Guest solina -68 Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Millaista on Kuopion yksikössä? Kokemuksia haluaisin kuunnella! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoitulinen Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 No, eipä kannata ihmetellä kyseisen lafkan jatkuvia ilmoituksia mol:fi sivuilla. Kiitos näistä sisäpiirin tiedoista- säästyy monelta harmilta, kun käy hoitaja.net sivuilla. Kiitos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Triina Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Henkilökohtaista kokemusta ei ole, mutta kuullut olen yhtä ja toista. Olen lisäksi hoitanut Vireestä tulleita potilaita ja ikävä kyllä näiden potilaiden kohdalla on toistuvasti ollut perushoidossa puutteita. Kuivunutta ulostetta koko esinahan alunen täynnä, likaiset vaatteet ym. Lisätietoa tai raporttia soittaessa puhelimeen vastaa usein henkilö, joka ei potilaasta osaa juurikaan kertoa ja kielimuurikin saattaa olla asiointia haittaava. Yksittäistapauksista ei voi kovin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä tehdä, mutta oma mielikuva on muodostunut melko negatiiviseksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rudolf Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 miten on mahdollista, että tietyt henkilöt pääsevät -kouluttamattomina johtopaikoille- tekemättä juuri mitään, osaamatta yhtään mitään, ja puukottamalla toisia koko ajan selkään? miten on mahdollista että voi vaatia toisilta ihan mitä tahansa "pomon" ominaisuudessa, vaikka on itse läpilaiska? miten on mahdollista, ettei firma vaadi koulutusta, tehtävään jossa on vastuu koko paikasta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ilkimykset ja laiminlyönnit kuriin! Posted October 8, 2015 Share Posted October 8, 2015 Kamalaa luettavaa! Kannelkaa hyvät ihmiset jonnekin korkeammalle taholle tietämistänne epäkohdista missä ikinä niitä huomaattekin, vaikka anonyymisti, jos pelkäätte jotain. Joskus epäkohdista kannattaa olla yhteydessä muualle kuin sen firman johtoon, missä mahdollisen epäkohdan havaitsee, etenkin, jos tuntee, ettei näitä asioita oteta vakavasti. Aluehallintavirasto/Valvira... valvovat asiamukaisen hoidon toteutumista ja esim. tehy ja super valvovat työntekijöiden oikeuksia ja etuja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 On se nyt kumma, Mainio Vire on paras työpaikka ikinä! Hermanni tosi hyvä, kuten myös Sofia ja Severi, menkää ihmeessä katsomaan ennenkuin haukutte pystyyn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mainio vireen kotihoidossa töissä Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Siis toi firma on aivan läpimätä. Palkkoja ei makseta tai jätetään puolet maksamatta. Palkkalaskelmat on aivan mitä sattuu, niin sekavia ettei saa mitään selvää. Palkkatoimistoon kun soittaa niin raivoavat siellä ihan kuin se olisi mun vika etteivät ole maksaneet mulle MUN rahoja. Tosi törkeetä käytöstä. Joka pikku asiasta saa vääntää ja kaikki tehdään mahdollisimman vaikeeksi. Työvuoroja todella vaikea saada vaihdettua. Kilometrikorvauksia ei makseta. Sairaslomalle ei kannata jäädä, et saa ikinä rahojasi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maiju Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 Mainio Vire hakee paljon kesätyön tekijöitä onko asiat edelleen huonosti? Kotihoito kiinnostaisi mutta yllä oleva kommentti mietityttää Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Minäkin kaipaisin tuoreita kokemuksia Mainio Vireestä työnantajana. Haastatteluaika on varattuna, joten onko ketään jolla olisi vinkkejä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeppis Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 Palkat maksetaan miten sattuu. Kaks kuukautta maksoivat ihan oikein, nyt viimesimmästä kahden viikon palkasta puuttuu kahden päivän verran rahaa. Ylityöstä eivät maksa kun tunti tunnista. Johto sanelee mitä pitää tehdä ja miten, vaikka ei tunnu olevan harmainta hajua hoitotyöstä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fuusio Posted June 16, 2016 Share Posted June 16, 2016 Täysin läpimätä firma, toivottavasti Mehiläinen erottaa koko MV porukan ja pistää hommat kuntoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vieras Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Minä olen keikkaa tehnyt Vire koti Martinlähde Hyvinkäällä ja palkka tullut ajallaan ja mukava paikka olla työssä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Keikkailija Posted October 13, 2016 Share Posted October 13, 2016 Ihan kaikki riippuu hoitajien työmoraalista, miten hommat tulee hoidetuksi. Tein useampaan virekotiin keikkaa ja ihan ovat erilaisia paikkoja olla töissä. Aina työyhteisöihin mahtuu valittajia ja niitä löysäilijöitä, jotka osaavat luistaa hommista... puhua kyllä jaksavat ja pineimmistäkin asioista meteliä pitää... plääh näitä juttuja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Veli ponteva Posted October 30, 2016 Share Posted October 30, 2016 Eipä paljon muuttanut Mehiläinen MV:n toimintaa, paitsi vähentää taktisesti nyt hoitajia. Miten on mahdollista, että henkilökuntaa kohdellaan kuin jotain " rasitesakkia" , uhkaillaan ja käytetään ihme ilmaisuja ajan käytöstä...miten on mahdollista, että Mainio Vire on edelleen täynnä epäasiallisia esimiehiä, epäpäteviä johtohenkilöitä, lahjottuja luottamusmiehiä, lähiesimiehiä jotka eivät ppuolusta työntekijöitään - jne.??? Huhhuh, olen iavan kauhuissani. Älkää hyvät hoitajat lähtekö tämän firman kelkkaan, - paitsi jos haluatte aina "nuoleskella" johtoa, laiminlyödä työtänne, olla yliklttejä " potkupalloja" tms. Minkäänlaista ihmisarvoa ei tämä firma työntekijöilleen anna. Kyllä meissä hoitajissa pitäisi olla niin paljon fiksuja ammattiaan kunnialla harjoitavia hoitajia, että saisimme nämä ahneet ulkolaiset " hoivapalvelutuottajat" ruotuun. Nyt joku kohta taas kirjoittaa, että "mitä ihmettä -niin hyvä MainioVire" yms. Ja saa seuraavana päivänä pikkuisen lisää mainetta ja kunniaa työnantajalta, sillä ilmoittaahan HÄN kuinka piti TAAS meidän puolta. Hyi olkoon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SHHT Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 Mainio Vireen kotitori Tampereella hakee sairaanhoitajaa. Mikä on Kotitori, kannattaako hakea töihin? Millainen henki työpaikalla on? Palkka? Työkuva? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xxx Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 hei,haluisin tietää onko kellään kokemuksia Toijalan Arwolasta.Sinne haetaan usein uusia työntekijöitä,että uskaltaako hakea? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.