Jump to content
MAINOS

Joulutyötä


Vieras: Johtaja

Recommended Posts

Joulua ennen kaksi iltavuoroa ja jouluaattona alkaa kahden yön valvominen. Uusi vuosi menee aamuvuorossa. Ja kaikki ihan toivomuksien mukaan.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 130
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Työsopimus loppuu sopivasti siten, että vapaata 23.12 lähtien. Osaston sulku kyseessä. Jouluaaton aion pitää vapaata, mutta joulupäivän, tapaninpäivän väli lauantain ja sunnuntain vois tehdä duunia jossain!

Suraavalle viikolle on työtä arkipäiville, mutta uudenvuoden päivästäkin sais ihan mukavasti lisiä ;D Kyllä, kevään työharjoitteluaikaa ajatellen kaamea rahapula taas edessä. Vois kerätä vähän palkkatuloja ennakkoon!

Pitäisköhän lähestyä tyksin sijaisvälitystä ... taas... vaikkei ne sieltä mitään vastaa  ;D Oma-apu oli viimeksikin parasapu ;)

Liisa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koko joulu töissä. Kuten aina ennenkin. Muistaakseni -99 en ollut joulua töissä.

Kyllästyin ja otin koko joulun vapaaksi. Kokeillaan nyt näin.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joulu vapaalla. Näin teen siihen asti, kuin valmistun. Sitten se ei ole enää oma valinta. Välipäivinä sitten töissä ja taas uuden vuoden jälkeen.

Joulun oon ollut sen takia vapaalla, että silloin kokoonnutaan koko perhe(aatto saatetaan olla tänä vuonna ilman yhtä sisarusta) eli kaikki sisarukset ja vanhemmat yhteen entiseen mummolaan. Ei oo mikään hengellinen juhla joulu meille.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vapaalla ekaan kertaan vuosiin... Sillon la tuun vasta yöks niin ehtii varmaan kyllästymiseen astikin joulua juhlimaan  :nauraa:

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen aina joulun töissä, sillä haluan varmistaa vapaan uudenvuoden. Tänä vuonna aloitan yöt 22. päivä ja lopetan valvomisen Tapaninpäivän aamuna.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koko joulu töissä. Kuten aina ennenkin. Muistaakseni -99 en ollut joulua töissä.

haa,mä olin 94 viimeks jolun vabba.

Korpiklaani?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joulu tiiviisti töissä, ihan kuten toivoinkin:

24.12. ilta, 25.12. pitkä (=aamu+ilta) ja 26.12. aamu

Meillä tuon taksikortin saa käyttöön jos on yli 3km töihin

"Mutta tohtori..." "Hoitaja on vaiti ja tekee työnsä!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

23.12 klo 12 -> 24.12 klo 12

25.12 klo 12 -> 26.12 klo 12

ja sit viel seuraavalla viikolla 31.12 klo 12 -> 1.1.2009 klo 12

eli töissä menee noi juhlat mut tuleepahan pyhistunteja  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yöputkessa ollaan tukevasti ja lopetellaan 30.12. Sitten meneekin Uusi vuosi vapaalla. Eli ihan näppärästihän tää menee.  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä oisin mielellään töissä kaikki vaput, uudetvuodet, juhannukset ja muut kunhan saisin JOULUAATON vapaaksi. Tänä vuonna se onnistuikin.  ;D

Ai niin, meillä ei kukaan saa lomia joululistoilla. Paitsi pomot.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yöt 20.-28.12.08

Ei tartte murehtia, että miten joulunsa viettäis.

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä tuon taksikortin saa käyttöön jos on yli 3km töihin

ahh en oo muuten tullu ees ajatelleeks, että siin vois ollu joku tommonen kilometrijuttu! voi sentään. toivottavasti toi ei tule puheeksi meillä vaan saan vaan kivasti kortit käteen niinkuin muutkin :)

Yöt 20.-28.12.08

Ei tartte murehtia, että miten joulunsa viettäis.

huh, taitaa tulla aika hyvät rahat :D eikös tohon välille satu joku 4 pyhää. ja ne vielä öinä. kelpais mullekin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sain kuten toivoinkin eli aatonaatto ja jouluaatto vapaat.  25-27.12 aamut ja 28.12 iltavuoro. 31.12 aamuvuoro ja 1.1 iltavuoro.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Me suunnitellaan ite listamme ja aika hyvin pysyi semmoisena, kuin olin suunnitellutki. Eli 23.-26.12 vapaalla (!). Uv-aattona aamu ja -päivänä meen yöksi, että siinäki tulee ikäänkuin piilovapaa. Kyllä kelpaa!:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

toiveena oli 24.-25.12. ja 25.-26.12. yövuorot ja ne toteutui!

aattelin että ehkä 2 vapaata niiden jälkeen, mutta tulikin sitten 7vp! eli töihin meen sitten vasta 2.1.2009.

uudenvuodenkin olisin voinut olla hyvin mielelläni töissä, mutta en kyllä valita kun noin monta vapaata on tiedossa! se on kun pikku loma!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Töihim 25.12 ja vappaat alkaa 26.12 aamulla kun pois pääsee. tai sit teen vaihdon ja päästän kaverin aattona vapaalle ja teen vuoron jo silloin.

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täh!!! Missä sä olet töissä? Kunnallisella puolella ainakin nuo Joululistat on pitänyt jo tehdä...

Chained on varmaan samassa työpaikassa kun minä, meilläkään ei ole vielä listoja esillä.

Mitä tulee omiin duuneihin, tiedän epävirallissti, että Jouluviikko lomailen ja palaan duuniin ma 29.12. tehden töitä virka-aikaan, Uuden Vuoden päivä vapaa siis.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...