Jump to content
MAINOS

Nordström plastiikkakirurginen


Vieras: Auts

Recommended Posts

Palkkauksesta kukaan perillä? Sivuilla pyydetään esittämään palkkatoive, mutta tietääkö kukaan hoitajille maksettavsta palkasta?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tuskin kukaan siellä olija kertoo palkkansa koska siellä jokainen on varmasti neuvotellut oman palkkansa. Jos itse hakisin töitä ko. paikasta, niin alle 2500 €/kk en menisi. Se voisi olla ihan realistinen palkkavaade.

Ennen muinoin tuolla Nordströmin sairaalan nettisivuilla oli kuva myös henkilökunnasta. Voi toki olla pelkkää sattumaakin (en vihjaile mitään), mutta sinne oli valikoitunut hyvät ulkoiset avut omaavaa henkilökuntaa.

Työ on varmasti melko leppoisaa ja potilaat terveitä joten tuskinpa sieltä kovinkaan paljoa sellaista ammattitaitoa saa kartutettua josta olisi laajempaa hyötyä. Plastiikkakirurgiasta varmasti oppii jotain.

Pistä hakemus menemään ja kerro mitä kävi.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kunhan valmistun niin ajattelin yrittää..siksi kyselinkin tuota palkkaa vähän pohjaksi sille mitä itse kehtaa pyytää.  Ajattelin alkuun noin 4000e, mut ei nyt kehtaakaan  >:D

Henk.koht mua kiinnostaa juuri tuo työn leppoisuus.

Ps. itse professorikin näyttää aikas sliipatulta joten en olisi yllättynyt jos jotain ulkonäkö vaatimuksia..... olisikin

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No kait siellä uudet työntekijät leikataan hyvännäköisiksi enstä... Ja tietysti henkilökunta-alennusta isommista tisseistä ja kikkeleistä!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kunhan valmistun niin ajattelin yrittää..siksi kyselinkin tuota palkkaa vähän pohjaksi sille mitä itse kehtaa pyytää.  Ajattelin alkuun noin 4000e, mut ei nyt kehtaakaan  >:D

No ainakin nykyajan vastavalmistuneilla sairaanhoitajilla on itsetunto kohdallaan. Ekasta työstä pitäisi saada 4000 €/kk.  :(

Yksityispuolella päivätyötä tekevät sairaanhoitajat voivat nykypäivänä sen 2500 €/kk saada, jotkut ehkä karvan verran enemmänkin.

Henk.koht mua kiinnostaa juuri tuo työn leppoisuus.

Ps. itse professorikin näyttää aikas sliipatulta joten en olisi yllättynyt jos jotain ulkonäkö vaatimuksia..... olisikin

Eihän kukaan meistä vain vihjaa, että Nordströmin sairaalaan valittaisiin hoitajia ulkonäön perusteella? Joku ahdasmielinen voisi vedota perustuslain 6 momenttiin:

Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

Pakollinen hymiö.  8)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No ainakin nykyajan vastavalmistuneilla sairaanhoitajilla on itsetunto kohdallaan. Ekasta työstä pitäisi saada 4000 €/kk.  :(

Se on se AMK-liite joka sen tekee  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Menee vähän OT:ksi mutta voiko Suomessa sairaanhoitaja, koulutuksen jälkeen, saada oikeuden näihin esim. Botox -ja Restylane -ruiskuihin? Kaveri valmistu just leikkaussalinhoitajaksi täällä Ruotsissa ja kuulemma sen suunnitelmiin kuuluu tulevaisuudessa hankkia nämä luvat ja perustaa yksityisvastaanotto.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No ainakin nykyajan vastavalmistuneilla sairaanhoitajilla on itsetunto kohdallaan. Ekasta työstä pitäisi saada 4000 €/kk.  8)

Se on se AMK-liite joka sen tekee  :(

Älä Auts kuuntele tota Vf:ää... Se tais joskus ilmoittaa että ei sh:na voi päästä yli 3000€ rajan >:D... Sä saat mitä pyydät...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Menee vähän OT:ksi mutta voiko Suomessa sairaanhoitaja, koulutuksen jälkeen, saada oikeuden näihin esim. Botox -ja Restylane -ruiskuihin?

Botoxia saa pistää vain lääkärit. Lähde.

BOTOX-hoitoa saavat antaa vain asianmukaisen koulutuksen saaneet lääkärit, joilla on dokumentoitua kokemusta tällaisesta hoidosta ja vaadittavien laitteiden käytöstä.

Restylanea sitten pistelevät kai ihan kosmetologitkin.

[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 13.08.07 - klo:18:05


Älä Auts kuuntele tota Vf:ää... Se tais joskus ilmoittaa että ei sh:na voi päästä yli 3000€ rajan >:D... Sä saat mitä pyydät...

