Jump to content
MAINOS

Jobstep!


Asswiper

mielipiteeni jobstep.netin toiminnasta  

29 ääntä

  1. 1. mielipiteeni jobstep.netin toiminnasta

    • kyllä, hyvin toimii!!
      0
    • ei vois olla enempi hanurista
      32
    • toimii kohtalaisesti
      3


Recommended Posts

Vieras: Student Midwife

pelkkää valkoista sivua puskee koko ajan.

Kuinka monta kertaa tämä katastrofi pitää tanssia, ennenkuin tajutaan, että homma ei pelitä?

Taidan ihan piruuttani merkata nämä koneella istutut tunnit harjoittelutunneiksi. On meinaan mahtava olo olla huomenna harjoittelussa, jos tämä menee taas aamukuuteen niinkuin viime keväänä. :pommi:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 158
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

pelkkää valkoista sivua puskee koko ajan.

Kuinka monta kertaa tämä katastrofi pitää tanssia, ennenkuin tajutaan, että homma ei pelitä?

Taidan ihan piruuttani merkata nämä koneella istutut tunnit harjoittelutunneiksi. On meinaan mahtava olo olla huomenna harjoittelussa, jos tämä menee taas aamukuuteen niinkuin viime keväänä. :pommi:

Muistatko Student Midwife kuka on Stadian jobstep vastaavaa, valitusta täytyy alkaa rustaamaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voi niitä kultaisia aikoja kun paikat jaettiin huutoäänestyksellä, sai vittu vetää rauhassa herneet kerralla nenäänsä kun naapuri sai paikan, jonka itse halus. Vit**usta kesti hetken ja sekin päivällä. Ei tarvinnut yöllä notkua netissä ja joka kerta miettiä seuraavan päivän antoista harjoittelua.

Kun kunttu hoitaa niin asia on jämpti  :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos kaikille, jotka ovat yhdessä valvoneet tänä kauniina, mielenkiintoisena ja toimintaa täynnä olevana yönä jobstep.netin parissa. Mielenkiintoinen ja toimiva systeemi. Katatoninen siirtyy stupor tilaan aamuun asti, ehkäpä aamulla on parempi on...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

No nyt se s***nan keksintö vinkuu, että väärä käyttäjätunnus tai salasana, kun ne tasan tarkkaan ei ole vääriä, kun on koneelle talletettu. Jos pyytää ohjelmaa lähettämään salasanamuistutuksen sähköpostiin, niin ohjelma herjaa, ettei löydä käytäjätunnukselle spostiosoitetta, vaikka mulla on edessäni maili, jonka systeemi on minulle lähettänyt vahvistaessaan rekisteröitymiseni.

On sitten niin perseestä. Toivottavasti joku kusee verta siellä VM-Datalla just paraikaa ja pelkää duuninsa puolesta, kun tuli jälleen kerran sössittyä tämä homma. :ei_ei: ::hakkaa päätä seinään:: :ei hyvä:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Stadian yhteyshenkilöksi Jobstepiin muuten annetaan tuolla itse pirunsivuilla Astra Francke-Vehmas

.

Huomenna lähtee tulikivenkatkuista mailia naiselle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

sama homma.. ihme virheitä! aloin jo ihmetellä sekoonko ite jotain, kun tosiaan mullaki oli salasanat ym koneella tallessa.. pimeetä touhuuuu.........kaveri sai puol tuntii sit varattuu peijakseen paikan mut kyl täs kovasti jo huvittais mennä sänkyy..

Ratkaisu on vain hetki, jolloin väsyt ajattelemiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joo... ei tässä löydä sanoja kuvailemaan tunteita jobstepiä kohtaan. Hienointa ehkä on ollut yön kuluessa se, että äsken kun jo pääsin viime metreille paikan varauksessa, systeemi taas kaatui. On se hienoa, että ei voi opiskella ilman tällaista extra skeidaa. :shock: ::(:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Villi veikkaus on, että joku yritää siellä VM-Datalla saada epätoivoisesti lisäkapasiteettia palvelimelle ja meni sitten deletoimaan käyttäjätiedoston...

Mullakin oli paikka hyppysissä, mutta sinne meni kun viikkoja ruksatessa heitti sivun tyhjäksi ja sitten alkoikin tää väärä tunnus -vittuilu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: kilppari

just joo helvetti. mä luulin jo et ite oon seonnu, mut onnex muillakin on sama homma. mitä hittoa täs nyt pitäs tehä, kun ei viittis nukkumaan mennä kun on tähän asti valvonut jo...  :- ::(: 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kuulemma "työnantajapuolella" herjasi samaa väärää salasanaa/virhettä jne pari päivää sitten.

Piti nyt ennen aamuvuoroa herätä katsomaan saisko sieltä mitään mutta ei...

