Jump to content
MAINOS

Vaihtoehtoisia ammatteja irtisanoutumisen jälkeen


Sini

Recommended Posts

MAINOS

Hah hah haa... todella hyvä! Tälläistä lisää niin taas jaksaa hoitaja nauraa... paitsi että saatii taas kuulla kun kuulemma hoitsut on "aina kahvilla ja aina nauraa"... pitänee hakea "itkijäkoulutukseen"? On tämä senverran vakavaa hommaa että hymy persiiseen kun potilaan näet? ::)

Hei me heilutaan vaan eikä yhtään väsytä...kolmessa vuorossa vuorotta?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joku siellä keskusteluissa ehdottikin, että tehyläiset voisivat lähteä opiskelemaan tontuksi. Tarvittaessa joukkoirtisanoutua jouluaattona, jos ei palkka vastaa työn vaativuutta.  ;D (itse voisin kyllä hakea suoraan ammattikorkeakouluun opiskelemaan joulupukin muoriksi)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tonttu vois olla tosi jees. Sellaselta ainakin nyt tuntuu.

Kannattaako olla hoitaja, jos oma suhtautuminen työhön ja potilaisiin inhottaa itseään? Tää oli täysin offtopic ja retorinen kysymys.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

siis mään hakisin suoraan muorin pestiä enkä minkikään tontuksi  ;D

Mitkähän ois hakukriteerit?

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tonttu vois olla tosi jees. Sellaselta ainakin nyt tuntuu.

Eiks noita raittiita joulun sanansaattajia aina kaivata koteihin aattona?  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaveri tienaa kaupan kassalla 9,6€/h Taidan vaihtaa sinne.

Ryhdy mielummin yliopistotutkijaksi. Tuntipalkka tällä hetkellä rapiat 14€. Krooninen vitutus tulee kaupan päälle.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Eristyshoitaja

Taidan lähteä astronautiksi tai sukelluveneen kuljettajaksi. Ei painaisi maalliset huolet. Olisi sitten joko aivan pohjalla tai sitten taivaissa ;D >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vaihtoehtohoidot olisivat myös varteenotettava ala. Ainoa rajoitus meikäläisillä on se, ettemme saa käyttää laillista ammattinimikettämme kun puoskaroimme. Itse ryhtyisin mieluiten shamaaniksi.

Meidän liitto neuvottelee teidänkin liittojen palkat!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä hain talon/hirsirakannuslinjalle, mutta olis pitänyt olla työtön, että sinne olis päässyt. Olishan tuossa tuo paskakuskin paikka edelleen auki ja liksa 11.5€/h.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Paloesimiehen AMK tutkintoa olen vähän miettinyt. Olisi aika jelleetä olla vaikkapa palomestarina. Tai sitten voisi ruveta yrittäjäksi. Hmm.. No jos vielä jatkaisi hyväntekeväisyyttä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kattelin tänään poliisikoulun pääsyvaatimuksia, no ei taida sittenkään olla mun juttu, kun en mä pääse mitenkään seinämän (2m) yli pelkillä käsivoimilla  :o Olis hiukka treenaamista siinä hommassa. Hakukin päättyy 15.11, et ehdi treenaamaan viikossa ihan siihen kuntoon että kehtais paperit laittaa. Eli taitaa mua kutsua mäkki, olen joskus ollu nakkiputkassa hommissa.

Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos ei muuta keksi, niin ainahan voi alkaa spurguksi. Kun dokaa vaan neljän seinän sisällä kotona, ja hakee ruoat roskiksesta, niin aika vähällä tulee toimeen. Ja en mä usko että spurguelämää tarvitsee kovin kauaa viettää. Eiköhän työtaistelu ole ohi aika nopeasti.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos ei muuta keksi, niin ainahan voi alkaa spurguksi. Kun dokaa vaan neljän seinän sisällä kotona, ja hakee ruoat roskiksesta, niin aika vähällä tulee toimeen. Ja en mä usko että spurguelämää tarvitsee kovin kauaa viettää. Eiköhän työtaistelu ole ohi aika nopeasti.

