Jump to content
MAINOS

Hyvät keikkapaikat


Vieras: audrey

Recommended Posts

Entä löytyykö Malmin sairaalassa keikkoja tehneitä, ja mitä mieltä olette ko. sairaalassa työskentelystä?
Mä olen tehnyt keikkaa malmin PPKL:lle sekä M2:lle ja A5:lle. Kaikista olen tykännyt, eniten ppkl:sta ja M2:sta.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

tätä päätä kiinnostaisi Syöpis, mutta ainakaan noiden välitysfirmojen kautta ei ole sinne ollut keikkaa tarjolla, siellä taitaa olla ihan omat piirit..Mitenhän sinne sais jalan oven väliin?

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Seure tarjosi e14. Eipa toi niin paljon parempi ole kun suora keikkapalkka?
seure tarjosi 13.43 € mihin sisältyy 5% "ikälisä". aika vähältä kuulostaa..

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tätä päätä kiinnostaisi Syöpis, mutta ainakaan noiden välitysfirmojen kautta ei ole sinne ollut keikkaa tarjolla, siellä taitaa olla ihan omat piirit..Mitenhän sinne sais jalan oven väliin?
Siis puhutko nyt Helsingin syöpätautien klinikasta? Viime talvena ja keväänä ainakin Medonen kautta olisi ollut sinne keikkaa lähestulkoon joka päivä...
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Seure tarjosi e14. Eipa toi niin paljon parempi ole kun suora keikkapalkka?
ne ainakin maksaa nopeesti. toisinkuin esim. hus....
Kyllä hus on ainakin mulle (keikkalaisena) maksanut liksat ajallaan. Joko kuun 15. tai viimeinen pv. Tosin hus:in palkanmaksukin on vissiin vähän "toimipaikkakohtainen", sillä täällä suunnalla ei ainakaan ole ollut ongelmia palkanmaksussa. Keikkaa teen siis Hyvinkään sairaalassa (ja palkat maksetaan Kellokoskelta).Ja PS: tuo Hyvinkää on ainakin ollut tooodella mukava keikka paikka :D. Vaikkei ihan pääkaupunkiseudulla olekkaan...

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Minä myös Peijas ppkl:aa suosittelen. Mukava ilmapiiri, pirun hyvää porukkaa. Mulle myös palkat tullu aina ajallaan, jopa sen 2 kertaa kuussa, puolivälissä ja lopussa, riippuen keikkojen ajankohdasta.

Optimisti näkee rinkilän. Pessimisti vain reiän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

tätä päätä kiinnostaisi Syöpis, mutta ainakaan noiden välitysfirmojen kautta ei ole sinne ollut keikkaa tarjolla, siellä taitaa olla ihan omat piirit..

Mitenhän sinne sais jalan oven väliin?

Siis puhutko nyt Helsingin syöpätautien klinikasta? Viime talvena ja keväänä ainakin Medonen kautta olisi ollut sinne keikkaa lähestulkoon joka päivä...

Siellä vaan ajoittain huono työskentely ilmapiiri...Ja jos sinne todella haluat soita suorran oh:lle ja kysy  keikkaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Seure tarjosi e14. Eipa toi niin paljon parempi ole kun suora keikkapalkka?

ne ainakin maksaa nopeesti. toisinkuin esim. hus....

Hus on nopeuttanut maksamista viimeisen vuoden aikana, ennen sai odotella 1,5kk, nyt saattaa tulla rahat jopa parissa viikossa.

Tai sitten on vaan ollut hyvä tuuri...

Mulla sitten varmaan huonoa tuuria palkamaksun suhteen. Kävin keikalla Peijaksen puolella hussissa syyskuun lopulla ja rahat uupuu tililtä vieläkin mutta maksuun ovat kuulemma tulossa lokakuun viiminen päivä(keikalla 27-29.9). Laittovat tunnit koneelle 29.9 mutta allekirjoittamani paperi oli perillä liian myöhään 5.9(ajo oli kuulemma ollut 4.9) No joo. Ainahan näitä selityksiä löytyy...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Meinasin aloittaa uuden ketjun, vaan löysinkin tämän.

Negatiivisia asioita kun on aina niin helppo? vinkua niin josko näin päin toimisi, ei varmaan pelkoa, jotta sanomista tulisi jälkikäteen.

Nyt en juur ole keikalla hetkeen käynyt, mutta viimesin taisi olla aspan Viikin toimipiste tjsp. ihan kiva keikka, porukka jne, varsinkin kun aika ummikkona menin. Jatkakaa please.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...