Jump to content
MAINOS

Kesä 2005 tulee - opiskelija, joko sulla on töitä?


Pernasoppa

Recommended Posts

Eilen kysyttiin ekaa kertaa kesätöihin, nopeaks menee tää tahti.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Eilen kysyttiin ekaa kertaa kesätöihin, nopeaks menee tää tahti.

Omalla työmaalla varmisteltiin kesätyöntekijöitä kesälle -05 jo viime heinäkuussa...
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilen kysyttiin ekaa kertaa kesätöihin, nopeaks menee tää tahti.

Omalla työmaalla varmisteltiin kesätyöntekijöitä kesälle -05 jo viime heinäkuussa...

Nimet soppareissa jo? :P

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilen kysyttiin ekaa kertaa kesätöihin, nopeaks menee tää tahti.

Omalla työmaalla varmisteltiin kesätyöntekijöitä kesälle -05 jo viime heinäkuussa...

Nimet soppareissa jo? :P

Meillä perinteisesti ei oo kiirettä pidetty byrokratialla; nimiä laitetaan papereihin ja määräyskirjoihin siinä vaiheessa kun viimeinen työpäivä häämöttää... :-X
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilen kysyttiin ekaa kertaa kesätöihin, nopeaks menee tää tahti.

Omalla työmaalla varmisteltiin kesätyöntekijöitä kesälle -05 jo viime heinäkuussa...

Nimet soppareissa jo? :P

Meillä perinteisesti ei oo kiirettä pidetty byrokratialla; nimiä laitetaan papereihin ja määräyskirjoihin siinä vaiheessa kun viimeinen työpäivä häämöttää... :-X

No sittenhän mikään ei oo varmaa... Juu juu "suullinen sopimus on yhtä pätevä!" :P

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Valmistun (toivottavasti) ensihoitajaksi tänä keväänä joten jos jollakin on tietoa työpaikoista (mieluiten kentälle) niin otan mielelläni ehdotuksia vastaan! Kiitos! :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilen kysyttiin ekaa kertaa kesätöihin, nopeaks menee tää tahti.

Omalla työmaalla varmisteltiin kesätyöntekijöitä kesälle -05 jo viime heinäkuussa...

Nimet soppareissa jo? :o

Meillä perinteisesti ei oo kiirettä pidetty byrokratialla; nimiä laitetaan papereihin ja määräyskirjoihin siinä vaiheessa kun viimeinen työpäivä häämöttää... :P

No sittenhän mikään ei oo varmaa... Juu juu "suullinen sopimus on yhtä pätevä!" :P

Ei oo ei. Ja vaikka nimet olis papereissa niin eipä sekään vielä mitään takaa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tää toisen vuoden eh-opiskelija menee varmaan "akuutille" vuodeosastolle, jolle on heittänyt keikkaa viimesen vuoden ajan.Viime kesän olin myyjänä. Osasto on kaikin puolin kiva ja saan tehdä siellä paljon erilaisia juttuja, mutta välillä pelkään jumiutuvani sinne perushoidon pariin. En tietty väitä olevani mikään perushoidon guru :o mutta haluaisin jo alkaa tekemään töitä paikassa, joka on lähempänä omaa alaani. Nyt on päivystyspoli -harjoittelu edessä, mutten tiedä kuinka todennäköistä on saada kesätyöpaikka ko. osastolta (enkä edes vielä ole varma, mihin olen menossa harjoittelemaan). 