Ja kannattaa alkaa hamstraamaan töistä käsidesiä... ;D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Relistisisia ja nopeasti löytyy töitä:

-ensisijainen keino: tarkista oletko naimisissa insinöörin kanssa: jos olet, käske puolison heti luovuttaa sinulle 1500 eur kuukaudessa käyttörahaa  :-*

pk-seutu:

-lentokenttä: turvatarkastus, de-icing (jäänpoisto), terminaalihaastattelijat

-lukuisat ravintola-alan työt: portsari,tarjoilija,tiskaaja

-bussikuski, vr:n työt

myös muut alueet:

-varastotyöt (joko ihan manuaalinen "keräily" tai trukkikuskin homma)

-pienelektroniikan kokoonpanotyöt jossa tarvitaan näppäryyttä

-postille postinjakajaksi (joulu ja kiire tulee...)

-puhelinmyynti (ota sellanen missä peruspalkka osana työtä, ei pelkkä provisio)

-kaupan avustavat työt ja kassat ja myyjät

-vartiointiala (lyhyt perehdytys ja tärkein voimakeino on hyvät neuvottelutaidot)

-henkilökohtaisen avustajan työt (paljon)

-perhepäivähoitaja

-kodinhoitotuella kotiin (jos omia lapsia)

-opiskelemaan kokoaikaisesti aikuisopintotuella

ulkomaat

soita johonkin sairaalaan ruotsiin ja kerro että aloitat 2vk päästä työt heillä,

tee työsopimus,

bookkaa soluasunto,

mene verotoimistoon ruotsissa ja paina jonotusnappia 'tilapäinen oleskelu',

saat väliaikaisen tunnuksen,

mene pankkiin avaa pankkitili,

elämä jatkuu

-jos mikään muu ei auta, niin kopio vuokrasopimuksesta, pankkitiliotteen tuore saldo, selvitys veloista ja muusta, ja soskuun jonoon ja toimeentulotuelle

==> Lakosta selvitään!

:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä hain talon/hirsirakannuslinjalle, mutta olis pitänyt olla työtön, että sinne olis päässyt. Olishan tuossa tuo paskakuskin paikka edelleen auki ja liksa 11.5€/h.

joku raksaduuni kiinnostas,,,pitäs varmaan ensin joku paperi hommata...??

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tontun työ kyllä näyttäisi hyvältä. Olisi työpukukin talon puolesta. Millaiset vuorolisät on tontuilla?

Joo ja varmaan ihan kiva kesäloma :)

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ajatelkaas miten hienoa olis kun hakis sit myöhemmin töitä ja ansioluettelossa lukis... Tonttu. Ja taas lapset olisivat ylpeitä isästään  *nolona*

- Ei tarinoita vuodet vaihda, ne vaihtaa vain kertojat -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ajatelkaas miten hienoa olis kun hakis sit myöhemmin töitä ja ansioluettelossa lukis... Tonttu. Ja taas lapset olisivat ylpeitä isästään  *nolona*

Ja miehetkin olisi ylpeitä, kun vaimon ansioluettelossa lukisi "pukin muori"? :o

"Livet är ett äventyr, sa Snusmumriken förtjust." -Tove Jansson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Katseltiin eilen tylsän luennon piristeeksi kurssikaverin kanssa paikallislehdestä ilmoitusta Helsingin kaupungin liikennelaitoksella tammikuussa alkavasta raitiovaununkuljettajakurssista. Hakukriteerit täyttyy, vaatteet duunin puolesta ja liksakin 1800 €/kk...  ;D

Leikkurisisar uraputkessa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kattelin tänään poliisikoulun pääsyvaatimuksia, no ei taida sittenkään olla mun juttu, kun en mä pääse mitenkään seinämän (2m) yli pelkillä käsivoimilla  :) Olis hiukka treenaamista siinä hommassa. Hakukin päättyy 15.11, et ehdi treenaamaan viikossa ihan siihen kuntoon että kehtais paperit laittaa. Eli taitaa mua kutsua mäkki, olen joskus ollu nakkiputkassa hommissa.

Hakuaika ehkä loppuu 15.11, mutta ne fyysiset testit on varmaan vasta keväällä. Rohkeasti papereita menemään, ehdit varmasti treenata tarpeeksi testeihin. Ei ne etsi supermiehiä/naisia, vaan tavallisia  ihmisiä joilla normaali peruskunto. Sairaanhoitajan tutkinto kun on vielä pohjalla niin hyvät on mahdollisuudet päästä sisään.

"Minulla on omia mielipiteitä - vahvoja mielipiteitä, mutta en ole aina samaa mieltä niistä."

-George Bush-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...