Jump to content
MAINOS

KESÄTYÖTÄ


petraa

Recommended Posts

Vieras: aurinkoinen

En tiedä onko tästä aiheesta jo jossain keskusteltu kun en osannut etsiä, mutta kysynpähän nyt kuitenkin.

Minkä verran sh-opiskelijoille annetaan vastuuta kesätöissä? Valmistun nyt tulevana jouluna ja tuo vastuuasia koulkuttelee koko ajan takaraivolla, kun ensi kesän töitä ajattelen.. Töitä on jo luvassa tk:n vuodeosastolta ("akuuttiosasto"), jossa en ole aiemmin työskennellyt/ harjoitellut. Os.hoitaja sanoi, että teen muuten sh:n hommat paitsi en yövuoroja (1 sh vuorossaan) ja huumelääkehommia. Muistutin häntä myös siitä, ettei minulla ole vielä i.v. -lupia (no nehän nyt on muutenkin paikkakohtaiset?). Vastuu on tässä koulutuksen viime metreillä alkanut pelottaa ihan urakalla. Ei oikein tiedä, mitä käytäntö odottaa. Olisin siis kiitollinen, jos saisin kommentteja..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mulle ainakin on puhuttu vain kesätöistä sairaanhoitajan sijaisena ilman iv-lupaa, jonka vuoksi myös olisin tehnyt vain aamua ja iltaa, niin joku muu olisi hoitanut stoossit ja muut sellaiset. iv-antibiotteja olisin kuitenkin voinut laittaa.. Tietenkin sitten jokaiselta löytyy vielä lisäksi omat rajat.. Minäkään en kaikkeen suostu.

Anu

"Ei kuullosta kovin järkevältä", sanoi Kani. "Ei", sanoi Puh nöyrästi. "Ei kuulostakkaan nyt kun sen sanoo. Sitä ennen se kuullosti aivan järkevältä."

"On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo."

-Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vastuusta: minulle tarjottiin kahden vuoden sh-opiskelun jälkeen iv-lupia kesäksi, en ottanut. Sairaanhoitajaksi sairaalaan olen silti menossa, ja kyllä hirvittääkin mutta onneksi siellä on aina myös joku pätevä hommissa, tiukan paikan tullen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko muuten kellään kokemusta siitä, että olisi jättäytynyt työttömäksi kesäksi, niin miten on keikkaa tarjolla?

Kesä kun olisi mukava aika haistella kaikenlaisia erilaisia tuulia (muitakin ku tota vuodeosastoa.. pöh...)

Kokeilin yhtenä kesänä tuota opiskelija-aikoina (virallisestihan sitä ei voinut olla kuitenkaan työtön). Puhelin soi kokoajan. Minä sitten menin töihin suurinpiirtein aina sitä mukaa, että miten aurinko paistoi. Kaikki la-su yöt tein sinä kesänä mm.

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä tein tässä viime viikolla nyt sen päätöksen että jään ns. työttömäksi kesän ajaksi, teen keikkaa sen minkä viitsin jos joku pyytää, mutta kuitenkin oman pääni mukaan..

Asiasta kun keskusteltiin ukkoni kanssa pitkään ja taloudellinen puoli antaa myöten niin miksi ei, tämähän on "viimeinen kesä" kun voin itse määritellä lomani.

Anu

"Ei kuullosta kovin järkevältä", sanoi Kani. "Ei", sanoi Puh nöyrästi. "Ei kuulostakkaan nyt kun sen sanoo. Sitä ennen se kuullosti aivan järkevältä."

"On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo."

-Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joopa joo.

Työttömäksi heittäytymis-suunnitelmani tehtiin tyhjäksi, kun tarjottiin sijaisuutta, ja työmatka kestää---

---arvatkaapa vaan kauanko...

;D

:-*

kokonaiset kaksi minuuttia. Tuo oli minusta niin hieno etu, etten voinut sanoa ei.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Mäkin sain kesätöitä!  :P Oikeestaan se kesä alkaa kyllä jo ens kuussa, mutta sama se. En kauheen ahkeraan ees hakenu, mut sain mitä halusin. Mies mulkoili vähän pitkään, kun sanoin, etten edes kysyny palkkauksesta...  8) (Epätoivoista...)

Täytyy hehkutella tän voimin taas hetki.  8)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mäkin sain kesätöitä!  :P Oikeestaan se kesä alkaa kyllä jo ens kuussa, mutta sama se. En kauheen ahkeraan ees hakenu, mut sain mitä halusin. Mies mulkoili vähän pitkään, kun sanoin, etten edes kysyny palkkauksesta...  8) (Epätoivoista...)

Täytyy hehkutella tän voimin taas hetki.  8)

Onnittelut!

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnittelut!

No, kiitos.  8) Just laitoin sulle yksäriä asiasta, kun en huomannu, että tänne olit ehtiny...  8)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...