Jump to content
MAINOS

Jobstep!


Asswiper

mielipiteeni jobstep.netin toiminnasta  

29 ääntä

  1. 1. mielipiteeni jobstep.netin toiminnasta

    • kyllä, hyvin toimii!!
      0
    • ei vois olla enempi hanurista
      32
    • toimii kohtalaisesti
      3


Recommended Posts

Tällaista tietoa oli tullut:

"Jobstep.net on osoittautunut suosituksi sote-alan harjoittelupaikkoja

välittäväksi palveluksi. Tämän takia palvelun kapasiteettia joudutaan lisäämään,

ja se aiheuttaa muutaman päivän pituisen katkon palvelun käytössä. Näin ollen

harjoittelupaikkoja voidaan alkaa varata vasta sitten, kun palvelu

käynnistetään uudelleen. Käyttäjien kannattaa vierailla Jobstep.netissä

seuraavan kerran keskiviikkona, jolloin toivomme myös palvelun toimivan

moitteettomasti."

Meneeköhän nyt kaikki varaukset uusiksi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 158
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

7 tuntia meni ilmotautumiseen, pääsin ykkösvaihoehtooni ja olen aivan mielettömän tyytyväinen. Olin aivan varma, että ne paikat on jo mennyt...  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tällaista tietoa oli tullut:

"Jobstep.net on osoittautunut suosituksi sote-alan harjoittelupaikkoja

välittäväksi palveluksi."

Ihmettelin vähän, että mikä uutinen toi nyt oikein on kun kaikki HUSin paikat varataan Jobstepin kautta...

5.40 tänään pelitti loistavasti, ja sain varauksen tehtyä  ;D Nyt vain odotellaan vahvistusta...

Ja vahvistusta odotellaan edelleen... Onko kukaan saanut vielä vahvistusta sähköpostiin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

PEr....stä koko jobstep!! Viime syksynä boiktoin koko systeemiä ja laitoin opettajan varaamaan harjoittelupaikan. Pääsin toivomaani paikkaan ilman varausta. Tänä keväänä jouduin nöyrtymään; varasin paikan kaksi päivää ennen ilmoitetua aikaa ja varaus hyväksyttiin.  Edelleenkin olen sitä mieltä, että opettajat saisivat hoitaaa koko homman - ja tietenkin opiskelijoiden toiveiden mukaisesti... 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onneksi meillä kiertää lista johon saa laittaa nimensä mihin haluaisi mennä harjoittelemaan. Jos ei tunkua paikkoihin niin pääsee toivomaan paikkaan. Jos halukkaita enemmän kuin paikkoja niin opettaja arpoo opiskelijat sinne.

"mutsis teki valituksen, kun sut sai"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuli joku sähköposti vahvistukseksi? Yh, mä en oo saanu vieläkään:(

Juu, opettaja laittoi vahvistusmeilin :) Otapa yhteyttä siihen opettajaan, joka teidän ryhmän vahvistukset hoitaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sain vahvistukset syksyn harjoitteluihin muutama päivä sitten ja pääsen toivomiini paikkoihin :) Menen mm. vastasyntyneiden valvontaosastolle. Mielenkiinnolla odotan!

Ravistettava

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mielenkiintoista. Mulle EI ole vieläkään tullut varmistusta :o Eikä ole yhtäkään hajua, että mistä ihmeestä tää johtuu. Jobstep meni kiinni kai vasta 15.5, jotn jos maikat alkavat purkamaan jonoja vasta sitten. Joka tapauksessa pieni paniikki alkaa hiipimään mieleen, mitäpä jos....

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mäkään en ole saanut varmistusta, yksi opiskelukaveri oli saanut eilen (haki Puolarmetsään). Jobstepissä paikka on kuitenkin vielä mun omissa varauksissa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 kuukautta myöhemmin...

Onko se nyt niin että kevään 2006 harjoittelupaikkojen haku alkaa 1.11. klo. 00, vai onko tämä pelkkä huhu. Meidän edistyksellinen koulumme (Stadia) ei ole asiasta pahemmin infonnut. Aika vähissä oli vielä jobstepissa noi paikat joita pääs selaamaan. Ja pidetäänkö asiasta tarkoituksella näin vähän ääntä, vai olenko vainoharhainen?

Kertokaa joku fiksumpi.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Toivottavasti ei ala 1.11., koska meille on luvattu seuraavan harjoittelun paikoista tietoa marraskuun puoliväliin mennessä. Olisi kiva tietää, mitä varata ennenkuin varausten tekeminen alkaa.

Meidän luokkamme elää huhun mukaan, että paikkojen varaus alkaisi joulukuun alussa. Oisko se sitten 1.12 klo 00.00.

Ja joo, Stadian hyvin informoituja olemme mekin ;-)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä tänään Jobstep-info, pistän vaikka tännekin viestiä myöhemmin illalla. Itsekin olen kyllä siinä käsityksessä, että varaus alkaisi 1.12. Ei Stadiassa oikein tuo tiedotus tosiaan pelaa, tässäkään asiassa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...