

Netto vuorolisien kanssa n.2300-2400e/kk

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yliopistosairaala, lähihoitaja ja peruspalkka 1932,65 (tais olla ihan tarkka sentilleen)+ lisät tietty. Ja mulla ei oo mitään "ikälisiä".

Ja miten voi olla HUS:ssa noin suuria palkkaeroja??

Muokattu - vinksi
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

sh, Helsingin kaupunki Tehtäväkohtainen palkka 2261,07 ja varsinainen palkka 2623.28(sis ikälisät ym lisät) + vuorolisät

"Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olipas kiva käydä vilkasemassa verkkopalkka tänään. Kyllä sitä näköjään osa-aikatyössä ja kaksivuorossa (ilman yötyötä) ihan mukavasti tienaa. Joululistasta käteen 840 eskoa. Enkä ollut edes jouluna kuin tapanin töissä ja uuden vuoden vapaalla. Loppiaiasen olin kyllä töissä. ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

pakko kysyä, missä on sit paras palkka? missä yksityisen puolella? miten kaupunkikohtaiset erot tulevat ilmi? turku, tampere, helsinki?

Dreaming of bigger and better things...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...