Joku vanhempi ja viisaampi voisi kertoa, tarviiko minun vielä hätäillä ison kaupungin päivystyspolille "ensihoidollisia/akuutimpia"  (vrt. potilaiden virtsaresiduaalin mittaus, päivittäisissä toimissa avustaminen jne. -jotka nekin on tärkeitä asioita osata) kädentaitoja oppimaan keikkailun/kesätyön merkeissä? Minulla ei ole aiempaa terveydenhuoltoalan koulutusta, vaan aloitin opintoni yo-pohjalta. Itsestäni tuntuu, että olisin valmis siirtymään eteenpäin, mutta avokkini (joka on ihan toisella alalla) pitää ajatustani/tavoitettani epärealistisena sanoen, että koska olen nuori, niin minulla on aikaa oppia asioita vielä valmistumisenikin jälkeen. Totta sekin on, mutta en halua viettää koko opiskeluaikaani yhdellä ja samalla osastolla, koska sekään ei ole taitojani kehittävää. Ehkä poikaystäväni ei vain halua minua mielestään vaaralliseen ja minulle sopimattomaan työhön :P

Jatkan ihmettelyäni myöhäisen aamupalan merkeissä *nam*

Ravistettava

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meinasin pitää kuukauden palkallista, mutta nyt on ajatukset hieman muuttuneet. Pitäis keksiä jotain motivoivaa tekemistä. Ongelma on se, että nykyinen työsopimus päättyy 31.5 ja san jälkeen pitäisi pitää loma, kuka työnantaja ottaa töihin enää heinäkuusta. Mutta eiköhän se tästä sumplaudu tai sitten vedän lonkkaa koko kesän ja nostan huimaa ansiosidonnaista!  :P Ei vaiskaan, pitää katsella, jos jossakin päin maailmata joku ampparifirma huolisi tällasen onnettoman opistotason sairaanhoitajan vielä töihinkin. :o

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

hhahhahhahhaHAA...

tiiä itkiskö, naurasko vai ostasko veneen ja melois sinne missä pippuri kasvaa! Jotenki tiiän perstuntumalla, että toukokuun puolen välin jälkeen se puhelin alkaa kilkattaa, ensin parin päivän keikkaa tarjolla, sitte muutaman päivän varotusajalla kysytäänkin vuosilomansijaisuuteen..  voi kun kysyttäiskin jo nyt, kun oliskin valinnanvaraa ja sais rauhassa vähän mietiskellä ja vertailla vaihtoehtoja.. Enää en nimittäin ole kovin kiinnostunut niistä paikoista joissa olen ollut, kaipaan vaihtelua ja uusia haasteita (ei silti etteikö vanhoissakin haasteissa olisi tekemistä!). tasan ei sit näytä menevän edes ns. "hoitajapulan" paljon kehutut lieveilmiöt?!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minulle selvis elokuun 2005 duunit 25.12.2004 ;)

Omituinen päivä solmia työsuhteita, Vapahtajammeko ilmestyi ja kertoi Tehtäväsi? ;D

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: ampparitytsy

Valmistun (toivottavasti) ensihoitajaksi tänä keväänä joten jos jollakin on tietoa työpaikoista (mieluiten kentälle) niin otan mielelläni ehdotuksia vastaan! Kiitos! ;)

Mistäs päin töitä haeskelet? Hyvälle ampparikuskille löytyy aina ainaskin kesäks töitä  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mistäs päin töitä haeskelet? Hyvälle ampparikuskille löytyy aina ainaskin kesäks töitä  ;)

Mieluiten etelä suomesta (esim. HUS:in alue) mutta miksi ei muuallakin :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täällä pk-seudulla on tosiaan valinnan varaa. Itse menen tk-"akuutti"osastolle, vaikka haasteellisempaakin ois ollu varmasti tarjolla. Osastonhoitajat on alottanu jo rekrytoinnin, koska tietää ettei sijaisia välttämättä saa tarpeeksi, (tai ainakin joutuu tinkimään laadusta ;D)  Uskoisin että  meilläpäin jokainen joka haluaa, pääsee ainakin johonkin töihin. (esim. vanhainkoteihin, tai erääseen paikalliseen vanhusten "keskukseen", jota myös pakkotyölaitokseksi :o nimitetään)

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minulle selvis elokuun 2005 duunit 25.12.2004 :o

Omituinen päivä solmia työsuhteita, Vapahtajammeko ilmestyi ja kertoi Tehtäväsi? ;D

