Jump to content
MAINOS

Nyman ALLROUND Covertex


Janne

Recommended Posts

Arvoisat kollegat, onko teillä kokemusta näistä http://wnet.suomi.net/kotisivu/sos.asu/housut.shtml (alimmat) housuista? Bongasin yhdellä neitosella joka oli tykännyt, mutta haluaisin kuulla laajemman otannan, koska ovat melko arvokkaat.

Olen "hieman" kyllästynyt housuihin jotka vaatii pitkät kalsarit jo muutaman asteen pakkasessa, josta taas seuraa hikoilu sisätiloissa. Ja kyllä, olen mukavuudenhaluinen...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

SUOSITTELEN!!! Ainoastaan pitkä asemapalvelus saattaa hieman hiostaa mutta pidä asemalla jotain muuta. Pitävät hyvin kosteutta, tuulta ja ovat lämpimät.

I´m not sure what´s wrong... But it´s probably your fault

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Arvoisat kollegat, onko teillä kokemusta näistä http://wnet.suomi.net/kotisivu/sos.asu/housut.shtml (alimmat) housuista? Bongasin yhdellä neitosella joka oli tykännyt, mutta haluaisin kuulla laajemman otannan, koska ovat melko arvokkaat.

Olen "hieman" kyllästynyt housuihin jotka vaatii pitkät kalsarit jo muutaman asteen pakkasessa, josta taas seuraa hikoilu sisätiloissa. Ja kyllä, olen mukavuudenhaluinen...

Parhaat työ/talvihousut mitä mulla on koskaan ollut.... ERITTÄIN HYVÄT

kaikki buddhan mainitsemat ominaisuudet on totta..

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itelläni ollut. Yksityisellä puolella missä paljon kämppävarallaoloa/kotivaraa en pitänyt housuja hyvänä. Hikosivat sisällä ja paljasta ihoa vasten olivat kalsut ja ikävän tuntuiset iholla. Ite oon kyllä tykänny enempi tavallisista ohuista housuista. Ne vedän sisällä pitämieni verkkareiden päälle niin ovat riittävän lämpimät eikä tarvii vaihdella vaatteita. Jotkut muut ovat kuulemma tykänneet. Eiköhän nämä ole makuasioita.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yhdyn Ensihoitsun mielipiteeseen. Löytyy tuollaiset kaapista, mutta ei ne sovellu omaan käyttööni. Päivystys ja parin tunnin kuljetusmatkoilla noi housut on hiostavat. Muutenkin hankaloittavat elämistä kun ovat normaaleja paksummat.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...