Jump to content
MAINOS

Jobstep!


Asswiper

mielipiteeni jobstep.netin toiminnasta  

29 ääntä

  1. 1. mielipiteeni jobstep.netin toiminnasta

    • kyllä, hyvin toimii!!
      0
    • ei vois olla enempi hanurista
      32
    • toimii kohtalaisesti
      3


Recommended Posts

Vappupäivän jälkeisenä yönä klo. 00.00 alkaa haku ensi syksyn harjoittelupaikkoihin. Vai alkaako? Paikkoja on ollut varattavissa jo aikaisemmin, mutta Stadian, Laurean, Arcadan ja Diakkin yhteisen sopimuksen mukaan ennen tätä ajankohtaa tehdyt varaukset nollataan.

Saas nähdä miten se todellisuudessa menee. Huijaako joku koulu? Onko parhaat paikat jaettu Jobstepin ulkopuolella? Onko tämä väärin niitä kohtaan, joilla ei ole omaa konetta?  Ainakaan päivystyspolipaikkoja en sieltä löytänyt, ja heräsi myös epäilys siitä osaavatko kaikki osastonhoitajat "syöttää" omat osastonsa sinne.  Eri maikoilla on myös ollut erilaisia käsityksiä siitä, voiko paikkoja luvata etukäteen. Myös hakuajankohta vähän arveluttaa.

Yksi asia on kuitenkin varma. Koko systeemi menee tukkoon kun kaikki menevät tekemään varauksia samaan aikaan. Epäselvää on vain se, milloin varausjärjestelmä alkaa taas toimia. Myös paikkojen etsimisessä näyttää olevan ongelmia. Paikkoja löytyy jobstepista  käsittämättömillä hakusanoilla (esim. kir*)

Onko tässä mitään järkeä? Aiheuttaa vaan ihan turhaa vaivaa kaikille. Ainkin omien kokemuksien mukaan aikaisempi systeemi, jossa tarvittaessa arvottiin, toimi oikein hyvin.  Kommentteja.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 158
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Joo, varauksia näyttää olevan jo pilvin pimein, vaikka varausaika tosiaan alkaa vasta maanantaina. Olen myöskin kuullut ainakin erään Stadian opettajan luvanneen paikkoja ohi Jobstepin, ja on myös antanut opiskelijoille lupia varata paikka etukäteen, ilman että varausta poistetaan. Epäeettistä toimintaa mielestäni tällaiselta opettajalta! Epäeettistä myös opiskelijoilta jotka yrittävät kepulikonstein paikkoja saada.

Itselläni ei aiempaa kokemusta paikan hankkimisesta ja olin edelliseen systeemiin ihan tyytyväinen. Toivottavasti toimi tämäkin systeemi... Ja töihin en maanantaina mene, ennen kuin olen paikan saanut varattua!  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Itse opiskeken Stadiassa ja sisätautien harjoitteluun pitäisi nyt varata 2.5 lähtien paikkaa.

Meidän koulun jobstep-vastaava lähetti juuri eilen viestin, että KAIKKI ennen 2.5 tehdyt jobstep varaukset käydään dellaamassa, siis meidän koulun opiskelijoiden osalta.

Myös meidän harjoitteluamme koordinoiva opettaja ilmoitti, että ennen 2.5 varattua harjoittelupaikkaa ei tulla hyväksymään.

Muutamat meidän harjoittelupaikoistamme eivät tule Jobsteppiin, mutta ne eivät todellakaan ole mitään haluttuja paikkoja. Kaikki haluavat tietty akuuttiosastoille ja nuo jobstepin ulkopuoliset paikat ovat Herttoniemeä ja Malmin ei-niin-akuutteja osastoja.

Ulkopaikkakuntalaiset ovat saaneet hankkia kotipaikkakunniltaan harjoittelupaikkoja, jos ovat halunneet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Omasta mielestä vaikka tarkoitus on hyvä, niin silti tää toteutus HAISEE!!! Yritän juuri itse epätoivoisesti varata paikkoja, mutta tää helvatun konen jumittaa... Joten liian paljon muitakin tekemässä samaan aikaan varausta? Meillekin painotettiin että ennen 2.5 tehtyjä varauksia EI oteta huomioon vaan ne nollataan. Näin toimitaan LAUREA:ssa. Näyttävästi joillakin maikoilla on sitten moraalim kanssa pieniä ongelmia, mikäli tollaista vilunki peliä harrastetaan! Tässä oli meikäläisen purkaus, nyt pitää palata tappelemaan koneen kanssa:(

