Jump to content
MAINOS

Hyvät keikkapaikat


Vieras: audrey

Recommended Posts

Teen keikkoja pääkaupunkiseudulla,

onko kokemuksia mitkä hyviä keikkapaikkoja - kun on tehnyt työvuoron, tulee halu mennä uudemmankin kerran. :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

mää luulen että toi on ihan henk koht kokemus... itse olen keikkaillut iloisesti monella osastolla minkä kaverit on haukkuneet ihan suohon.. ja sitten jotkut ylistetyt osastot ovat olleet tosi pettymys--- jonkun osaston dynamiikkaan sopii tietynlainen tyyppi ja tietynlainen taas ei.

En lähtis arvottamaan, kun toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä... :o

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuttavat on kehuneet Marian S8:a...

naisten sisätautinen osasto edelleen?...kusiastiaa saa juoksuttaa riittävästi...

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuttavat on kehuneet Marian S8:a...

naisten sisätautinen osasto edelleen?...kusiastiaa saa juoksuttaa riittävästi...

alkojen osasto pikemminkin..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mää luulen että toi on ihan henk koht kokemus... itse olen keikkaillut iloisesti monella osastolla minkä kaverit on haukkuneet ihan suohon.. ja sitten jotkut ylistetyt osastot ovat olleet tosi pettymys--- jonkun osaston dynamiikkaan sopii tietynlainen tyyppi ja tietynlainen taas ei.

En lähtis arvottamaan, kun toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä... :o

Olet oikeassa! :-X

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Peijas PPKL.

millä tavalla hyvä keikkapaikka? pitäs varmaan mennä katsomaan,,,,

Hyvä yhteishenki = kiva mennä keikalle.

palkkaako seuren kautta?

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näki taas tänään (kaikella kunnioituksella) kuinka keikalle tuleva sh esitti mielipiteensä siitä, kuinka häntä hyppyytettiin väärään vuoroon, kun oli saanut itse virheellistä informaatiota...

Juttu on pitkä, mutta kyllä mummot ihmetteli aamukahvilla kun osastolta juoksee pois pitkään ja hartaasti kiroileva henkilö....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Seure tarjosi e14. Eipa toi niin paljon parempi ole kun suora keikkapalkka?

ne ainakin maksaa nopeesti. toisinkuin esim. hus....

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Seure tarjosi e14. Eipa toi niin paljon parempi ole kun suora keikkapalkka?

ne ainakin maksaa nopeesti. toisinkuin esim. hus....

Hus on nopeuttanut maksamista viimeisen vuoden aikana, ennen sai odotella 1,5kk, nyt saattaa tulla rahat jopa parissa viikossa.

Tai sitten on vaan ollut hyvä tuuri...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Seure tarjosi e14. Eipa toi niin paljon parempi ole kun suora keikkapalkka?

ne ainakin maksaa nopeesti. toisinkuin esim. hus....

Hus on nopeuttanut maksamista viimeisen vuoden aikana, ennen sai odotella 1,5kk, nyt saattaa tulla rahat jopa parissa viikossa.

Tai sitten on vaan ollut hyvä tuuri...

kyllä siinä edelleen kuukausi menee...ainakin..

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Seure tarjosi e14. Eipa toi niin paljon parempi ole kun suora keikkapalkka?

ne ainakin maksaa nopeesti. toisinkuin esim. hus....

Hus on nopeuttanut maksamista viimeisen vuoden aikana, ennen sai odotella 1,5kk, nyt saattaa tulla rahat jopa parissa viikossa.

Tai sitten on vaan ollut hyvä tuuri...

kyllä siinä edelleen kuukausi menee...ainakin..

Seure maksaa kaksi kertaa kuukaudessa. Todella rentoa ja joustavaa porukkaa. Saahan kokemuksesta myös pussiin täytettä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Entä löytyykö Malmin sairaalassa keikkoja tehneitä, ja mitä mieltä olette ko. sairaalassa työskentelystä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mikäköhän laki siihen pätee, että kun ois kerrankin tekemään ylimääräistä oman työn lisäksi, ei mistään soiteta keikalle...(mieluiten ottaisin la-su yöt, kiitos).....

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mikäköhän laki siihen pätee, että kun ois kerrankin tekemään ylimääräistä oman työn lisäksi, ei mistään soiteta keikalle...(mieluiten ottaisin la-su yöt, kiitos).....
jos et oo antanu numeroas mihkään ;DSeurelle jos antaa viikonloppulistaan niin johan pirisee ;)

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onkohan kellään kokemuksia keikkailusta kätilöopistolta ja/tai naistenklinikalta? Entä palkka?Pääsekö esim. Seuren tai Medone kautta näihin kyseisiin paikkoihin mahdollisesti keikkailemaan, vai ottaisiko rohkeasti osastonhoitajaan yhteyttä??

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...