Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

Janne

Nyman ALLROUND Covertex

Recommended Posts

Janne   
Janne

Arvoisat kollegat, onko teillä kokemusta näistä http://wnet.suomi.net/kotisivu/sos.asu/housut.shtml (alimmat) housuista? Bongasin yhdellä neitosella joka oli tykännyt, mutta haluaisin kuulla laajemman otannan, koska ovat melko arvokkaat.

Olen "hieman" kyllästynyt housuihin jotka vaatii pitkät kalsarit jo muutaman asteen pakkasessa, josta taas seuraa hikoilu sisätiloissa. Ja kyllä, olen mukavuudenhaluinen...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Buddha   
Buddha

SUOSITTELEN!!! Ainoastaan pitkä asemapalvelus saattaa hieman hiostaa mutta pidä asemalla jotain muuta. Pitävät hyvin kosteutta, tuulta ja ovat lämpimät.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Waltte   
Waltte

Arvoisat kollegat, onko teillä kokemusta näistä http://wnet.suomi.net/kotisivu/sos.asu/housut.shtml (alimmat) housuista? Bongasin yhdellä neitosella joka oli tykännyt, mutta haluaisin kuulla laajemman otannan, koska ovat melko arvokkaat.

Olen "hieman" kyllästynyt housuihin jotka vaatii pitkät kalsarit jo muutaman asteen pakkasessa, josta taas seuraa hikoilu sisätiloissa. Ja kyllä, olen mukavuudenhaluinen...

Parhaat työ/talvihousut mitä mulla on koskaan ollut.... ERITTÄIN HYVÄT

kaikki buddhan mainitsemat ominaisuudet on totta..

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Ensihoitaja   
Ensihoitaja

Itelläni ollut. Yksityisellä puolella missä paljon kämppävarallaoloa/kotivaraa en pitänyt housuja hyvänä. Hikosivat sisällä ja paljasta ihoa vasten olivat kalsut ja ikävän tuntuiset iholla. Ite oon kyllä tykänny enempi tavallisista ohuista housuista. Ne vedän sisällä pitämieni verkkareiden päälle niin ovat riittävän lämpimät eikä tarvii vaihdella vaatteita. Jotkut muut ovat kuulemma tykänneet. Eiköhän nämä ole makuasioita.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Sinkku   
Sinkku

Yhdyn Ensihoitsun mielipiteeseen. Löytyy tuollaiset kaapista, mutta ei ne sovellu omaan käyttööni. Päivystys ja parin tunnin kuljetusmatkoilla noi housut on hiostavat. Muutenkin hankaloittavat elämistä kun ovat normaaleja paksummat.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille