Jump to content
MAINOS

kyllä helpotti


otto

Recommended Posts

Olin hoidettavana eräässä sairaalassa ja eräänä aamuna oh kävi laittamassa jokaiseen potilashuoneeseen tälläisen lapun ilmoitustaululle. Ei oikein tienny oliko se hauska vai ei. Potilaalle siitä ei kyllä mitään iloa ole. Joo ja pienentäsin kuvaa jos osaisin.

muoks:kuvaa pakattu

290804_057.jpg

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No, ei tosta kyllä potilaille mitään iloa ole päinvastoin.(Saatikka hlökunnalle) Ei sitten mitään parempaa liimattavaa hänkään keksinyt. Suosittelen vaihtamaan kyseisen lapun esim. käsien pesu ohjeeseen...tai ihan mihin muuhun vain  ;D

Meillä oli samantyyppinen lappu ennen osaston käytävän seinällä, ja se aiheutti potilaissa vain hilpeyttä. Siinä oli esim mainittuna Rinnalla kulkeminen.( Mä kuljen ehkä omaisena rinnalla, mutta en hoitajana.) Ja vielä kun samassa kaaviossa on ammatillisuus...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meidän koulussa noi kys. asiat on käyty läpi sataan kertaan... Kirja on monimuotoinen sosiaalipolitiikka, sos. ja terveydenhuoltoalan toimintaperiaatteet.. Hohhoijaa...;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jokaiseen potilashuoneeseen? Mitä hel**tin iloa noista potilaille on? Oli varmaan käynyt jossain loistavassa koulutuksessa ideoita saamassa ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tiedämpä osaston jonka jokaisen potilashuoneen ovessa on lappunen, jossa lukee käsihygieniasta ja vierailuajoista, mikä on ihan hyvä... mut parasta on kun siinä kehotetaan että "myöskään huonekaverin asoista ei ole hyvä puhua ulkopuolisille"  ... ja tää sama typo on joka lappuses tietty...  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikään ei ole niin ällöä kuin tyhjät sanat ja jonninjoutava sanahelinä!  angry.png Mitä ne sitäpaitsi potilashuoneessa tekee? Ehkä oh ajatteli muistuttaa hoitajia näistä asioista, mutta noiden sanojen toteutuminen ei ole kyllä muistista kiinni eikä lappujen liimailusta.... Oksettavaa... sairaiden ihmisten pilkkaamista.

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tän täytyy olla jokin hoitotieteellinen innovaatio :P Jos oh tekee vaikka väikkäriä hoitajien motivoimisesta noudattamaan hoitotyön periaatteita vaaleanpunaisten lappujen avulla?  :)

Väitös: Vaaleanpunaisten lappujen vaikuttavuus hoitajien asenteisiin terveyskeskuksen vuodeosastolla

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo ihan selvästi kotoo otettú kuva! Eikai teillä metali ovii ole kun näyttäs magneetilla olevan lappu kiinnitetty. ;o)

ihan selvästi metallinen ilmoitustaulu joita myydään ikeassa.

Ratkaisu on vain hetki, jolloin väsyt ajattelemiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

sellanen nostoliina siinä roikku. Muuten paikka oli ihan ok. Tietysti vuodepotilaan elämä on yhtä helvettiä kun telkkarin kaukosäädin ei toimi  angry.png Ja ihan vinkiksi, peltikatto on märkänä liukas :)

muoks: kuvaa pakattu

290804_037.jpg

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja ihan vinkiksi, peltikatto on märkänä liukas :)

Onhan kuva omasta kintustasi? Jos ei, niin lupa varmaan kannattaa kysyä julkiseen levittämiseen.

Ja kuvista vielä sen verran että nämä sinun lähettämäsi kuvat ovat kokoluokaltaan sellaisia että modeemisurffaajat eivät ilosta hihku. Kuvankäsittely on helpompaa kuin uskotkaan, ei muuta kuin kokeilemaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Siinä oli esim mainittuna Rinnalla kulkeminen.( Mä kuljen ehkä omaisena rinnalla, mutta en hoitajana.) Ja vielä kun samassa kaaviossa on ammatillisuus...

- elämä on asenne kysymys -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sattuuko kukaan muistamaan sitä aikaa kun lähihoitajakoulutusta suunniteltiin? Kun koulutukselle keksittiin nimivaihtoehtoja oli lähihoitaja nimen rinnalla toinen vaihtoehto: VIERELLÄ KULKIJA!!!!!!!Oksettavaa...:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä siinä ihan oma kinttu on, eihän sitä toisten kuvia :) Joo pelastuslaitoksen pojat näppäs kuvan mun kameralla.  Pitäähän merkkitapahtumat aina ikuistaa :P Onnex naama jäi kuvaamatta, oli nimittäin hiukka kalpee tossa vaiheessa. No nyt on kyllä aikaa opetella kaikenlaista, joten voi olla että ne kuvatkin pienenee(ja laajakaistat halpenee).

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tiedämpä osaston jonka jokaisen potilashuoneen ovessa on lappunen, jossa lukee käsihygieniasta ja vierailuajoista, mikä on ihan hyvä... mut parasta on kun siinä kehotetaan että "myöskään huonekaverin asoista ei ole hyvä puhua ulkopuolisille"  ... ja tää sama typo on joka lappuses tietty...  :)

Mun mielestä toi ei ole ollenkaan huono juttu. Potilaat mun kokemuksen mukaan selvittää huonetovereidensa vaivoja siellä sun täällä nimineen päivineen. Ei tuo yksityisyydensuoja käy mielessä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun mielestä toi ei ole ollenkaan huono juttu. Potilaat mun kokemuksen mukaan selvittää huonetovereidensa vaivoja siellä sun täällä nimineen päivineen. Ei tuo yksityisyydensuoja käy mielessä...

Eikös tuo asia käydä läpi jo tulohaastattelussa tms?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yksityisyyden suojapa hyvinkin. Kun lykkää paskaa alusastialle 170cm korkean sermin takana ja viereisen vuoteen ympärillä pidetään sukukokousta.  Tuo lautaselle paskominen oli kyllä ikävin kokemus koko reissussa. Onnex pääsin liikkeelle kun lääkitys rupes viemään vetelälle :)

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yksityisyyden suojapa hyvinkin. Kun lykkää paskaa alusastialle 170cm korkean sermin takana ja viereisen vuoteen ympärillä pidetään sukukokousta. 

Ei tullut hoitajilla tai sulla mieleen pytää ylimääräsiä ulos?  :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun mielestä toi ei ole ollenkaan huono juttu. Potilaat mun kokemuksen mukaan selvittää huonetovereidensa vaivoja siellä sun täällä nimineen päivineen. Ei tuo yksityisyydensuoja käy mielessä...

Eikös tuo asia käydä läpi jo tulohaastattelussa tms?

Missä he....n tulohaastattelussa...  ;) ;D Aika harva hoitaja mun kokemuksen mukaan tuosta asiasta puhuu. Ja ihan oikeesti, en muista kovinkaan montaa kertaa että olisi tulohaastatteluita tehty! Nyt tullut ylemmältä taholta ukaasi, että ne pitää tehdä. Ei noteerattu silloin kun vaan tällanen lähihoitaja tekemättömyyttä ihmetteli...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yksityisyyden suojapa hyvinkin. Kun lykkää paskaa alusastialle 170cm korkean sermin takana ja viereisen vuoteen ympärillä pidetään sukukokousta.  Tuo lautaselle paskominen oli kyllä ikävin kokemus koko reissussa. Onnex pääsin liikkeelle kun lääkitys rupes viemään vetelälle ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Siis toi on järkyttävää ! Kukaan joka itse on ollut potilaana sairaalassa niin voi vaan mielessään kuvitella potilaan tunnetta. Mä potilaana en ikipäivänä suostuisi tuollaiseen !  ;D

- elämä on asenne kysymys -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...