Jump to content
MAINOS

KESÄTYÖTÄ


petraa

Recommended Posts

Mihinkähän aikaan kesätöitä kannattaisi kysellä, tai milloin paikat varmistuvat? Ei varmaan ihan vielä, mutta hakemuksia olen laittanut kuitenkin jo menemään eteenpäin. Itselleni on kesätöiden hankkiminen ollut aina hieman hankalaa. Pikkukaupungissa työt ollut aina kiven alla, mutta jotain on kuitenkin aina onnekseni löytynyt. Ensi kesäksi ajattelin hakea jo alan töitä, esim. jostain vanhusten kodista tms., mutta vähän isommasta kaupungista, jos siellä tarvittaisiin enemmän tekijöitä..

Toivotaan että tärppää! Netin avulla on hieman hankala vieraasta kaupungista töitä ruveta etsimään, mutta puhelinluetteloa parempi!

No, halusinpahan vain avautua :P

speak

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No itseasiassa nyt niitä kannattaa alkaa jo pommittamaan. Varmistuminen voi olla hidasta, mutta mitä nopeammin sitä nopeammin.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jooooooopajoooo....hohhoijaa..... Ajattelin KERRANKIN olla ajoissa, ja soitin paikalliseen kotipalveluun, niin täti käski seurailla työkkäin sivuja. Voi v***u...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulle taas sanottiin yhdessä paikassa viime syksynä että jos olet kesätyöstä kiinnostunut niin laita sähköpostia joulun tienoilla..

Lopulta vastaus oli että ilmoitamme päätöksemme maalis - huhtikuussa, kun asiaa ylihoitajalta kysyin. Kun silloin on selvät kaikkien vakituisten kesälomat.

Mutta sillä periaatteella olen töitä kesäksi aina hakenut että parempi olla ajoissa ja aloittaa heti tammikuussa ihan sen vuoksi että saisi sen paikan minkä haluaa..

"Ei kuullosta kovin järkevältä", sanoi Kani. "Ei", sanoi Puh nöyrästi. "Ei kuulostakkaan nyt kun sen sanoo. Sitä ennen se kuullosti aivan järkevältä."

"On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo."

-Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä mietin sitä, että jos nyt niin kuin haluan toteuttaa sen syrjähyppyni ja mennä IHAN itselleni kokonaan uuteen paikkaan, niin kannattaako viskata sinne joku vapaamuotoinen hakemus, soittaa, heittää vapaamuotoinen hakemus sinne henk koht ohikulkumatkalla vai kuis. Ko paikka ei siis ole ilmottanut tarviivansa työläisiä, ainakaan vielä.

Harjoittelupaikkoihin ny ei tarvis ku soittaa että "Ööö. X täällä. Joo tota mää tuun ny si kesäheinäks"

Mutta kun minua siis kiinnostaisi ruoho aidan toisella puolella...

:happy:

Onko muuten kellään kokemusta siitä, että olisi jättäytynyt työttömäksi kesäksi, niin miten on keikkaa tarjolla?

Kesä kun olisi mukava aika haistella kaikenlaisia erilaisia tuulia (muitakin ku tota vuodeosastoa.. pöh...)

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko muuten kellään kokemusta siitä, että olisi jättäytynyt työttömäksi kesäksi, niin miten on keikkaa tarjolla?

Kesä kun olisi mukava aika haistella kaikenlaisia erilaisia tuulia (muitakin ku tota vuodeosastoa.. pöh...)

Mä olin valmistumisen jälkeisen kesän työttömänä ja monet kesät ennen valmistumistani ja töitä keikkaluotosesti olis ollu enempi ku olisin kerenny tekemään..  :nauraa: Nykypäivänä varmaan sitä riittää vielä enempi jos ei "ranttuile" osastojen kanssa vaikka taitaapi olla niin että saapi valita mihin töihin menee...  angel.png

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jo on ainakin meilläpäin kesätyöntekijät hakusessa. Lisäks jos haluais tehdä talvilomia niin nyt olis niitenkin tekijöistä tarve ja siitä sitten nopsasti vaan kesähommiin. Aikainen lintu madon nappaa! Niin aikanaan työnantaja soitti itselleni marraskuussa ja varmisti seuraavan kesän työt, että aikaisessa ne jotkut.  :P

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toisaalta ainakin pk-seudulla näytti kesätöitä olevan ainakin viime vuonna jaossa vielä edellisenä aamuna ennen kuin pesti olisi alkanut... mullekin soitettiin (vuoden opiskellut shoppi) lähärin pestiä jne kun oli tullut ohareita.. jotkut kun on niin kohteliaita, ettei ilmoita paikkaan A, kun saavat paremman duunin paikasta B.

Täytyy vissiin rustata muutamat hakemukset tänään.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Opiskelen Helsingissä ja meiän koulun jokaisen opiskelijan sähköpostiin tuli pyyntö ja anelu, että tsekkaisimme kesäduunipaikan osoitteesta www.hus.fi        Töitä riittää täällä enemmän kuin olisi tekijöitä! Saa tulla muualtakin Suomesta! Valinnanvaraa on...  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Great! Olen alkanut miettiäkin jo noita. Helsinkiinkin lähetin muutamia hakemuksia. Mun tuurilla kuitenkaan ei kuulu mistään mitään. En tajuu, en vaan hanskaa tätä työnhakua :) Ei vais, kaikkeni yritän kyllä nyt. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aloitin "kesä"töiden tekemisen viikko sitten. Töitä olis luvassa vähintään syksyyn asti.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Opiskelen Helsingissä ja meiän koulun jokaisen opiskelijan sähköpostiin tuli pyyntö ja anelu, että tsekkaisimme kesäduunipaikan osoitteesta www.hus.fi        Töitä riittää täällä enemmän kuin olisi tekijöitä! Saa tulla muualtakin Suomesta! Valinnanvaraa on...  :P

tuo lienee tullut joka kouluun :)

niillä on joka paikassa mainos, ks jobstep, molli, jne...

