Jump to content
MAINOS

Joulutyötä


Vieras: Johtaja

Recommended Posts

Joululle napsahti 8:n vapaan putki. Ihan outoa, kun olen viime vuosina yhtä joulua lukuunottamatta ollut töissä. Uusi vuosi onkin sitten töitä, aattona piiitkä päivä (7.30-22) ja 1.1. alkaa kolmen yön setti.

Niin ja MVT:lle lohdutukseksi, kyllä jouluna yleensä kyytiä on ;D

Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 130
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Meillä on mennyt niin, että osa porukasta tekee joulun ja osa uuden vuoden. Eli vapaat osuu jompaan kumpaan joka tapauksessa. Niitä tasapainotellaan kans jotenkin juhannukseen nähdenkin, niin, että jussina paiskineet saa vähän paremmat vuorot sit jouluna/uutena vuotena.

Hyvin on aina sujunut. Kiitos aoh:lle.  8) Oh ei sitä hommaa hallitse lainkaan, joten aina on pelko jos se tekee listat.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä on tähän asti ollut aika hyvin vapaaehtoisia joulun ja uudenvuoden työvuoroihin. Itse tein viime vuonna jouluaattona illan ja joulupäivänä aamun + tietty koko sen juhlapyhäputken, taisin olla uudenvuodenkin töissä. Tuli pitkät vapaat ennen ja jälkeen joulun. Tänävuonna oon jouluvuorot vapaalla ja menen ilmeisesti joulun ja uudenvuoden väliseen viikonloppuun töihin.

Yleensä tosiaan vapaaehtoisia on riittänyt, tosin "vapaaehtoisina" on aina ne samat henkilöt. Perheelliset ovat melkein aina saaneet vapautuksen joulusta suosiolla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä teen tänävuonna 8 päivän keikan just joulunpyhien alla. Sain vielä iltavuorot = $. Opiskelavana EI kristittynä uusivuosi on minulle pyhä. Joulu on ihan sama,porukoilla ruoan tasoki on alkanu laskee.Sitäpaitsi ruoka on vaan ruokaa,sitä saa aina tuplalisiä ei.

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hehee.. nyt joululistalle sitten pätkähtivät ne pitkään haaveilemani viikonloppuvapaat!! Muuten tiiviisti pyhät töissä, tosin ihan omasta tahdostani. Money talks...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juhlapyhät töissä? Ei hel*etissä, lomalla ollaan parisen viikkoa, niin joulu kuin uusivuosi. Viimeksi juhlapyhänä töissä v.2000. valtion leivissä

ei tarvi juhlapyhiä juurikaan töissä kulutella! ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aatto vapaa, muuten menee pyhät töissä. Tosin ei kauheesti haittaa, kävis vaan aika pitkäks kotosalla.

"Maailmassa ei ole koskaan saatu aikaan mitään ilman suoraa toimintaa."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aatto ja ensimmäinen joulupäivä töissä... Sitten muutaman päivän vapaa ja takaisin vahvuuteen uuden vuoden päivänä  :P Jää aikaa myös sukulaisille ja suklaalle  ;D

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Omasta tahdosta riippuen olen koko jouluviikon töissä..Pääsen sitten uutena vuotena rällästämään... Vielä ei ole syntynyt sellaista joulu fiilistä, että haluis olla kotona vanhempiensa kanssa  (kiitos, ei)..Nuorena kun jaksaa vielä bilettää uutena vuotena ihan kymmenen plus niin jaksaa painaa sen eteen sitten kys viikolla töitä muuten..

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Viime joulu vapaalla ja tänä jouluna aattoilta. Aattoillat kiertää ja joka 6. vuosi iskee nakki. Ei mun mielestä paha. Joulupukki tulaa aamupäivällä klo 11 ja muksut leikkii loppuillan ja isäntä lukee kirjaa glögin kera.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aivan mahtava lista tuli joululistaksi. Aloitan ens viikolla sijaisuuden ja mikä iloinen yllätys, tapaninpäivänä töihin iltaan, muuten joulu vapaa ja uusi vuosikin on vapaa.  8)

"mutsis teki valituksen, kun sut sai"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jouluaattoiltana mielisairaalassa, kuin myös joulupäivän iltana. Ja Tapsanpäivän aamuna. Ja Uutena vuotena. Että tolta pohjalta.

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä menisin oikeen mielellään jouluks töihin, mut julkisilla kulkeminen on niin hiton hankalaa sillon... Raha kyllä tulis tarpeeseen... siihen mennessä varmasti juonu viimesetki säästöt  :)

Mitä nopeammin, sitä nopeammin

Hiki säästää verta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä kans keikkalaisena meidän tk:n vuodeosastolla joulun ajan ja kivan listan oli oh tehnyt. Oon pe-ma vapaalla eli vasta joulupäivänä iltaan. Uudenvuodenkin saan olla aattona aamussa ja päivä on vp. IHANAA!!  :)

Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koko joulu töissä. Kuten aina ennenkin. Muistaakseni -99 en ollut joulua töissä.

haa,mä olin 94 viimeks jolun vabba.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 11 kuukautta myöhemmin...

Ilmoittauduin vapaaehtoiseksi jouluksi ja uudeksivuodeksi, jotta sain vapaapäivät viikolle, kun lapset ovat joululomalla. Ei ole hoito-ongelmia ja aattona pääsen valmiiseen pöytään siskon luokse.

Toki sitten oletan, että ensivuonna on jompi kumpi vapaana.

Aattona ja joulupäivänä töissä. Uusivuosi vapaa, kun osuu lomaviikolle...

Ehkä sitten ensivuonna olisi joulu vapaa...

Ja näin on eli joulu on vapaa, lopetan valvomisen aatonaattona.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jouluaatosta alkaen viisi päivää töitä. Onneksi kaikki on aamuja.

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä menisin oikeen mielellään jouluks töihin, mut julkisilla kulkeminen on niin hiton hankalaa sillon... Raha kyllä tulis tarpeeseen... siihen mennessä varmasti juonu viimesetki säästöt  ;D

meillä ainakin saadaan taksikortit käyttöön ;) kun kuulin sen niin hihkuin kyllä ilosta hehe. vaikka hyvin oisin voinu kävelläkin, ei mulla ole työmatka kuin alle 2km. mutta onhan se nyt hauskaa mennä taksilla ;D niin harvoin tulee suomessa mentyä.

Jouluaattoiltana mielisairaalassa, kuin myös joulupäivän iltana. Ja Tapsanpäivän aamuna. Ja Uutena vuotena. Että tolta pohjalta.

minäkin oon tänävuonna jouluaattoillan. joulupäivänä aamu. ja tapaninpäivänä ilta. ja sit viel yks aamu. 28.12-31.12 onkin sitten vapaata mutta uudenvuodenpäivänä joulun iltaan :< mielelläni oisin kyllä ollut sen vielä vapaalla mut aina ei voi voittaa ! ihan kivaa kuitenkin olla se joulu töissä.

vähän erilainen joulu tänä vuonna :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...