:(

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suomeksi sanottuna systeemi kusee!!! angry.png Harjoittelupaikkaa on todella mukavaa vielä varata erittäin kipeenä :( Menee vaan hermot pikkuhiljaa... Mäkin olin hieman aikaa ihna ihmeessäni kun kone alkoi väittämään, että väärä käyttäjätunnus jne. Kun yritin saada salasanan s-postiini niin kone keksi vaittää, ettei mun s-posti osoitettani löydy. Ota siitä nyt sitten selvää!!!

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Saas nähdä miten homma etenee, kun ilmeisesti kukaan ei ole saanu paikkaa varatuksi, ja nyt koko systeemi on sekaisin. Yritin rekisteröityä sinne uudestaan, mutta ei onnistunut sekään. Uskomatonta ettei asiaan oltu tehty mitään korjausta viime kerran jälkeen.  angry.png

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt  palautetta menemään myös koulujen vastuuhenkilöille, ei tällaisessa kyykytyksessä ole mitään tolkkua.  angry.png  Voimille ottaa tietysti itse kullakin yövalvomisen ja ärsytyksen myötä, mutta jollei valita  niin sitten ei ainakaan mitään tapahdu... 

Onnelliset te joilla on vikat harjoittelupaikkabuukkauset työn alla...  Itsellä tämä rääkki vielä muutaman kerran  :(

Leikkurisisar uraputkessa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Soitin tässä juuri tämän valvotun yön jälkeen WM Dataan. Lupasivat selvitellä asiaa, mikä mättää systeemissä. Mielenkiintoista, ei siellä ilmeisesti ainakaan kukaan ole päivystänyt yöllä...?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joopajoo,herjaa toi ****tin jobstep, ettei löydä s-posti osoitetta..Yritin kirjautua minäkin uudelleen,mutta ei toimi homma niinkään.. Eipä olis koko päivää aikaa jumittaa koneella... Loistava systeemi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja sitten sellainen pieni asia; MIKSI kukaan ei ole laittanut etusivulle tekstiä, jossa kerrottaisiin mikä mätää ja samalla PAHOTELTAISIIN aiheutunutta haittaa...! Tää on tääs näitä vastoinkäymisiä, jotka vois jäädä pois. Mä oon ihan varma, että kun itse valmistun vuoden päästä niin vasta silloin systeemi toimii täydellisesti ei siis sivujen jumituksia, koneen v-ttuilua tai valvottuja öitä turhaan. Mutta siihen asti koitetaan vaan jaksaa ja antaa tietenkin kiukkuista palautetta vastaaville henkilöille!

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jeps jeps... minä laitoin jo yöllä kiukkuisia meilejä tuonne opettajistoon päin, että on se kumma kun tää ei taaskaan toimi.

Nyt varmaan sitten odotellaan taas viikko että systeemi korjaantuu ja sitten kaikki paikat onkin jo varattu.

Muutenkin noita paikkoja on niin vähän, meillä, siis pelkästään meidän koulussa on opiskelijoita jotka tarvitsisi ko jaksolle paikan kaksi kertaa niin paljon kuin niitä sopivia paikkoja olisi. angry.png

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

::hakkaa päätä seinään::

VOI KILIN PALLIT!!! Mä olen hinkannut tätä konetta ikuisuuden, ja huonosti nukutun yön jälkeen voin sanoa että Jobsteppiä ei voi kuvata sanoin.

Tämä on kaikkien sanojen tuolla puolen.

Olen ollut koko helvatan yön tässä, ja koettanut varata paikkaa.

Pääsin viikkojen varaus vaiheeseen ja painoin "varaa viikot". Sitten se hiton yhteistyökykyinen sivusto ilmoittaa että sivua ei voi näyttää ja vaikka koetin pävivittää 100kertaa-- ei voi näyttää.

Tämä ongelma on kuulemma kaikilla; salasana ja k.tunnus ei täsmää. Mihinkään ei pääse.

Vitun WM Data. Minkä saatanan kirjekurssin olette käyneet kun mikään ei toimi?!??!?!?!?!?! Tämä on joka vuosi samaa paskaa. Miksei voi tulla muutosta?!?!!?

Onkohan se mun varaus siellä? Kun pääsin yöllä kerran läpi katsomaan omaa paikkavaraus tilannetta, se ilmoitti että minulla on harjoittelupaikka varattuna, MUTTA sairaalan nimeä ei lukenut siinä, vaan siinä luki jotain vitun NOBC89943904, Connection not open.

Voi v*tulla päähän. Onpa kiva suorittaa harjoittelu jossain nobccccccc paskassa, vaikka varasin harjoittelupaikan HYKSin sairaalasta.

KYLLÄ ON IHQUA!

Before God we are all equally wise - and equally foolish.

-Albert Einstein-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...