Jump to content
MAINOS

Työkengät


Vieras: murmeli

Recommended Posts

Crocseista kuulemma uusimmassa Apu-lehdessä. Jack Nicholsonki pitää!Kieltmättä hyvät popot, tuli ostettua.

I take my coffee, like I take my women: from behind.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 513
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Täältä suosituksen luettuani ostin itselleni Crocsit ja täytyy sanoa että vaikkakin lyhyellä käyttökokemuksella tuntuu hyvältä jalassa... ja täytyy sanoa että todella liukumattomat, tämä laahustaja meinannut jo muutaman kerran mennä nenälleen kun kenkä tökkää lattiaan :o Todella kevyet jalassa, pesua en ole vielä koittanut vaikka alkaa jo olla aiheellista...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minullapas onkin Jalaksen työkengät. Ja on todella hyvät! Tosin maksoinkin noista sen 80-90egee tarjouksessa... Ovat sellaset "turvakengät", missä ei kuitenkaan ole kärkivahviketta (koska ovat sandaalit). Todella mukavat ja tukevat jalassa - > jalat ovat tykänneet kovasti. Pohjallisina niissä on sellaiset geelipohjallisia vastaavat pohjalliset, jotka muotoutuvat aina jalan mukaan. Lisäksi ovat hyvin hengittävät, eikä jalat niissä siis hikoile.Tyytyväinen olen ollut, vaikka paljon noista sai maksaakkin.Mutta eikös se hyviin työkenkiin investoiminen kannata :)?

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 7 kuukautta myöhemmin...

Viime viikolla sitten nöyrryin ja ostin ne croksit. Nyt sitten liikkuu juttua että tehoilla ja leikkurissa ollaan kieltämässä ne staattisuuden vuoksi. Pitää varmaan kaivaa ne puukengät taas esiin.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Tuosta Crocsien staattisuudesta olisi kyllä mielenkiintoista kuulla enemmän. Itselläni on yhdet ja ne on kyllä parhaat työkengät, joita olen ikuna pitänyt.

Ajattelin kesäksi hemmotella itseäni ja tilata Jenkeistä mikki crocsit

disneycrocs.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

leikkurissa ollaan kieltämässä ne staattisuuden vuoksi. Pitää varmaan kaivaa ne puukengät taas esiin.

Meillä noita crokseja on varmaankin 25% hoitajista, eikä mitään kielletty.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Heppoista tuo uutisointi  :-  Mitään ei ole todistettu vaan kyse on vasta epäilyistä. Tottahan on, että crocsit on uudehko tuote,  mutta kenkiä on myyty valtavasti, suurimmat markkinat on Jenkeissä ja sielläkin kengät ovat suosittuja mm. hoitohenkilökunnan parissa, koska kengät ovat mukavat ja dekotettavat. Hyvässä ja pahassa Jenkkilä on sellainen oikeusjuttujen maa, että luulisi jo näiden vajaan viiden vuoden aikana siellä jotain tapahtuneen, jos kengät aiheuttaisivat laitteiden kanssa ongelmia.

Niin, pelkkää mutua tässä suollan, mutta ennen ihan kunnon selvityksiä asiasta en kyllä omia crocsejani ole laittamassa kaapin pohjalle. Minulle ei riitä pelkkä norjalaisen sairaalan epäily asiasta.

Ai niin, on myös aika jännää, että uutisoinnissa puhutaan niin selkeästi Crocseista, kun markkinoille on tullut jo kopioita ainakin muutamaa erilaista. Mistä sitä tietää, vaikka kyse olisikin jostain halpakopioista. Ulkonäöltään nuo kopiot ovat aivan identtisiä, ainostaan logo on tietty erilainen. Ainakin Sairaanhoitajapäivillä joku myyjä oli myymässä kopioita, ei aitoja Crocseja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voih, empä ole käynyt täällä pitkään aikaan ja nyt on tälläista luettavaa :D Toivottavasti on vain väärä hälytys, sillä crocseistani en tahdo luopua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mua alkoi juuri mietityttää kun alkaa kesätyöt leikkurissa, instrupuolelle. harjoitteluaikana samalla osastolla mulla oli tavalliset instrumentarium nahkatohvelit, jotku saksalaiset. nirskuu kauheesti ja jalat tuli tosi kipeeks ja hikos.

nyt kun luki tätä viestiketjua niin tekee mieli käydä kattoo noita crocseja, huomenna koulun jälkeen tapiolaan! ;D

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mua alkoi juuri mietityttää kun alkaa kesätyöt leikkurissa, instrupuolelle. harjoitteluaikana samalla osastolla mulla oli tavalliset instrumentarium nahkatohvelit, jotku saksalaiset. nirskuu kauheesti ja jalat tuli tosi kipeeks ja hikos.

nyt kun luki tätä viestiketjua niin tekee mieli käydä kattoo noita crocseja, huomenna koulun jälkeen tapiolaan! ;D

Muista laittaa lasku HUSille (joka toinen vuosi).

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itselläni on nyt jonkun aikaa ollut Crocsit, ja ovat kyllä parhaat työkengät, mitä minulla on ollut. Eivät kauheasti hiosta, ja jos tulee nihkis, ei ainakaan haise. Taivaallisen kevyet jalassa. Yöllä hipsutellessa ihanan äänettömät. Ja eipä niillä ihan helposti pääse liukastumaan.