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan niinkuin tälliseksi pikagallupiksi; onko kukaan saanut jo varattua syksyn harjoittelupaikkoja? Ite olen tapellut phjelman kanssa jo klo 9 alkaen EIKÄ vieläkään ole mitään tapahtunut angry.png Tässä on käyty jo maikan luona, joka ei pystynyt tekemään mitää. Serveri kai siellä nyt mättää, mutta vois ne jumantsuka laittaa nyt jonkinlaisen tiedotuksen jo etusivulle. Pääkäyttäjät eivät osanneet sanoa, että kuinka nopeasti vika saadaan korjattua :-

Voisiko joku ihana ihminen kertoa, MIKSI ihmeessä tälläiseen systeemiin on ikimaailmassa edes siirretty? *ihmettelee pienessä päässään keinoja hajottaa tietokone*

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kävin aamulla ennen seitsemää varaamassa. Vähän tökki, mutta onnistui lopulta. Äsken yritin mennä täältä koulusta jobstepiin, mutta ei mitään toivoa, kun kaikki muutkin näköjään yrittää sinne nyt -ainakin tässä luokassa ;D..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Minä sain varattua harjoittelupaikan viime yönä n. klo 02.

Nyt oli koulun mailiin tullut viesti, että Jobstep on alhaalla ja ohjelmistofirma setvii asiaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä oon ihan hajalla tän kanssa. Yhden sivun latautumiseen menee melkein kymmenen minuuttia. Kyllä tää on kuningas systeemi.

Aina saa hävetä ja kärsiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

5.40 tänään pelitti loistavasti, ja sain varauksen tehtyä  :D Nyt vain odotellaan vahvistusta...

No, eikös tää ollut aika odotettavaa, että systeemi jumittaa...  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyselin Kuntulta et millon opettajat mahtaa vahvistaa nämä mein varaamat paikat; parin vkon sisällä. Ja sit hän muistutti et oonko huomioinut että olenko perus- vai syventävien opintojen paikkoja varannut...toivotaan että keltään ei mee paikka sen takia ohi, et ois varannut vahingossa väärin. Mut ihan oikein et ne on tolleen ryhmitelty, et on sit ees jotain mahiksii päästä minne haluaakin ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toisaalta mä en ymmärrä tätä hössötystä, jos kerran aikaa ilmoittautumiseen on 2 viikkoa ja paikkoja tulee koko ajan lisää. Vielälin olen sitä mieltä, ettei tää ole tämäön stressin ja hampaiden kiristämisen arvoista.

Onnea niille, ketä osasivat varata jo yön aikana,sitähän sanotaan että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa!;D

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varmistetaan nyt sen verran, että oletteko te kaikki niin pitkällä opiskeluissanne, että pystytte ruksaamaan vaihtoedon syventävä? Itse kun haluaisin mennä valintaisena päivystyspoliklinikalle niin sieltä ei löydy yhtäkään paikkaa kyseisenä ajankohtana. Ainoastaan vaan syventävänä. TÄÄ ON VÄÄRIN!!!;D

Opettaja infos, että meikäläisen kotikauoungin sairaalan harjoittelupaikka tulee vasta huomenna nettiin, joten nsen suhteen ei ole paniikkia.

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heti puolen yön jälkeen systeemi jumitti kunnolla. Klo.5 pirteänä uudelleen ja koko harjoittelu paikkoja mitä sielä piti olla ei löytynyt, nyt töistä tulleenaa ei pääse paikkoja katsomaan. Vit** kun Vit***AA

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehkäpä pitäis perustaa anti jobstep yhteisö? ;D Onhan jokaisessa pilotti hommassa ongelma, mutta ku tämä jumitusongelma on ollut jokaisella kerralla kun oon yrittänyt ilmoittaa sinne.

Toivottavasti homma sujuu huomenna paremmmin, mutta kuten Katatoninen sanoit, niin tää homma kusee ihan kunnolla. Ja sitten kun olen täysin kyrsiintynyt niin tästä saadaakin Off Topic aihe varmasti! angry.png

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehkäpä pitäis perustaa anti jobstep yhteisö? ;D Onhan jokaisessa pilotti hommassa ongelma, mutta ku tämä jumitusongelma on ollut jokaisella kerralla kun oon yrittänyt ilmoittaa sinne.

Toivottavasti homma sujuu huomenna paremmmin, mutta kuten Katatoninen sanoit, niin tää homma kusee ihan kunnolla. Ja sitten kun olen täysin kyrsiintynyt niin tästä saadaakin Off Topic aihe varmasti! angry.png

Tuntuu ainakin että ainakin Stadiassa kaikki asiat on näitä legendaarisia pilotti hommia  angry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä sain kans varattuu paikan tänään aamulla, ja pääsin melkeen sinne mihin olin halunnu, en ihan ykkösvaihtoehtoon, mutta kuiteskin. Oon ihan tyytyväinen. Koululla pari tyyppii sano et ne ei ollu päässy viel tänään päivälläkään ilmottautuu, ku jobstep ollu jumissa koko aamupäivän. Ei toi ainakaan mikään reilu systeemi oo.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...