Ihteäni alkaa nyt ahdistaa tämä valinnan vaikeus :)

Että mennäkö tuttuun ja turvalliseen, hyväksi havaittuun, vai tosiaan tehdä kunnon syrjähyppy iiihan kokonaan uuteen paikkaan...

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä ainakin haluaisin mennä jonnekin ihan uuteen paikkaan, jopa uuteen kaupunkiin tekemään töitä. Kokemus erilaisista työpisteistä/-tehtävistä on aina +++.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sukunajo..

en tajunnut et se on menny joka kouluun, ku meille tuli ainaski ihan meiän oman koulun tädin kirjottama vetoomus HUS:n/Meilahden kesätöiden puolesta ;) .. naapurissa kun ollaan. Mutta hyvä, että kaikki tietää HUS:n kesätyöntekijäpulasta! :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen pyrkinyt siihen että joka kesä olis eri paikka kuin edellinen niin saa kokemusta enemmän. Nyt olen kyllä tehnyt keikkaa kokoajan sinne mihin "ilmoittauduin" kesäksi. Mutta varsinkin nyt kun voi itse valita mihin haluaa mennä kesänsä viettämään on helppo hakea kokemusta. Viime kesänäkin mulle olisi ollut neljä paikkaa tarjolla ainakin mistä valitsin, vaikka en erikseen kysellyt mistään. Mulle soitettiin ja ilmotettiin asioista muuten. Että kaikki vaan kokemusta hakemaan  ;)

"Ei kuullosta kovin järkevältä", sanoi Kani. "Ei", sanoi Puh nöyrästi. "Ei kuulostakkaan nyt kun sen sanoo. Sitä ennen se kuullosti aivan järkevältä."

"On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo."

-Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

OLEN SAANUT TYÖTÄ!

Jesss, ylitin itseni! Kerrankin sain oman alan kesätyötä ja ihan vielä sellaisesta paikasta jossa en ole koskaan ollut ennen töissä. Ja ilman mitään suhteita, omana itsenäni vain ;) Onnistumisen iloa..!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OLEN SAANUT TYÖTÄ!

Jesss, ylitin itseni! Kerrankin sain oman alan kesätyötä ja ihan vielä sellaisesta paikasta jossa en ole koskaan ollut ennen töissä. Ja ilman mitään suhteita, omana itsenäni vain 8) Onnistumisen iloa..!

Onnea! Mä sain kanssa tänään kesätöitä. Toi teksti oli kuin suoraan mun kynästä (siis näppikseltä). ;) ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tälläkin tuuristi tänään ;)!! Vakkarikeikkailupaikasta soittivat ja ilmoittivat että kesäks saa tulla töihin, vaikka aluksi oli linjaus että kesälomat tehdään varahenkilöillä!!

Oisko ollut mitään vaikutusta kun viime viikonloppuna keikalla kerroin että oon hakenut töitä myös muualta ja kaikki vaihtoehdot on avoinna... Kerran aiemmin saman oikeesti toteuttaneena tämä ilmeisesti tepsi...  Mites se meni "kiristys, uhkailu ja lahjonta on sallittua..."  ;)

Mutta kyllä mie nyt oon vaan niin onnellinen  :happy:

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

hee!! :) määkin sain kesätyötä, ihan uudesta kaupungista, ihan uudesta sairaalasta ( minulle siis).Lupasivat ainakin syyskuun loppuun jos kaikki menee hyvin.Aika äkkiä asiat eteni , mutta sehän on vain hyvä asia. Nyt vain asuntoa etsimään valmiiksi

The pint is half full!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kestätöitä on tarjottu paikallisesta terveyskeskuksesta. Mutta kyseisen mestan maine on niin huono, että se nyt taitaa olla backupin backuppi nois kesätöis..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jesss! sain tänään kesätöitä. Soittivat viime kesän paikasta, terveyskeskuksesta että pääsiskö taas tulemaan sinne. Ja vieläpä koko kesän ajaksi..helpotti todella kun sai kuulla. Sairaanhoitajan sijaisuus olisi hommana..:-X

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ilmoittautuu joukkoon  ;)!

Ekan vuoden opiskelijana (eikä lh-pohjaa), harjoittelupaikasta soittivat tulenko töihin! Olen kans niin onnellinen nyt...

"Yleistilaltaan kohtalaisen hyvä nainen. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mie tulin Hkiin tarkoituksenani kyllä jäädä tänne, mutta kesätöihin vaan 2kk:ks, mikä oli puhe... Tykästyinkin ja ottivat ihan  vakkariks pienen sijaisuuden jälkeen  ;D

Ensi elokuussa 2 vuotta samassa talossa  :happy:

- Your Lordy Mistress, Painfully Yours  <3

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...