Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

-VF-

Tahdon asia-risteily

Recommended Posts

-VF-

Kuinka monelle foorumilaiselle tuli kutsu Tehyn Tahdon asia -risteilylle? Saataisiinko aikaan jonkinlainen laivamiitti?  :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pernasoppa

Kuinka monelle foorumilaiselle tuli kutsu Tehyn Tahdon asia -risteilylle? Saataisiinko aikaan jonkinlainen laivamiitti?  :)

Kait sinne on lähdettävä, kun oikein muistutuskirjeenkin laittoivat. Vähän vielä mietityttää, mutta ei kait jakkupukuisten kanssa siellä tarvikaan aikaa viettää.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Lauha

Onko kutsut milloin olleet jaossa? ..onko tietoa otannasta? Täällä suunnalla ei (vielä?) ole koko risteilystä kuultu.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Osku

Kutsu tuli, lähdössä ollaan.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Asswiper

Itselleni ei ole vielä tullut kutsua, mutta olin kyllä mukana 12800 klubissa. Jos kutsu tulee, niin olen valmis lähtemään. Milloin olisi ajankohta?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Keep the faith

On varmaan kirjeitse kutsuttu, aktiiveille ihmisille?

Vai missä on se 12800 ihmistä sisäänsä imevä laiva....?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Osku

Kutsua ei tullut 12800 irtisanoutuneelle. AO:n puheenjohtajilta oli kysytty ketkä olivat aktiivisesti mukana junailemassa asioita työtaistelun aikaan yms ja niiden perusteella kirjalliset kutsut jaettiin joskus parisen viikkoa sitten. Eli nimien kerääjät yms on varmaan kutsuttu. Meiltä ei saanut kutsua edes koko ao:n hallitus. Lähtö on 1.4-2.4.2008 M/S Galaxy, jos joku haluaa itse varata matkaan mukaan.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pernasoppa

Mä en tiedä kuinka hys hys -juttu tää muka on, mutta kyseessä siis on pienempi piiri kuin se 12800. Siitä hyvästä saa sen korun, muutama muu pääsee botskille, siis sellaiset jotka teki vielä vähän enempi.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Keep the faith

Kiitos Oskulle selvityksestä, joku tuommoinen kävikin mielessä :).

Ja siis aivan ok omasta mielestäni.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Lauha

Kutsua ei tullut 12800 irtisanoutuneelle. AO:n puheenjohtajilta oli kysytty ketkä olivat aktiivisesti mukana junailemassa asioita työtaistelun aikaan yms ja niiden perusteella kirjalliset kutsut jaettiin joskus parisen viikkoa sitten. Eli nimien kerääjät yms on varmaan kutsuttu. Meiltä ei saanut kutsua edes koko ao:n hallitus. Lähtö on 1.4-2.4.2008 M/S Galaxy, jos joku haluaa itse varata matkaan mukaan.

Ah, tämä selittää hieman tilannetta. Hienoa että tuollainen järjestetään. Taistelun aikana aktiivit olivat paikallaan ja ovat tunnustuksensa ansainneet!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
{BS}

Lähtö on 1.4-2.4.2008 M/S Galaxy, jos joku haluaa itse varata matkaan mukaan.

Ei taida onnistua, Tallinkin mukaan matka on " M/S Galaxy

Erikoislähtö: Charter. No cruise and one way reservations "

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pernasoppa

Lähtö on 1.4-2.4.2008 M/S Galaxy, jos joku haluaa itse varata matkaan mukaan.

Ei taida onnistua, Tallinkin mukaan matka on " M/S Galaxy

Erikoislähtö: Charter. No cruise and one way reservations "

Juu todellakin, koko laiva on täynnä Tehyn aktiiveja. Tämä tuli selväksi jo kutsussa.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Osku

Heh, okei. Nyt alko pelottamaan. Paatti täynnä liiton pahimpia ay-aktiiveja. :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pernasoppa

Huivit liehumaan!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Oinaspässi

Huivit liehumaan!

Suomen hallitus muuttaa merilakia ja kirjaimellisesti torpedoi koko homman?! :D

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pernasoppa

Heh, okei. Nyt alko pelottamaan. Paatti täynnä liiton pahimpia ay-aktiiveja. ;D

Huivit liehumaan!

Suomen hallitus muuttaa merilakia ja kirjaimellisesti torpedoi koko homman?! ;D

Vielä ehtii poikkeuslain säätämään.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
-teme-

ettei nyt vaan oikee torpedo iske alukseen.. eipähän oo tehynaktivistit ens kierrokselle lisää liksaa pyytämässä  ;D

jykä poika on sukellusveneen ruorissa....

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Lauha

Heh, okei. Nyt alko pelottamaan. Paatti täynnä liiton pahimpia ay-aktiiveja. ;D

Huivit liehumaan!

Suomen hallitus muuttaa merilakia ja kirjaimellisesti torpedoi koko homman?! ;D

Vielä ehtii poikkeuslain säätämään.

Nehän kerkee sen poikkeuslain säätämään vielä sittenkin kun alus on lähtenyt satamasta!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Lyrica

Muoks muoks. koko viesti.

Luin ketjun kunnolla läpi vasta kun olin jo vastannut tähän. Voishan tuota ihan piruuttaan varata lähdön samalle paatille samaan aikaan  8)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
puh

Kutsu tuli. Nyt kun vaan vielä tietäisi, kenet pyytäisi hyttikaveriksi... En taida haluta ihan tuiki tuntemattoman kanssa...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
kemmuru

Kutsu tuli mullekin, harmi vaan että täsmälleen samaan aikaan on luvassa ihan vapaa-ajan reissu toisaalle. Enkä ollut ollenkaan tajunnut, että tämä oli vain tietylle porukalle suunnattu risteily, toivottavasti muut pääsee isolla joukolla!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Osku

Kutsu tuli.

Eiköhän me miitti saada kasaan :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Lyrica

Täällä ilmottautuu kans yksi jolle kutsu tuli (jota ihmettelen suuresti, mutta olen tietenkin siitä erittäin otettu ja iloinen).

Ja mukaan olen lähdössä. Tietty olis kiva tietää keitä sinne lähtee, kun ei viitsisi töissä huudella kysymyksiä, josko joku on lähdössä (meinaan, että ei tule kateellisia ihmisiä sitten, jos eivät olekaan saaneet kutsua)... Mutta ilmottauduin mukaan ja nyt sitten odottelen, keitä saan hyttikamuiksi  :(

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Osku

Juu, nyt on lähtenyt toinen aalto kutsuja. Nyt on kutsuttu ensimmäisessä aallossa irtisanoutuneita :(

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Samovaari

Laiva on lastattu Tehyläisillä. Kaikille ensisiksi kutsutuille ei ajankohta ole käynyt, joten ammattiosastot ovat

ilmoittaneet lisänimiä. Kakkos kutsutut ovat varmasti olleet myös aktiivisesti mukana mutta eka kierros käsitti nimien kerääjät jne.. Lyrica valitettavasti aina kateellisia löytyy siitä huolimatta kerro, että kutsu tuli voihan työkaverit ajatella olet sen ansainnut. Laivalla tavataan.

Osku laita viesti olisi ajatus nettiläisten tapaamisesta laivalla.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille