Jump to content
MAINOS

Tahdon asia-risteily


-VF-

Recommended Posts

Hyvä kun luin tämän ketjun vielä. Mäkin olisin istua töröttänyt siinä tarkastusta ennen olevassa baarissa  :D

Monenkos aikaan abaut porukkaa alkaa ilmiintymään satamaan? Itse saavun neljän pintaan plus miinus 15 minuuttia...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 87
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Takas tultu, hengissä ollaan. Tosi mukava reissu. Tervetulaistilaisuudessa oli hauska show, siellä oli mm Ladyt Lavalla, joiksi oli puettu Kirsti Viljakainen ja Jaana-Laitinen Pesola jne. Minna Helle ja Katri Lindqvist vetivät Abba shown 8)

Baariin ei ilmestynyt kuin VF, focce, Aswiper, sh-hoo, puh ja Samovaari. Lyricaa ei pongattu, tai voi olla että pongattiin, mutta kun ei ulkonäköä tiedä niin vaikea sanoa :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä reissu oli. Kotiuduin jonkin aikaa sitten, ja vähän kyllä väsyttää. Täytyy ottaa joskus foorumin porukalla uusiksi.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lyricaa ei pongattu, tai voi olla että pongattiin, mutta kun ei ulkonäköä tiedä niin vaikea sanoa

Mä olin joko väärässä baarissa tai muutoin hukassa, sillä mä kiersin klo 16 jälkeen baareja ympäri ja rahapelejä, mutten löytänyt Oskua mistään  :) Muita mä en sitten naamalta edes olis tunnistanutkaan... Harmittaa  :(

mutta muutoin risteily oli hauskaakin hauskempi  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heräilly tossa jokin aika sitten turvallisesti omasta sängystä. Ei paskempi reissu, drinkkilippuja oli vaan liian vähän.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei paskempi reissu, drinkkilippuja oli vaan liian vähän.

Mitäh?? Mä en saanut yhtään  :o nyt mä olen jokseenkin pettynyt  :o

En mäkään saanu... eli liian vähän oli.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En mäkään saanu... eli liian vähän oli.

No huh, mä jo ajattelin että jäin paitsi jostain  :o oma napa paras napa  :o Joo, mutta ihan liian vähän niitä oli siihen nähden. Olet enemmän kuin oikeassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...