Jump to content
MAINOS

Nordström plastiikkakirurginen


Vieras: Auts

Recommended Posts

No keräilköön siviilissä vaikka postimerkkejä, ei se vaikuta siihen lääkärin kuin hoitajankaan rooliin työelämässä. Mua ei ole mikään muu pöyristyttänyt tässä keskustelussa kuin se että hoitajan työtehtäviin kuuluu se auton vahaus...

Nordströmin sairaala on pieni työyksikkö jossa esimiehen luonne varmasti tulee päivittäin esiin ja hänen kanssaan joutuu työskentelemään tiiviissä yhteistyössä. Tällaisissa tilanteissa henkilökemioiden yhteensopivuudella on iso merkitys työn sujuvuuden kannalta. Tällaisissa tilanteissa on vaikea kuvitella orintologin tai lintuharrastajan pystyvän työskentelemään hyvin henkilön kanssa joka tappaa kymmeniä tuhansia lintuja vapaa-aikanaan.

;D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Joo taitaa olla näin että valmistuvat sairaanhoitajat alkaa esittää suurempia vaateita, sillä mietin ihan samaa että meen Norpalle töihin kun saan vaan erikoistumisopintoni päätökseen ja vaadin 3500e liksaa....Mua kanssa houkuttaa tuo "työn helppous" sillä olen ollut kirurgian ja päivystyksen alalla töissä että helpotus olisi tarpeen (lue: rääkkiosastot)...

Before God we are all equally wise - and equally foolish.

-Albert Einstein-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No keräilköön siviilissä vaikka postimerkkejä, ei se vaikuta siihen lääkärin kuin hoitajankaan rooliin työelämässä. Mua ei ole mikään muu pöyristyttänyt tässä keskustelussa kuin se että hoitajan työtehtäviin kuuluu se auton vahaus...

Nordströmin sairaala on pieni työyksikkö jossa esimiehen luonne varmasti tulee päivittäin esiin ja hänen kanssaan joutuu työskentelemään tiiviissä yhteistyössä. Tällaisissa tilanteissa henkilökemioiden yhteensopivuudella on iso merkitys työn sujuvuuden kannalta. Tällaisissa tilanteissa on vaikea kuvitella orintologin tai lintuharrastajan pystyvän työskentelemään hyvin henkilön kanssa joka tappaa kymmeniä tuhansia lintuja vapaa-aikanaan.

;)

Vf; sun lähde oli naistenlehti ;D. Ja nyt mulle tuli ongelma; mun yksi pomo ajaa motskaria ja kuuluu johonkin moottoripyörä jengiin joka on varmasti harjoittaa yhteiskuntarauhan kannalta arveluttavaa toimintaa. Meijän lääkäri vihaa koiria ja mä rakastan niitä, voinko jatkaa työntekoa koska arvomaailmamme menevät niin ristiin? Jo se että autonvahaus kuuluu jossain hoitajan työnkuvaan kertoo siitä että ihan kaikki ei ole organisaatiossa loppuun asti ajateltu. Ja ei sinne ole pakko mennä töihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan oftoppina. Olen vahannut poliisiveneen ja ihan työajalla hoitajan palkan juostessa.

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kenelläkään ei näytä olevan liksasti tietoa mitä siis ap alussa kyseli :D

Mielenkiinto heräsi ja taidan käydä firman sivuilla. Mikäs sen "hienompi" työpaikka kuin tuo. Kuuluis ainakin piireihin. Kyllä se vaan noin tuppaa olemaan... olen mäkin työajalla hakenut lääkärille kebabia ja juossut laittamassa autoon lisää parkkiaikaa... enkä tajunnut edes, että mua nöyryytettiin 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 11 kuukautta myöhemmin...

Hei nyt kaikki talkkarit ja vastaavat hakemaan (eli jakakaa ilmoituksia vaikka kaupan seinille)

Henkilö leikkaussalityöhön, Professori Nordströmin Plastiikkakirurginen Sairaala, Helsinki

Etsimme leikkaussaliin mikroskooppityöskentelyyn tarkkaa ja sorminäppärää henkilöä. Etsimämme henkilö voi olla koulutukseltaan esimerkiksi sairaanhoitaja tai lähihoitaja. Huomioimme myös henkilöt, joilla ei ole terveydenhuoltoalan koulutusta, mutta esimerkiksi työkokemusta sairaalatyöskentelystä. Annamme hyvän perehdytyksen tehtävään, joten persoonan ominaisuudet ovat koulutustakin tärkeämpiä. Tehtävään voidaan valita myös englanninkielen taitoinen maahanmuuttaja.

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7020316&index=734&anchor=7020316

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hakemuksessa piti ainakin ennen olla valokuva, eli ilmeisesti kumminkin pärstäkerroin sun muut ulkoiset avut vaikuttavat. Ja tää on siis toisen käden tietoa hoitajalta  joka meni sinne istuttamaan hiuksia. Pikkasen kuulostaa tylsältä.

hakeekohan ne sitä hiustenistuttajaa  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

;D ;D :D heehee, hiustenistuttaja! Ziisus voiko olla tylsempää hommaa! Luin samaisen tuoreen ilmon MOL:n sivuilta, oli ihan luokattoman huono! Pitää varmaan hakea sinne ja katsoa pokkana mitä puuhaa ja millä liksalla.

Ai lempiväri? Tällä hetkellä sellainen tuskanpunainen ja paskanruskea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Ja mitä ovat tossa ilmoituksessa mainitut sellaiset "persoonalliset ominaisuudet", jotka lyövät laudalta ammattitutkinnon...? Työ on kai aika tylsää ja avustavaa, niin kuin muut jo arvelivat.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja mitä ovat tossa ilmoituksessa mainitut sellaiset "persoonalliset ominaisuudet", jotka lyövät laudalta ammattitutkinnon...?

Ulkonäkö?

Joskus aikaisemmin ko. firman nettisivuilla oli kuva, jossa henkilökunta poseerasi. Jos otettaisiin keskimääräisen sairaalan keskimääräisen osaston henkilökunnasta vastaava yhteiskuva ja laitettaisiin kuvat vierekkäin, niin sokea Almakin huomaisi kepillänsä millaisiin ominaisuuksiin Nordströmin sairaalassa kiinnitetään huomiota kun henkilökuntaa palkataan.  :)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja mitä ovat tossa ilmoituksessa mainitut sellaiset "persoonalliset ominaisuudet", jotka lyövät laudalta ammattitutkinnon...?

Ulkonäkö?

Joskus aikaisemmin ko. firman nettisivuilla oli kuva, jossa henkilökunta poseerasi. Jos otettaisiin keskimääräisen sairaalan keskimääräisen osaston henkilökunnasta vastaava yhteiskuva ja laitettaisiin kuvat vierekkäin, niin sokea Almakin huomaisi kepillänsä millaisiin ominaisuuksiin Nordströmin sairaalassa kiinnitetään huomiota kun henkilökuntaa palkataan.  :)

Ehkä siellä leikellään työntekijätkin työuran aikana kauniimmiksi? Tiedä vaikka osa palkkaa tulee työsuorituksina plastiikkakirurgisiin toimenpiteisiin. Ja bisnes on bisnes;koulutuksella ei ole väliä luki jo työhakemuksessakin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...