Guest audrey Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 Teen keikkoja pääkaupunkiseudulla, onko kokemuksia mitkä hyviä keikkapaikkoja - kun on tehnyt työvuoron, tulee halu mennä uudemmankin kerran. :o
Sukunajo Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 mää luulen että toi on ihan henk koht kokemus... itse olen keikkaillut iloisesti monella osastolla minkä kaverit on haukkuneet ihan suohon.. ja sitten jotkut ylistetyt osastot ovat olleet tosi pettymys--- jonkun osaston dynamiikkaan sopii tietynlainen tyyppi ja tietynlainen taas ei. En lähtis arvottamaan, kun toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä... :o Nokka kohti uusia tuulia.
Pärssinen Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 En lähtis arvottamaan, kun toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä... :o ja jotkut molemmista.... - Ambulanssijuntti -
Pärssinen Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 Tuttavat on kehuneet Marian S8:a... naisten sisätautinen osasto edelleen?...kusiastiaa saa juoksuttaa riittävästi... - Ambulanssijuntti -
Guest dreamer Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 Tuttavat on kehuneet Marian S8:a... naisten sisätautinen osasto edelleen?...kusiastiaa saa juoksuttaa riittävästi... alkojen osasto pikemminkin..
Guest audrey Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 Tuttavat on kehuneet Marian S8:a... Kiitos tiedosta :o
Guest audrey Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 Peijas PPKL. Joo-o olen tavannut ppkl:n mukavia hoitajia.
Guest audrey Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 mää luulen että toi on ihan henk koht kokemus... itse olen keikkaillut iloisesti monella osastolla minkä kaverit on haukkuneet ihan suohon.. ja sitten jotkut ylistetyt osastot ovat olleet tosi pettymys--- jonkun osaston dynamiikkaan sopii tietynlainen tyyppi ja tietynlainen taas ei. En lähtis arvottamaan, kun toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä... :o Olet oikeassa! :-X
Pärssinen Posted July 26, 2006 Posted July 26, 2006 Peijas PPKL. millä tavalla hyvä keikkapaikka? pitäs varmaan mennä katsomaan,,,, - Ambulanssijuntti -
Janne Posted July 26, 2006 Posted July 26, 2006 Peijas PPKL. millä tavalla hyvä keikkapaikka? pitäs varmaan mennä katsomaan,,,, Hyvä yhteishenki = kiva mennä keikalle.
Pärssinen Posted July 26, 2006 Posted July 26, 2006 Peijas PPKL. millä tavalla hyvä keikkapaikka? pitäs varmaan mennä katsomaan,,,, Hyvä yhteishenki = kiva mennä keikalle. palkkaako seuren kautta? - Ambulanssijuntti -
Jone Posted July 27, 2006 Posted July 27, 2006 palkkaako seuren kautta? Kyllä sekä myös Medonen kautta, ja suoraan tietty. Kannattaa soittaa oh:lle ja kysyä puutevuoroja.
Ambien Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Seure tarjosi e14. Eipa toi niin paljon parempi ole kun suora keikkapalkka?
Guest dreamer Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Näki taas tänään (kaikella kunnioituksella) kuinka keikalle tuleva sh esitti mielipiteensä siitä, kuinka häntä hyppyytettiin väärään vuoroon, kun oli saanut itse virheellistä informaatiota... Juttu on pitkä, mutta kyllä mummot ihmetteli aamukahvilla kun osastolta juoksee pois pitkään ja hartaasti kiroileva henkilö....
Pärssinen Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Seure tarjosi e14. Eipa toi niin paljon parempi ole kun suora keikkapalkka? ne ainakin maksaa nopeesti. toisinkuin esim. hus.... - Ambulanssijuntti -
Janne Posted July 29, 2006 Posted July 29, 2006 Seure tarjosi e14. Eipa toi niin paljon parempi ole kun suora keikkapalkka? ne ainakin maksaa nopeesti. toisinkuin esim. hus.... Hus on nopeuttanut maksamista viimeisen vuoden aikana, ennen sai odotella 1,5kk, nyt saattaa tulla rahat jopa parissa viikossa. Tai sitten on vaan ollut hyvä tuuri...
Pärssinen Posted July 29, 2006 Posted July 29, 2006 Seure tarjosi e14. Eipa toi niin paljon parempi ole kun suora keikkapalkka? ne ainakin maksaa nopeesti. toisinkuin esim. hus.... Hus on nopeuttanut maksamista viimeisen vuoden aikana, ennen sai odotella 1,5kk, nyt saattaa tulla rahat jopa parissa viikossa. Tai sitten on vaan ollut hyvä tuuri... kyllä siinä edelleen kuukausi menee...ainakin.. - Ambulanssijuntti -
Guest audrey Posted July 30, 2006 Posted July 30, 2006 Seure tarjosi e14. Eipa toi niin paljon parempi ole kun suora keikkapalkka? ne ainakin maksaa nopeesti. toisinkuin esim. hus.... Hus on nopeuttanut maksamista viimeisen vuoden aikana, ennen sai odotella 1,5kk, nyt saattaa tulla rahat jopa parissa viikossa. Tai sitten on vaan ollut hyvä tuuri... kyllä siinä edelleen kuukausi menee...ainakin.. Seure maksaa kaksi kertaa kuukaudessa. Todella rentoa ja joustavaa porukkaa. Saahan kokemuksesta myös pussiin täytettä.
Guest cherry Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 Entä löytyykö Malmin sairaalassa keikkoja tehneitä, ja mitä mieltä olette ko. sairaalassa työskentelystä?
Pärssinen Posted August 13, 2006 Posted August 13, 2006 mikäköhän laki siihen pätee, että kun ois kerrankin tekemään ylimääräistä oman työn lisäksi, ei mistään soiteta keikalle...(mieluiten ottaisin la-su yöt, kiitos)..... - Ambulanssijuntti -
Sukunajo Posted August 13, 2006 Posted August 13, 2006 mikäköhän laki siihen pätee, että kun ois kerrankin tekemään ylimääräistä oman työn lisäksi, ei mistään soiteta keikalle...(mieluiten ottaisin la-su yöt, kiitos).....jos et oo antanu numeroas mihkään ;DSeurelle jos antaa viikonloppulistaan niin johan pirisee ;) Nokka kohti uusia tuulia.
Maatu Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 Onkohan kellään kokemuksia keikkailusta kätilöopistolta ja/tai naistenklinikalta? Entä palkka?Pääsekö esim. Seuren tai Medone kautta näihin kyseisiin paikkoihin mahdollisesti keikkailemaan, vai ottaisiko rohkeasti osastonhoitajaan yhteyttä??
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now