Mä väitän vieläkin, että jos sairaanhoitaja pyytää Suomessa palkkaa yli kolme tonnia kuukaudessa sairaanhoitajan työstä niin jää saamatta. Pyytää toki saa, mutta tuskin tulee kovinkaan moneen paikkaan kutsu työhaastatteluun.  :(

Ehkä joskus tulevaisuudessa se kolme tonnia voi olla saavutettavissa. Ei kuitenkaan nyt eikä pitkään aikaan.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Älä Auts kuuntele tota Vf:ää... Se tais joskus ilmoittaa että ei sh:na voi päästä yli 3000€ rajan ::)... Sä saat mitä pyydät...

Mä ehdin jo hetkeksi palata maan pinnalle mutta nyt pyöritään taas pilvilinnoissa  :P Thanks

Ps. aika salaperäinen työpaikka muutenkin...ei ole ainakaan hakukoneen mukaan mainittu ko paikka kertaakaan tälläkään foorumilla..?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Älä Auts kuuntele tota Vf:ää... Se tais joskus ilmoittaa että ei sh:na voi päästä yli 3000€ rajan ... Sä saat mitä pyydät...

Mä väitän vieläkin, että jos sairaanhoitaja pyytää Suomessa palkkaa yli kolme tonnia kuukaudessa sairaanhoitajan työstä niin jää saamatta. Pyytää toki saa, mutta tuskin tulee kovinkaan moneen paikkaan kutsu työhaastatteluun. 

Ehkä joskus tulevaisuudessa se kolme tonnia voi olla saavutettavissa. Ei kuitenkaan nyt eikä pitkään aikaan.

Ääh, sä olet tylsä. Kuka sut on tänne palkannut?

Älä Auts kuuntele tota Vf:ää... Se tais joskus ilmoittaa että ei sh:na voi päästä yli 3000€ rajan ::)... Sä saat mitä pyydät...

Mä ehdin jo hetkeksi palata maan pinnalle mutta nyt pyöritään taas pilvilinnoissa  :P Thanks

No se on vähän pakko itse määrittää sen hintansa, mutta niin kauan kuin suurin osa jengistä on asettanut itselleen kattorajan niin ei ne palkat siitä nouse mihinkään. Tavallaan joo, Vf:llä on realismia, mutta koska tilanne alkaa olemaan Suomessa sitä mitä se oli (on) täällä Ruotsissa niin varsinkin yksityiset alkavat maksamaan todella hyvää palkkaa, jotta he saavat töihin ne parhaat. Plastiikkakirurgian puolella kyse on todellakin asiakaspalvelusta, jos se omahoitaja siellä on työhönsä ja palkkaansa leipiitynyt hapannaama (jota ei edes pystytty kirurgialla samaan kuntoon), niin mitenköhän se yksityinen klinikka sitten vetäisi? Tosin uskon että sinne on myös tunkemassa, bimbosh:ta ihan ilmatteeksi töihin....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hakemuksessa piti ainakin ennen olla valokuva, eli ilmeisesti kumminkin pärstäkerroin sun muut ulkoiset avut vaikuttavat. Ja tää on siis toisen käden tietoa hoitajalta  joka meni sinne istuttamaan hiuksia. Pikkasen kuulostaa tylsältä.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hakemuksessa piti ainakin ennen olla valokuva, eli ilmeisesti kumminkin pärstäkerroin sun muut ulkoiset avut vaikuttavat. Ja tää on siis toisen käden tietoa hoitajalta  joka meni sinne istuttamaan hiuksia. Pikkasen kuulostaa tylsältä.

Kylillä puhutaan myös, että sairaanhoitajan toimenkuvaan on kuulunut mm. pomon auton vahaaminen. Lisäksi väitetään, että hoitajien ulkomuotoa on korjailtu talon puolesta.

Ääh, sä olet tylsä. Kuka sut on tänne palkannut?

Ja mä en saa edes tästä tylsyydestäni palkkaa.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kylillä puhutaan myös, että sairaanhoitajan toimenkuvaan on kuulunut mm. pomon auton vahaaminen. Lisäksi väitetään, että hoitajien ulkomuotoa on korjailtu talon puolesta.

No sitten siellä ei oikein ymmärretä ekonomiasta yhtään mitään, tulee vähän tyyriiksi pitää hoitajia kirjoilla auton vahauksen takia. Varmaan myös sitten kahvinkeitto, siivous... etc... Unohda Auts koko juttu.

Ääh, sä olet tylsä. Kuka sut on tänne palkannut?

Ja mä en saa edes tästä tylsyydestäni palkkaa.

No siinä tapauksessa mä arvaan et sun työnantaja on joku julkinen instanssi. Hallitus? ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kylillä puhutaan myös, että sairaanhoitajan toimenkuvaan on kuulunut mm. pomon auton vahaaminen. Lisäksi väitetään, että hoitajien ulkomuotoa on korjailtu talon puolesta.

No sitten siellä ei oikein ymmärretä ekonomiasta yhtään mitään, tulee vähän tyyriiksi pitää hoitajia kirjoilla auton vahauksen takia. Varmaan myös sitten kahvinkeitto, siivous... etc... Unohda Auts koko juttu.

