Jump to content
MAINOS

Työtä pääkaupunkiseudulta Lähihoitajalle sh/hp


Vieras: inkeri 59

Recommended Posts

Vieras: inkeri 59

mä olin tässä pari päivää sitten päiväkeikalla neurologisella osastolla ja oli tosi hyvä vastaanotto. Pyysivät mun puhelinnumeron jotta voivat soittaa mulle jatkossa suoraan. Aatelin, että kerään nyt tuolta neuropuolelta ja sydänpuolelta töitä, että kartutan siten osaamistani sillä saralla. Menen sitten vielä muutamaksi viikoksi Keskussairaalaan valmistuttuani, jotta saisin töitä sitten Hesasta vastaavalta saralta. Keskussairaalassa aion mennä neurologiselle osastolle koska sinne kaivattiin lähihoitajasijaisia.

En sitten tiedä kuinka tuollaiset muutaman viikon sijaisuudet auttavat kokemusta arvioitaessa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

En tee juurikaan keikkaa esim. akuuteille osastoille vaikka niitä olisi tarjolla, sillä olen kokenut hoitajien taholta lähes aina  sellaista piilovihamielisyyttä, jota tosin yritetään peittää. Joskus on ollut sellaisia avarakatseisia hoitajia, jotka näkevät keikkalaisen mahdollisuutena ja osaavat jakaa työt ja hyödyntää voimavarat oikein. Akuuteilla työskentelykin vaatii perehtymistä ennenkuin työnteko toimii hyvin ja tätä monet vakihoitajat eivät ymmärrä ja arvostelevat keikkalaisia ettei heistä ole mitään hyötyä.

Kyllähän se sijainen aina lisää hässäkkää, itsekin sijaisena sen tiedän. Mutta kun vakiporukka pyörittää asiat, joissa pitää olla osaston asioista selvillä ja keikkalaiset tekevät ns perushommat, homma toimii minusta ihan hyvin, paremmin kuin ilman niitä lisäkäsiä.

Kurja että olet saanut huonon vastaanoton. Itse epäpätevänä lh/ph-sijaisuuksia tehdessäni koin, että minua kohdeltiin mukavasti ja suurimpaan osaan paikoista palasin keikkailemaan.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: inkeri 59

minua auttoi kyllä Efficasta tulostettu paikkakartta ja siihen kirjoitetut asiat raportin aikana tullessani ensimmäistä kertaa neurologiselle osastolle keikalle. Pari tuntia oli vähän epämukava olo mutta puolessa välissä työvuoroa tunsin olevani kuin tutussa työpaikassa. Minua auttoi suhteellisen hyvä muistini ja rohkeus kysyä. Minulla on ollut joka kerta hyvä perehdytys aamurapsan yhteydessä mennessäni uudelle osastolle. Mun pisin työsuhde koulutuksen aikana on ollut kaksi päivää samalla osastolla koska tiiviin koulutukseni takia minulla ei ole esim. kesälomaa kuin viikko. Voin hyvin kuvitella miltä uuteen paikkaan meno tuntuu sijaisena kun en ole muuta kokenutkaan viimesen parin vuoden aikana. Kaupungin työhönottaja soittaa, että mene tänään sinne ja huomenna tänne. Useimmiten joudun sanomaan, etten kerkeä kun olen harjoittelemassa.

'

Tässä viettelen ruhtinaallista etäviikkoa josta olen ollut kolme päivää töissä. Sitten 9.7 alkaa viimeinen harjoittelu ja näyttö.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...