Melkein  ;D Satuttiin nääs olemaan työpari tuon "vapahtajan" kanssa (eli siis se henkilö, ketä duunivuoroista päättää meitin lafkassa).  Ja eipä tuo nyt päivänä erikoinen ollut, samanlaisiahan ne työpäivät vilkkukelkassa on riippumnatta siitä onko arki vai pyhä (eli työpäiviä. Tosin hinzuahan niistä saapi vähän erilailla) ja työsuhteita solmitaan aina kun vaan tarvii.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Onko kellään tietoa pääkaupunkiseudun sairaaloista, siis esim. SUURSUON SAIRAALA? Millainen paikka?

Pitkäaikaispotilaita ja vissiin yks akuuttiosasto?

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko kellään tietoa pääkaupunkiseudun sairaaloista, siis esim. SUURSUON SAIRAALA? Millainen paikka?

Pitkäaikaispotilaita ja vissiin yks akuuttiosasto?

Suursuolta on molemmat akuuttiosastot muuttanu Malmille. Talossa on seitsemän osastoa, joista osa on jaettu kahtia, kaksi puolikasta osastoa ovat aivovammayksikköjä, ja yksi osastonpuolikas on MARSU osasto. Töitä löytyy ihan varmasti, mutta koko talo on siis pitkäaikaissairaala. Plussana voi sanoa että Suursuolla on siistit ja toivivat tilat. Mutta jos akuuttihoito kiinnostaa niiin suosittelen hakeutumaan muualle. ( kaupunginsairaaloista Laakso, Malmi, Herttoniemi)

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suursuolta on molemmat akuuttiosastot muuttanu Malmille. Talossa on seitsemän osastoa, joista osa on jaettu kahtia, kaksi puolikasta osastoa ovat aivovammayksikköjä, ja yksi osastonpuolikas on MARSU osasto. Töitä löytyy ihan varmasti, mutta koko talo on siis pitkäaikaissairaala. Plussana voi sanoa että Suursuolla on siistit ja toivivat tilat. Mutta jos akuuttihoito kiinnostaa niiin suosittelen hakeutumaan muualle. ( kaupunginsairaaloista Laakso, Malmi, Herttoniemi)

Kiitos tarkennuksesta. En muista enään mitä siellä on, olin lähäriharjoittelussa siellä vuonna -94

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kotihoitoon olen menossa kesätöihin...ehkä, opintoviikkoja on niukalti.Lh-opiskelijalta vaaditaan kuulemma väh.60 ov ja kesään mennessä mulla taitaa olla 50-55 ov. No, työhaastattelussa käyn ainakin näyttämässä naamaani.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Juup olen mietiskellyt kyllä akuutimpaa, mutta kun on opiskelija ei samalla tavalla ole valinnanvaraa..

ääh, mihin kannattas hakee? onko kellään hyviä vinkkejä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juup olen mietiskellyt kyllä akuutimpaa, mutta kun on opiskelija ei samalla tavalla ole valinnanvaraa..

ääh, mihin kannattas hakee? onko kellään hyviä vinkkejä

Omien kokemusteni (ja kuulopuheiden perusteella) :) suosittelen alkuvaiheen opiskelijalle Helsingissä

Suosittelen: Laakso, Malmi, Herttoniemi

En suosittele: Kivelä, Kustaankartano

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juup olen mietiskellyt kyllä akuutimpaa, mutta kun on opiskelija ei samalla tavalla ole valinnanvaraa..

ääh, mihin kannattas hakee? onko kellään hyviä vinkkejä

Omien kokemusteni (ja kuulopuheiden perusteella) :) suosittelen alkuvaiheen opiskelijalle Helsingissä

Suosittelen: Laakso, Malmi, Herttoniemi

En suosittele: Kivelä, Kustaankartano

Kumpaankaan en ole menossa, mutta miksi et suosittele Kivelää tai Kustaankartanoa?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...