Noi hommat on ilmeisesti sisällytetty sairaanhoitajan töihin. Silloin kun ei ole mitään muuta tekemistä, niin vahataan autot ja ties mitä muuta. Mä oletan, että kahvinkeitto kuuluu luonnollisesti sairaanhoitajille.  :P

Ääh, sä olet tylsä. Kuka sut on tänne palkannut?

Ja mä en saa edes tästä tylsyydestäni palkkaa.

No siinä tapauksessa mä arvaan et sun työnantaja on joku julkinen instanssi. Hallitus? ::)

Tai sitten mä vaan kuvittelen olevani täällä töissä...

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kylillä puhutaan myös, että sairaanhoitajan toimenkuvaan on kuulunut mm. pomon auton vahaaminen.

Siinä tapauksessa toi 4000 on ihan realistinen vaade ::)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kylillä puhutaan myös, että sairaanhoitajan toimenkuvaan on kuulunut mm. pomon auton vahaaminen. Lisäksi väitetään, että hoitajien ulkomuotoa on korjailtu talon puolesta.

No sitten siellä ei oikein ymmärretä ekonomiasta yhtään mitään, tulee vähän tyyriiksi pitää hoitajia kirjoilla auton vahauksen takia. Varmaan myös sitten kahvinkeitto, siivous... etc... Unohda Auts koko juttu.

Ääh, sä olet tylsä. Kuka sut on tänne palkannut?

Ja mä en saa edes tästä tylsyydestäni palkkaa.

No siinä tapauksessa mä arvaan et sun työnantaja on joku julkinen instanssi. Hallitus? ::)

Joo ei noilla ehdoilla lähetä hommiin. Tosin, se 4000e tulee pelkästään AMK-liitteestä+ noi vahaukset= tässähän alkaa päästä liksoille...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kylillä puhutaan myös, että sairaanhoitajan toimenkuvaan on kuulunut mm. pomon auton vahaaminen.

Antioksidanttiklinikalla sairaanhoitajan toimenkuvaan kuuluu kuulemma pomon puvun hakeminen pesulasta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo ei noilla ehdoilla lähetä hommiin. Tosin, se 4000e tulee pelkästään AMK-liitteestä+ noi vahaukset= tässähän alkaa päästä liksoille...

Hanki mielummin niitä naamaruiske -oikeuksia ja perusta sen jälkeen joku yksityisklinikka jonkun ison sairaalan viereen et saadaan hoitajien naamat pysymään kestoirvistyksessä sen jälkeen kun syksyn jälkeen päästään sopimukseen että se luvattu 500€ maksetaan tileille kymmenen vuoden ajanjakson aikana. Taitaisi olla aika paljon töitä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

että se luvattu 500€ maksetaan tileille kymmenen vuoden ajanjakson aikana. Taitaisi olla aika paljon töitä...

Kyllä mä ainakin melkein joka kuukausi saan sen 500e tililleni... eks sä saa? Ai niin sä elät jotain kruunuja :P No kai sä saat edes 500 kroonoria  ::)

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hanki mielummin niitä naamaruiske -oikeuksia ja perusta sen jälkeen joku yksityisklinikka jonkun ison sairaalan viereen et saadaan hoitajien naamat pysymään kestoirvistyksessä sen jälkeen kun syksyn jälkeen päästään sopimukseen että se luvattu 500€ maksetaan tileille kymmenen vuoden ajanjakson aikana. Taitaisi olla aika paljon töitä...

Hei, tässähän alkaa taas kutsumus nostaa päätään  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kannattaa opetella pyssyjen puhdistus. Herrahan harrastaa rahametsästystä Afrikassa. Ei oikein viiti sanoa julkisesti mitä mieltä olen ko. herrasta ja hänen edustamasta elämäntyylistä.

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kannattaa opetella pyssyjen puhdistus. Herrahan harrastaa rahametsästystä Afrikassa. Ei oikein viiti sanoa julkisesti mitä mieltä olen ko. herrasta ja hänen edustamasta elämäntyylistä.

Ja naistenlehdestä luin, että ko. herra oli poikansa/poikiensa kanssa ampumassa (kymmeniä?)tuhansia kyyhkysiä tms. jossain päin maailmaa kun niitä piti harventaa.

Mutta, raskas tissienkorjaustyö vaatii raskaat huvit.  ;D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kannattaa opetella pyssyjen puhdistus. Herrahan harrastaa rahametsästystä Afrikassa. Ei oikein viiti sanoa julkisesti mitä mieltä olen ko. herrasta ja hänen edustamasta elämäntyylistä.

Ja naistenlehdestä luin, että ko. herra oli poikansa/poikiensa kanssa ampumassa (kymmeniä?)tuhansia kyyhkysiä tms. jossain päin maailmaa kun niitä piti harventaa.

No keräilköön siviilissä vaikka postimerkkejä, ei se vaikuta siihen lääkärin kuin hoitajankaan rooliin työelämässä. Mua ei ole mikään muu pöyristyttänyt tässä keskustelussa kuin se että hoitajan työtehtäviin kuuluu se auton vahaus...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...