Jump to content
MAINOS

Metsätähti


Onnee

Recommended Posts

Palkat varmaan vaihtelee, riippuen työkokemuksesta. Itselläni aloituspalkka oli 13€. En sitten tiedä onko jollain jotain muuta. Tämä palkka-asia on aina semmoinen, joka herättää keskustelua. Yksi on tyytyväinen toiseen ja toinen tyytyy pienempään, kolmannelle ei riitä mikään. Ja kaikkea kun ei aina voi rahassa mitata.

Paikat vaihtelee suuresti. Erilaisiin hoivakoteihin, sairaaloihin, kotihoitoon, lastenhoitoon, vastaanottoihin ym. ym.

Kaikista eniten saa tietenkin paikasta tietoa, kun sopii haastatteluajan ja kyselee itselle tärkeistä asioita, niin tein minäkin. Ja tykkään :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...
MAINOS

Tyhmä kysymys, mutta vaivaa mieltä :nauraa:

Onko kellään tietoa "putoaako" Metsätähden keikkalistalta jossain vaiheessa, jos ei keikkoja tee?

Olen nyt tehnyt pidempää sijaisuutta parin kuukauden ajan, enkä ole ottanut vastaan keikkaa Metsätähdeltä. Lähetin aikoinaan asiasta sähköpostia, mutta ilmeisesti sitä ei ole huomioitu, sillä keikkapyyntöjä tulee edelleen. Tekstiviestiinkään asian tiimoilta ei ole vastattu.

Toiseksi (ja tämä kysymys ihan mielenkiinnosta) onko kellekään sattunut sitä, että olisi sattumalta keikkaillut omin päin sellaisessa paikassa, johon on jo tehnyt keikkaa Metsätähden kautta? Ainakin kun itse olin "alkuhaastattelussa" sitä painotettiin kovin, että samaan paikkaan ei saa keikkailla kuin Metsätähden kautta, ei siis esim. oh:n kanssa asiasta sopimalla, mikä on tavallaan ihan ymmärrettävää. Kiinnostaa vaan, mikä olisi seuraus jos tämän hirveän rikoksen tekisi :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...

Olen ollut myös Metsätähden leivissä. Ei mitään moitettavaa. Lähihoitajan palkasta en osaa sanoa, olen sairaanhoitaja, mutta palka tuli ajoissa sekä oli laskettu oikein. Tällä hetkellä talouskriisi on varmasti iskenyt kun keikkoja on huomattavasti vähemmän tarjolla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 kuukautta myöhemmin...

Lähihoitaja, 7v työkokemus: Palkka 14€/h + 9% lomakorvaus päälle. Palkkaa kuulemma voidaan neuvotella kun on tehnyt ensin vähän töitäkin, eli tuo oli lähtöpalkka.

Minä synnyin tällaiseksi, mikä on sinun puolustuksesi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Voin suositella Metsätähteä. Itse olen ollut siellä keikkalistoilla vuodesta 2007 lähtien, mutta nyt lähivuosina tehnyt tosi vähän keikkaa kun tulin raskaaksi. Aloituspalkka oli silloin 12,50 € ja nyt 16 €+ 9% lomakorvaus.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen tehnyt keikkaa Metsätähdelle reilun puoli vuotta. :) Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin.

Palkka on vajaa 16 e tunti plus lisät plus lomakorvaus 9 %. Lisäksi jos tulee äkkilähtö niin monesti on maksettu jopa 2 tuntia bonusta sekä matkakulut ( km korvaus).

Paikkoja löytyy koko pääkaupunkiseudulta mut eniten ollut kotihoidosta tarjolla.

Palkka tulee ajallaan ja ei tarvitse selitellä jos ei pääse mut silti kaikkaa riittää..

Suosittelen lämpimästi :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Itse olen keikkaillut Metsätähden kautta jo useamman vuoden. Todella hyvin on töitä tarjolla ja palkat maksetaan ajallaan. Pitävät myös tarkasti huolen siitä, että työntekijät saapuvat sovitusti töihin ja tekevät sen minkä pitää :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä kävin vuonna 2011 Metsätähden haastattelussa, tarjosivat jotain 13 egee tuntipalkkaa, vaikka työkokemusta about 6v tuolloin. Keikkaviestejä tuli melko vähän (enimmäkseen sairaan lapsen kotihoitoon), en loppujen lopuksi tehnyt yhtään keikkaa kun sain toisesta firmasta melkein euron isompaa tuntipalkkaa, joten päädyin ilmoittamaan että en enää keikkaile. Mutta oli tuokin lyhykäinen kokemus :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Haastattelussa luvattiin muutama vuosi sitten 14 euroa tunnissa 8 vuoden kokemuksella ja yleensä keikat tulevat todella lyhyellä varoitus ajalla joten ei ole paljon tullut metsätähden kautta tehtyä, monesti tullut aamulla 8 ja jopa 10 aikaan kutsua aamuvuoroon. Konsultit ovat aina hyvin ystävällisiä ja nyt ilmeisesti ovat ottamassa jonkilaista netti systeemiä käyttöön. Palkka tulee ajallaan ja palkkakuitti on selkeä. Kotihoidon keikkaa tekstiviestien pesrusteella olisi paljon tarjolla

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 vuotta myöhemmin...
5.6.2012 at 16.18, Tuitukka kirjoitti:

Itse olen keikkaillut Metsätähden kautta jo useamman vuoden. Todella hyvin on töitä tarjolla ja palkat maksetaan ajallaan. Pitävät myös tarkasti huolen siitä, että työntekijät saapuvat sovitusti töihin ja tekevät sen minkä pitää :)

Paskapuhetta! Työntekijät tulee just niin miten tykkää ja välillä ei näy ollenkaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

6/27/2007 at 21.07, Onnee kirjoitti:

 

No, miten teit menitkö töihin vai jätitkö väliin? Ei kyllä kuulosta hyvältä ;D Nimittäin minäkin tarvitsisin perehdytystä yhteen jos toiseenkin työtehtävään näiden kotiäiti vuosien jälkeen.

Kyllä sitä pitää antaa joka paikkaan antaa enemmän tai vähemmän perehdytystä. Ääliö firma tommonen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...