Oletteko te muut Crocsien omistajat dekottaneet niitä? Itseäni on hieman epäilyttänyt uskallanko niitä Dekoon laittaa, mutta tänä yönä ne pitäisi kyllä putsata. Uskallanko siis dekottaa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sportland Kampista hankin itselleni crocksit vuoden alussa. Silloin oli väri vaihtoehdot vähissä, mutta ne on kevyet ja hyvät työkengät. Voisi hankkia toisetkin kesäksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mullakin on vaaleansiniset Crocsit. Tyytyväinen olen ollut, moni niitä on katsellut töissä. Jotkut sanovat että ne näyttävät enemmän potilas- kuin työkengiltä. Pari tyyppiä osastollamme on hankkinut näitä kopioita joko Thaimaasta tai venemessuilta, mutta tyytyväisiä ovat olleet.

Dekota en tosiaan ole vielä niitä uskaltanut. Onko jollain kokemusta? Pysyvätkö kuosissaan?

"Ei kuullosta kovin järkevältä", sanoi Kani. "Ei", sanoi Puh nöyrästi. "Ei kuulostakkaan nyt kun sen sanoo. Sitä ennen se kuullosti aivan järkevältä."

"On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo."

-Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mullakin on vaaleansiniset Crocsit. Tyytyväinen olen ollut, moni niitä on katsellut töissä. Jotkut sanovat että ne näyttävät enemmän potilas- kuin työkengiltä.

Tuosta ulkonäöstä sen verran että kerran keikalla osastosihteeri sattu laukkukaapilla samaan aikaan ja ihan iloisesti totes että "hei, noihan on oikeet kengät. Katoin koko päivän että miks ihmeessä sulla on sellaset vaaleensiniset suojapussit kengissä koko päivän"  ;)... Eli väri vois olla muu ku toi sininen... Hyvät kengät kyllä muuten ovat!

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tänä kävin tsiigaa partioaitasta noit kenkii.. tuntui tosi hyviltä jaloissa. ihan kun ei ois kenkiä ollenkaan olivat niin kevyet ja viileät. partioaitassa maksoi crocot 44,90e/pari.

itse ajattelin tilata netistä kun näyttävät maksavan 29,90$ noi caymanit, mikkihiiret ois 34,90$ sellaiset ois makeat ;D

http://shop.crocs.com/pc-61-4-disney-beach.aspx?reqid=61&reqProdTypeId=41p&subsectionname=footwear&section=products

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mukana tilaamassa, jos joku muukin on mikkejä vailla. Tahtoisin nuo valkoiset...

Dekossa ovat 3-4 kertaa olleet. Ohjelma se sama kuin pissakannuille sun muille eli kolmonen. Pitävät ryhtinsä, jos niitä ei survo heti mihinkään. Pehmenevät nimittäin tosi paljon. Mutta jähmettyvät nopeasti.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulle myös noi valkoiset, aivan mahtavat  ;D Mulla tosin on jo ainakin 5 työkengät, mutta eihän niitäkään ole ikinä liikaa. Just viime viikolla ostin maahisilta tosi upeat työsandaalit, pelottaa vaan et ne likastuu, nahkaisia kun ei voi laittaa decoon. Pari kuukautta sitten menetin ecconi, kun satuin yövuorossa kävelemään niillä vähemmän miellyttävään eritelammikkoon, eihän niitä enää sen jälkeen voinut käyttää. Roskiin siis, upouudet 89euron popot. Kyllä otti päähän.

Anyway - Noihan kannattaa tilata kimppatilauksena, niin tarttee maksaa vaan yhdet postarit.

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

USAsta tilatessa kannattaa muistaa, että siihen päälle voi pamahtaa tullit. Mitä isompi paketti, ja mitä enemmän näyttää jonkun kaupan lähettämältä paketilta, sitä todennäköisemmin saa maksaa.. on mun henk koht kokemukseni.

Mää ostin sellaiset epäaidot, ja ne on ainakin olleet niinkin hyvät, että on ihan päivittäisessä käytössä, eikä hinta postareineen ees ollu kun jotain 25e.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tilattiin keväällä porukalla Crocsit, jolloin hinnaks tuli 35€ pari, jonkun edustajan kautta (?). . Jos osastolla useampi haluamassa Crocseja niin kannattaa  pyytää edustaja esittelemään niin varmaan saa kimppa-alennusta

P.S. Nyt ainakin Espoon tarjoustaloissa Feikki-crocseja hintaan 4,99€ !! Niiden deko-kestävyydestä en sitten tiiä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Emmie ainakana ymmärrä, miksi kukaan haluaisi pitää hiostavia muovikenkiä jalassaan. Miksei saman tien kumisukkia? Staattisen sähkön tuotto haittaisi kovasti minun hommissani missä kaiken aikaa ollaan tekemisissä herkkien laitteiden kanssa. Tämä muotivillitys jäänee väliin.

Tarpeeksi isot Birkenstockit tilasin muutama viikko sitten enkä ole kuullut niistä sen koommin. Onneksi vanhoilla vielä kävelee.

Meidän liitto neuvottelee teidänkin liittojen palkat!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on aidot Crocsit ja ne ei ainakaan hiosta. Tosi kevyet kävellä eikä ole ollu selkäkipuja sen jälkeen. Noista feikeistä en tiedä mistä materiaalista on tehty.  :-

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Vaikka välillä on osastolla juostu kuin kumiorava kävyn perässä ja hiki on valunut selkää pitkin, niin jalat eivät ole crocseissani hionneet kertaakaan. Ei kannata dissata materiaalia suoralta kädeltä vaan kokeilla ensin ja sitten vasta arvostella. Pelkkä ennakkoluulo ei anna hyvää pohjaa keskustelulle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...