Jump to content
MAINOS

Vaihtoehtoisia ammatteja irtisanoutumisen jälkeen


Sini

Recommended Posts

MAINOS

Rupean vakavasti harkitsemaan Monoselle siirtymistä. Ei muuta kun ajamaan kylmää kyytiä. Heillä on varmaan hommia ens viikosta lähtien todella paljon. Pokat on myös hiljaisia, haju on tosin melko sama kun saku hommissa.  ;D

"Minulla on omia mielipiteitä - vahvoja mielipiteitä, mutta en ole aina samaa mieltä niistä."

-George Bush-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kattelin tänään poliisikoulun pääsyvaatimuksia, no ei taida sittenkään olla mun juttu, kun en mä pääse mitenkään seinämän (2m) yli pelkillä käsivoimilla  ;D Olis hiukka treenaamista siinä hommassa. Hakukin päättyy 15.11, et ehdi treenaamaan viikossa ihan siihen kuntoon että kehtais paperit laittaa. Eli taitaa mua kutsua mäkki, olen joskus ollu nakkiputkassa hommissa.

Hakuaika ehkä loppuu 15.11, mutta ne fyysiset testit on varmaan vasta keväällä. Rohkeasti papereita menemään, ehdit varmasti treenata tarpeeksi testeihin. Ei ne etsi supermiehiä/naisia, vaan tavallisia  ihmisiä joilla normaali peruskunto. Sairaanhoitajan tutkinto kun on vielä pohjalla niin hyvät on mahdollisuudet päästä sisään.

Hakuaika keväällä 2008 alkavaan suomenkieliseen perustutkintokoulutukseen on 16.8. - 15.11.2007. Haku ruotsinkieliseen  Lisätietoja saa Poliisikoulun kotisivuilta. Heh pitäisköhän itsekkin pistää hakemus, kun laurean toiminta on niin syvältä ja enää ei ole pituusrajaa  :). Mitäs poliisi tienaa? Yhden poliisin kanssa kun juttelin oli sitä mieltä että koulutetaan liikaa ja vaarana joutua työttömäksi.

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Poliisitkaan eivät palkalla juhli. Keskenään he vitsailevat, että pitää tehdä oikeita töitä jotta saavat sen poliisiharrastuksensa rahoitettua...

Meidän liitto neuvottelee teidänkin liittojen palkat!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja löysin vielä tietoo niinkuin arvelinkin, että työttömäks vois valmistua : http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/kk_135_2006_p.shtml

Kurssi P 101 valmistui 5.1.2006. Kurssilla oli 45 opiskelijaa. Näistä kymmenen on työllistynyt poliisihallintoon ja loput 35 ovat joko työttöminä tai töissä hallinnon ulkopuolella.

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...